2014. október 22., szerda

Testápoló teszt

Sziasztok! :)
Eredetileg mára a 100 happy days tag folytatását terveztem, de sajnos nem vagyok olyan lelkiállapotban, hogy ilyenekről írjak, így gondoltam egy felszínesebb témát fogok magamnak, ahol könnyebb tárgyilagos hangnemben maradni, és kevésbé kalandoznak el a gondolataim is...Nos igazából ez nem fog menni teljesen, de legalább semmi köze nincs személyesebb dolgokhoz a témának...
Szóval...a lényeg, hogy az AVON októberben két új testápolóval jött...én nem nagyon szoktam mostanában a bőröm remek állapota miatt testápolót használni (meg gyakran el is felejtem amúgy is), de egyszerűen ezeknek nem tudtam ellenállni...viszont sajnos dönteni se, így mindkettő velem jött...(mondjuk itt inkább az illatok voltak döntőek, mert a ragyogást nyújtó az avonnál azt jelenti, hogy tele van csillámmal, és még az "örvényes" megoldás se nagyon izgatott...de téli illatúak, szóval próba szerencse)

Reklám szerint:
Kettős formula C- és E-vitaminnal
*hidratálást és ragyogást nyújt a bőrnek
*puhábbá teszi a bőrt és szaténfényt kölcsönöz neki
*finom illatit hagy a bőrön
Októberi katalógusban csak 699.- darabja
Nos a csomagolás...egyszerű tubus, puha műanyagból, szóval a termék kinyerése egyáltalán nem probléma...150ml terméket tartalmaz, ami így elsőre nem tűnik olyan nagy adagnak, de azért ez nem is annyira kevés...A kupakja viszont iszonyatosan kényelmetlen...ez a tekerős megoldás szerintem egyáltalán nem praktikus, inkább a testradírokhoz hasonló pattintós zár kellett volna rá (zárójelben említeném meg, hogy a katalógusban ilyen kupak volt az illusztráción...), ennek ellenére szerintem egészen hangulatos kis tubust kaptak...
A krémek illata egyszerűen imádnivaló...édesek, kellemesek, a hidegebb időben TÖKÉLETESEK...legalábbis szerintem...az elsőben inkább a vanília dominál, a másodikban őszintén fogalmam nincs, ugyanis nem nagyon tudom, hogy milyen illata van a magyalnak...bár a shea vajnál azért kicsit savanykásabb, bogyósabb illata van azért...na mindegy...
Az állaguk nagyon jó, nem nehéz, kényelmesen el lehet oszlatni, nem hagy ragacsos érzetet, és gyorsan beszívódik...A hidratálása nagyon jó, nálunk már megy a fűtés, mégse száradt ki annyira a kezem (igen, csak a kezemen teszteltem, ugyanis a bőrömet nem akarom terhelni ilyenekkel, kézkrémet meg amúgy is használnék), viszonylag tartósnak is mondanám...a csavaros dolgot én nem nagyon tapasztaltam...illetve fogalmam se volt, hogy ezt a csavaros megoldást hogy kell keresnek, mi változik...vagyis minőségileg...mert én a többi avonos testápolóhoz képest nem nagyon éreztem a csodát...na mindegy...
Az avon köztudottan szereti teleszórni csillámokkal a termékeit, legyen szó sminktermékekről (szemfestékek, rúzsok, alapozók!, bb/cc krémek - még a matt is!, szájfények, pirosítók, púderek, stb), körömlakkokról, tusfürdőkről, testápolókról, bármiről...És avonéknál az "enyhe fény" is egyenlő a hatalmas arany csillámokkal, amik peregnek mindenhova...na most...ezek a testápolók TELE vannak csillámmal...a vaníliás verzióban kicsit kisebb szeműek, mint testvérében, de azért elég látványosak...messziről szép fényt adnak, közelről viszont látszanak rendesen a csillámok...hát nem tudom...ez szerintem nem túl előnyös...kb olyan, mintha csillámban fürödtél volna, elég nagy szeműek...DE szerencsére, viszonylag hamar leperegnek - amiben az a rossz, hogy mindenre ráragadnak...egyéb bőrfelületektől kezdve, ruhákon keresztül MINDENRE, teljesen úgy viselkednek, mint a sminktermékek ragaszkodó csillámocskái, annyi különbséggel, hogy ezek nem dörzsölnek és nem kényelmetlen a viselésük...Igazából a látványt leszámítva meg a pergést semmit se zavarnak...

Összességében szerintem elég korrekt termék, nekem nagyon tetszik a csillámok ellenére is, ugyanis a hatása, és az illata kárpótol a csillogásért...Plusz nagyon olcsón lehet hozzájutni most, szerintem azoknak mindenképp megéri beruházni rájuk, akik szeretik az édes illatokat...én se bántam meg, hogy megvettem mindkettőt, pedig én nem vagyok testápolós...:)
Nektek mennyire vált be ez a termék? :)

2 megjegyzés:

  1. Imádtam a minta illatot a katalógusban, de úgy voltam vele, hogy amúgy is van ezer kencém, a testápolózás meg amúgy sem tartozik a mindennapos szokásaim közé (sajnos), ezért inkább nem rendelem meg, mert csak állna a szekrényemben. Most már egyáltalán nem is bánom ezt a döntésemet, mert hiába a jó hidratálás és a finom illat, nálam a csillámos testápolók ki vannak lőve. A nyári kiadású Balea termékétől is úgy kipattogtam, nem értettem miért, aztán leesett, hogy a csillámok irritálták a bőrömet. Szóval maradok a natúr testápolóknál, sőt, télre szeretnék beszerezni egy TBS testvajat inkább, mert olyankor a végtagjaimnak kell a plusz hidratálás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én se rajongok a csillámokért túlzottan...de szerencsére nem érzékeny a bőröm, ha belülről nem teszi tönkre a gyógyszer, akkor nincs az a krém, ami kikészíti (kivéve a veet szőrtelenítőt meg az egyik avon tust...). :)
      Na igen, én azért veszek mindig csak testápolókat, hogy hátha így nem hanyagolom (főleg a fűtési szezonban nagyon fontos szerintem...) - mondjuk a testvaj állagilag nekem is jobban bejön...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)