2014. november 25., kedd

Avon calming effects korrektor

Sziasztok! :)
Ma egy újabb teszttel jelentkezek! Tudom, el vagyok maradva a tag-gel, de alig van időm, szóval a fényképek feltöltése még várat magára, igyekszem a meglévő vázlataimból dolgozni - bár igazából azzal is el vagyok maradva, mert alig van időm, és próbálom utolérni magamat...
A mai teszt alany egy folyékony korrektor lesz az avontól...Igazából nem nagyon ismerem az avon-os korrektorokat (nagyon ritkán használok korrektort, és nekem eddig a legjobban a lora vált be...az astort is szeretem mondjuk, de iszonyatosan gagyi a csomagolása, ma felborult és három darabra szétesett - nem esett le, csak felborult), de ezt a termékvonalat az alapozóin keresztül nagyon kedvelem. Igazából valami olyasmire számítottam, mint az alapozó, csak valamivel sűrűbb kiadásban...háát...erre majd visszatérek! :)
A külseje teljesen olyan, mint a color trend szájfényeké (az aplikátora is), az illata pedig olyan, mint a termékcsalád alapozójáé - ragasztósabb, zavaróbb kiadásban.
A krém állaga tényleg sűrűbb, mint az alapozóké, de nagyon könnyen el lehet dolgozni (bár az applikátor erre alkalmatlan), csodásan, egyenletesen terül...Szóval az állaga az nagyon kellemes...A fedése egy közepesbe hajló gyengécske, inkább kisebb bőrhibákra, alapozó alá, vagy a szem alatti karikákra (alapozó alá) javasolnám...Nagyon kellemes viselni, szinte nem is érzi az ember, hogy rajta van - és pár óra múlva sajnos tényleg nincs is már rajta...nagyon gyorsan kopik, pár óra elég neki arra, hogy teljesen eltűnjön...ugye azért ez nem a legelőnyösebb tulajdonság egy korrektornál...
De oké, lendüljünk túl azon, hogy nem egy minőségi termék...nekem a fair árnyalat van meg, mégis iszonyatosan sötét, sárgás a benne lévő anyag...vagyis azzal, hogy sárgás, azzal nekem nincs bajom (a rózsás tónusú emberek kerüljék), de olyan erős, sötét sárga, hogy konkrétan csak nyáron tudom használni...Oké az astorom is sötétebb, de azt szépen el lehet dolgozni, ez alapozó (és/vagy keverés) nélkül sajnos nem nagyon hordható...
De oké, most már tényleg lendüljünk túl azon, hogy tényleg nem egy túl jó minőségű termék...viszont...iszonyatosan túl van árazva (oké ez a márkánál nem ritka, más márkáknál se...), ha pár száz forint lenne, azt mondanám, hogy megérte tanuló pénznek, de az eredeti ára iszonyatosan sok érte...Én akciósan vettem anno, 550 forintért, és ennél többet szerintem nem is érdemes kiadni rá...
Az állagából kifolyóan nagyon keveset is elég belőle egyszerre használni, jobbra pedig eldolgozva láthatjátok (és azt is, hogy még így is elüt kicsit a saját bőrszínemtől...).

Összességében ez egy nagyon érdekes termék, szerintem kevés bőrhibával rendelkező embereknek jöhet max be, de aki olyan fehér, mint én is, az felejtse el - meg az is, akinek pattanásai vannak, piros foltjai, vagy bármi olyan, ami erős korrektort igényel. Nekem nem vált be.

Ti szeretitek az avonos korrektorokat? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)