2014. november 20., csütörtök

Avon solutions mattító BB krém és clearskin színezett hidratáló (teszt)

Sziasztok! :)
Ma két avonos bb krém tesztet hoztam nektek! A sima (ideal flawless bb krém) bár tökéletesen bevált, a csillámlása miatt nem venném újra semmi pénzért, és még elég sok is van benne (kb a fele, de majd elhasználom), viszont a cc krém annyira bevált, hogy újra meg fogom venni majd, ha elfogy (abban már alig van), és ez utóbbinak köszönhetően szavaztam meg az avonnak a bizalmat mindkét esetben...
Szóval ők lennének a mai bejegyzésem alanyai, a bal oldali fair árnyalatú, a jobb oldali pedig light...Egyébként két színben lehet őket kapni, én mindkettőből a világosabbat vettem meg, 30-30 ml termék van bennük...A csomagolásuk teljesen egyforma, és már most elmondom, hogy mindkét terméket majd újra fogom venni, bizonyos feltételek teljesülése esetén - de erről bővebben majd ott...:)
Egyébként mindkettőben nagyon kevés van már, csak nagyon nem akartam elhamarkodott véleményt írni róluk, mert mindkettőnek vannak rosszabb és jobb tulajdonságai, amik felváltva jönnek elő rajtam is...:D

A clearskin olajmentes színezett hidratáló (novemberben 1149 Ft) elvileg a mitesszerek kordában tartására hivatott...Általában nem szoktam a termékek összetevőiről írni, mert (normál esetben) szerencsére mindent elbír a bőröm, semmire nem vagyok érzékeny (amire mégis, ott már tényleg gond van, de eddig egy tus bánt csak csúnyán el velem...az is avonos...), de muszáj megemlítenem, hogy szalicilsavat tartalmaz...A szalicilsav a pattanások, mitesszerek, és a száraz bőr ellensége...bár szépen elbánik a kis undokokkal, iszonyatosan szárít, szóval nem árt vigyázni vele...Én szeretem a szalicilsavas termékeket, engem az alkohol se zavar a tonikokban (könnyen ki tudom egyensúlyozni zsírosabb krémmel, a kombinált bőröm egyetlen előnye számomra), szóval itt se negatív dologként említeném...Viszont azt, hogy nincs benne fényvédő azt igen is felrovom a kontra-listára...Nem azt mondom, hogy minden termékbe kell fényvédő, de azért egy olyanba, amiben olyan anyagok vannak, amik gyengítik a bőrt (ugye a szalicilsav), szerintem igen is illett volna beletenni...Az illata kicsit fura, de annyira nem zavaró; fedése kellemes - nem túl erős, de én többet egy színezett hidratálótól nem is vártam, főleg, hogy nagyon szépen egységesíti a bőrszínt, nekem ennyi elég is...Amikor rendszeresen használtam, látványosan csökkentette a mitesszereim számát, és összehúzta a pórusaimat is (köszönöm, szalicilsav), szóval ilyen szempontból teljesen elégedett vagyok vele...Az adagolásra figyelni kell, eloszlatni nem a legkönnyebb, és eleinte fura réteget képez az arcon, ami pár percen belül teljesen belesimul a bőrbe...Őszintén szólva imádom ezt a terméket, és ha akciós lesz biztosan megveszem a pótlását is...Egyébként a színe kicsit sárgás, de szép világos, szóval pont passzol a bőrömhöz...:)

A solutions BB mattító nappali krém (novemberben 1599 Ft) igazából nem is tudom, miért jött velem...Nem akartam új bb krémet venni, csak úgy megtetszett ez a termék...Ez spf 15-öt tartalmaz, és kimondottan zsíros/vegyes bőrre javasolják...Szóval pont nekem való! Ezt a krémet iszonyatosan könnyű eloszlatni, bár picit fura állaga van, olyan habos, szóval nagyon kevés is elég, és nagyon könnyű túladagolni...Gyönyörűen belesimul az arcbőrbe, DE sajnos még a világos árnyalat is elég sötét...Nekem speciel télen szerintem teljesen hanyagolnom kell majd ezt a krémet...Amúgy ami nagyon meglepett engem, hogy tele van nagyon-nagyon apró csillámocskákkal - ez mattító krémnél szerintem fura, és ami még jobban meglepett, hogy ennek ellenére egységes, matt bőrt eredményezett. A fedése neki se túl erős, de ezeket a krémeket nem azért veszik - legalábbis szerintem, aki erős fedést akar, használjon alapozót...Egyébként nagyon kényelmes viselet, szinte nem is érezni, hogy ott van...Az illata nagyon kellemes, és nagyon szeretem, tehát amint akciós lesz őt is újra veszem...
Egyébként a lenti képen látni fogjátok, hogy mennyivel sötétebb ez, mint a másik, pedig mindkettő a világos árnyalat...
fair és light
Összességében nekem ezek a termékek nagyon beváltak, igazából amikor megvettem őket, meg se fordult a fejemben, hogy én annyira megszerethetem ezeket, hogy pótolni akarjam az elfogyásukat követően...Szóval ez egy hatalmas pozitív csalódás volt az avontól...

Ti szeretitek valamelyik termék család termékeit az avontól? Van már jól bevált színezett hidratáló/BB/CC krémetek? :)

2 megjegyzés:

  1. Én még a Pixiboxban lapult Clinique kis kiszerelésű BB krémjét használom, de ha elfogy más után fogok nézni, mert elég combos ára van. Lehet majd kipróbálok egy Avonosat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért óvatosan velük! :)
      (Avonéknál nem árt nagyon utánanézni a dolgoknak...>.<)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)