2014. november 2., vasárnap

Aquamarine mystery

Sziasztok!
Ma az avon új négyes szemhéjpúderének új árnyalatát szeretném nektek bemutatni (a novemberi katalógusban debütál, 1600 forintért)...Bár az újak közül egy másik is listán volt (és még van is mindig, így összesen kettő), végül emellett döntöttem...A csomagolása teljesen megegyezik a régiével, masszívan zár, megtalálható benne a szokásos tükör, és a kétvégű szivacsos aplikátor (aminek a vastag vége továbbra is használhatatlan, de a véknyat még mindig szeretem).
Szeretném azzal kezdeni, hogy nagyon ne higgyetek a katalógusban látott színeknek!!! Egyáltalán nem hasonlítanak élőben...bár őszintén szólva most pozitív csalódás volt, és élőben a színek jobban tetszenek, mint a katalógus beliek...
Ez az új osztás meg számozás nagyon aranyos, de szerintem teljesen felesleges volt, én szerettem a régi körös megoldást is - amúgy az avon most mindent kockává tesz, a rúzsokat is, a szemhéjpúdereket is...fura - és így kevesebb terméket is kapunk (persze üzletileg nekik ez teljesen megéri így és jó húzás volt...:D). Egyébként őszintén kétlem, hogy van bárki, aki a számozás és a "használati utasítás" alapján alkalmazza ezeket a szemfestékeket, de azért szerintem nagyon ötletes...tényleg megkönnyíti a kezdők dolgát, vagy azokét, akiknek nincs ötletük, hogy mire használják - mondjuk volt, amit kipróbáltam csak úgy poénból, és iszonyatosan nézett ki, hiába követtem minden utasítást pontosan...egyszerűen nem lehetett úgy összedolgozni a színeket, hogy ne üssenek el egymástól- legalábbis abban a sorrendben nem...
Na mindegy...a már megszokott minőséget kapjuk, tehát árnyalatonként nagyon eltérő, a mostani képek mindegyike ujjal húzva, alapon készült...Az első színnek kb semmi pigmentáltsága nincs, olyan, mintha áttetsző, fehér csillámos púdert kennék magamra, kiemelő színnek szerintem ez elég gyenge, majd láthatjátok a képeken, hogy rengeteg ujjas húzás után, szemhéjpúder alapon hogy néz ki, de az állaga egészen kellemes, tartóssága konkrétan semmi nincs, de ha felkentük se látszik, szóval nem tudom, hogy tudnám lemérni, az biztos, hogy a csillámok tartósak és pergősek...A második színtől kicsit féltem eleinte, ugyanis teljesen barnának tűnik, de felkenve egy kellemes, barnás taupe színt kapunk, csodálatos csillámokkal (képen két réteg). Nagyon könnyű eloszlatni, a pigmentáltsága közepes, a csillámai ragaszkodók, szerintem kellemesen építhető, és nagyon jó az állaga, a tartóssága közepes, kopik, de teljesen nem tűnik el...A hármas szín a személyes kedvencem! Ez egy hűvös mély zöld, tele zöld csillámokkal, jól pigmentált (képen egy húzás), szépen építhető, nagyon jó állagú, nagyon kellemesen eldolgozható szín, közepes tartóssággal szintén, de nagyon ragaszkodó csillámokkal...A négyes az avon matt fekete (az avon matt feketéje az egy iszonyatosan érdekes fél matt finish, a blackest black-hez hasonló, bár az sokkal pigmentáltabb volt), közepesen pigmentált, de kitűnően építhető (képen két réteg), csodásan eldolgozható kontúrozó színe. Az ő tartóssága is közepes...



Őszintén szólva 3:1 arányban meg vagyok vele elégedve, azt kaptam, amit vártam tőle, és meghozta a kedvemet két másik árnyalat beszerzéséhez is, szóval...Amelyik színekért megvettem, azok tökéletesen működtek, az meg, hogy a kiemelő szín semmit se ér, nem baj, úgyis van egy olyan nude duom, amit kiemeléshez használok, vagy a sleek paletták színeit is tudom alkalmazni, szóval ennyi baj legyen...


Nektek az új vagy a régi négyes szemhéjpúderek váltak be jobban avonéktól? :)

2 megjegyzés:

  1. Bevallom neked, én nem szeretem az Avon négyes szemhéjpúdereit. A régiek jók voltak (a kerek kialakításúak), de ezk a mostaniak nem valami pigmentáltak. Ennél is csak a feketét tudom jónak mondani, meg talán a taupe-os árnyalatot, de a többi nem túl jó számomra :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...én a régiek közül kifogtam a "smokey eyes" nevű csodát, amiben a legsötétebb szín SE látszott...szóval ahhoz képest szerintem ez jó...de iszonyatosan árnyalatfüggő a minőségük, teljesen zsákbamacska...itt speciel nekem csak az egyessel van bajom, mert a többi legalább látszik...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)