2014. november 8., szombat

100 happy days (12)

Sziasztok! :)
Kicsit nagyobb felosztásokban kéne tényleg közzétennem az ilyen bejegyzéseket, ugyanis a maiba se sikerült túl sok képet gyűjtenem...De gondoltam így hétvégén összeírom a hetemet (ugyanis a mostani ötös pont hétfőtől péntekig jött ki...:D), és elmehet még hét összefoglaló posztnak is! :)
Igazából jobban átgondolva elég egyhangú poszt lesz, de...a boldogság az boldogság...és vannak olyan boldogságok, amiket nem lehet képen megörökíteni...:D ;)

56
Ma találkoztam N-nel, és végre odaadtam neki a szülinapi ajándékát (alig egy héttel a szülinapja után), nagyon jót beszélgettünk, kibeszéltük a dolgokat, és csodás terveket szőttünk bizonyos emberek ellen - szóval azt csináltuk, amit a barátnők szoktak...xD

57
Kaptam csokiiiit... *-*
Ilyen posztot szerintem édesség nélkül egyszerűen nem lehet közzétenni...(vagy csak én vagyok mostanában túl mélyen? hmm elgondolkodtató...)
Ja egyébként kabátot meg nadrágot néztünk aznap, de sajnos egyiket se találtunk...pedig néhány vastagabb fekete nadrág nem ártana (az enyémek kopottak...vagyis az összes fekete nadrágom kopott konkrétan...olyan gyorsan tönkremennek >.<), és egy fekete szövetkabátra vágyok (az enyém szintén teljesen kopott már szegényke...), valamint egy átmeneti pufisabb (de legalább vízlepergető) kabátra (a szövetkabát iszonyatosan ázik...)...
58
Anya volt ma vásárolni és hozott finom sütikéket...(kicsit borzasztó azért, hogy a legnagyobb örömeim valahogy mindig az édességekhez kapcsolódnak, főleg, hogy most lett elege a szervezetemnek végleg a gyógyszerekből, szóval alig bírok enni...)

59
Ma elmentem megcsináltatni a jogsimat (végre volt időm, el se hiszem...egy hónap múlva már a kezemben lesz - ha minden jól megy...bár az ügyintézés az...na mindegy, megcsináltattam az a lényeg, majd küldik, amikor küldik...), aztán elmentem anya könyvét átvenni...és utána egészen véletlenül (de tényleg, már hazafele mentem és ő is és összefutottunk csak xD)...találkoztam legjobb barátommal!!! Emlékeztek, hogy írtam az előző ilyen posztomban, hogy a világ legszerencsésebb embere lehetek ilyen barátokkal? Na tényleg az vagyok...én nem tudom mit kezdenék nélkülük, olyan jól esett az a beszélgetés is...:D
(Bár ijesztő hasonlóságokra jöttem rá, de ez nem a 100 depi days tag, szóval azokat hanyagolom a posztban...:D)

60
Ma jöttek a pesti rokonok Miskolcra...nagyon ritkán találkozok velük, szóval kimondottan örültem nekik...Rég láttam őket, rég beszéltem velük, most legalább begyűjtöttem az információkat Budáról...:P
(Annak kevésbé örültem, hogy mindenki a továbbtanulásommal volt elfoglalva - hagyjanak már békén veleeee...)

Na mára csak ez a rövidke poszt lesz, ugyanis rengeteget kell tanulnom jövő hétre, nagyon húzós lesz , de még a hétvége is...(hétvégén meg Punkhenger...ki kell békülnöm Cicával addig teljesen, vagy rá kell vennem apát, hogy elvigyen Barcikára...xD másnap meg Depresszió...áh...sűrű lesz, még nem tudom, hogy szervezem össze)

Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)