2014. október 27., hétfő

Red flame

Sziasztok! :)
Hogy ez a hét is vidáman kezdődjön, a kedvenc sminktermékeim újabb darabjával jöttem ma...Egy NYC expert last ajakrúzs (név és szám szerint a 402-es red flame) tesztjét hoztam el nektek...:)
A sikertelen forgalmi vizsgám után vettem még, utolsó darab volt, és 320 forint, így egyértelmű volt, hogy velem jön...a tesztert utólag néztem meg, de nem igazán számított már, mert szükségem volt a boldogsághormonokra...Mivel ez az első nyc rúzsom, nagyon kíváncsi voltam mit tud...A csomagolása nagyon jól néz ki, és nagy kedvencem a márkának az a tulajdonsága, hogy lefóliázzák a terméket...Amennyire jól néz ki, annyira gagyi viszont szegényke...a kupak nem elég masszív, bár nekem még nem kezdett önlepergésbe, már most lötyög (pedig alig használtam párszor)...Igazából a külsejéről sok dolgot nem írnék, mindenki láthatja milyen is...a terméket is látni az átlátszó kupakon keresztül, és amúgy nagyon kényelmesen kézre áll...
A termék illata nagyon kellemes, édes...a NYC termékek nagy részének ilyen finom illata van egyébként, ijesztően hasonlít a bowery blush szájfényére...Első ránézésre egy nagyon csillámos, inkább rózsaszínes rúzsnak tűnik...
Felkenve egy sűrű, elég pigmentált, de iszonyatosan fura színű, csillámos masszát kapunk...egy rétegben teljesen jelentéktelen a szín (olyan jellegtelen, egyáltalán nem tetszik), de szépen rétegezhető, és több réteg mellett (alatt) már én is megtaláltam a nekem megfelelő eredményt...A színe szerintem minden, csak piros nem...Bár nem szárít (jobban, mint más rúzsok), nem épp kellemes viselet...végig éreztem, hogy ott van, és bár a csillámok nem karcosak (khmm avon rúzsok), azért kényelmesnek nem nevezném így se...A szín magától egyenletesen kopik, evéssel/ivással kontúrosan (a tartós szót nem használnám a termék jellemzésénél), de a csillámok ragaszkodóak nagyon...A repedéseket/száraz részeket nagyon kiemeli, de nem ül bele...Bár elég mű hatása van az állaga miatt ez a szín (hozzám képest) egészen természetes, nem hivalkodó, nem tolakodó...
(egyébként nagyon hasonlít az avon rouge luxury rúzsára kinézetre, és fogásra sőt sajnos még minőségre is)
A kezemre egyenletesen sajnos nem tudtam felvinni, de a színe itt látszik a legjobban...
És most kivételesen hoztam képet élesben is...bár az ajkam pocsék állapotban van még mindig, és sebes is, szerintem ahhoz képest egész elfogadhatóan sikerült felvinnem még ezt a terméket is...Mindenesetre elnézést érte...és a bőrömért is (mindkettőn látszik, hogy mennyire kiszáradtak, de nem tudok velük mit kezdeni, szedek vitamint, megfelelő mennyiségű folyadékra is figyelek, akkor is iszok, amikor egyáltalán nem esik jól, de a stressz és kialvatlanság okozta sérüléseket nem tudom így eltüntetni a bőrömről...).


Összességében - bár én ilyet nem szoktam mondani, főleg nem rúzsról - ez a termék szerintem nem ért többet annál a 320 forintnál...Jó termék, elmegy, de valami nekem végig hiányzott belőle...Nem tudom...nem a külsejével van a baj, még csak nem is a minőségével...hanem...úgy az egésszel...Ha úgy öt évvel ezelőtti én lennék, akkor nagyon örülnék, mert erős, és csillámos...de most így kicsit komolytalan volt rajtam...nem tudom...Szeretem az élénk színeket is, meg a fáradtakat is, a rikító pirost, és a sötét bordót is, a mély lilát, és a fényes rózsaszínt, de ez valahogy nem az én színem...Nem tudom miért, egyszerűen nem érzem úgy, hogy illene hozzám...Persze azért tetszik, mert kívülről nem látszik, de úgy valahogy a belsőmhöz nem illik...nem tudom, miért érzem így, tényleg jól néz ki élőben - szerintem - csak olyan nem én vagyok hatású...És még a színét se tudom konkrétan behatárolni, mert olyan, mint egy sötét pirosas rózsaszín, tele csillámokkal, kék fénnyel...
Szóval fura kis dög, teljes árat biztosan nem fogok NYC rúzsért kifizetni, esetleg ilyen akciók keretein belül még jöhet egy pár, de igazából azt is nagyon meg fogom gondolni...és csak a hozzám tökéletesen illő árnyalatok jöhetnek akkor is...

Remélem azért tetszik nektek, szép hetet mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. NYC-tól csak a púdereiket szeretem, meg néhány körömlakkját. Rúzst tőlük sosem vennék, mert nagyon gagyi hatásúak és a teszterek sem túl meggyőzőek róluk. Ez a példány konkrétan érdesnek tűnik az ajkaidon a sok csillám miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek a gagyi hatásban...valahogy nem tudtam én se jobban megfogalmazni, hogy mi zavar benne...pedig vannak olcsó (290 forintos) rúzsaim is, és a lora rúzsokat is szeretem, de ez egyszerűen...áh...(Egyébként élőben is érdesnek tűnt, de mivel alapjáraton egy kényelmetlen sűrű massza volt, így ez volt a legkisebb gond vele.)

      Törlés
  2. Nekem a Red rapture árnyalat van meg, és imádom :) tökéletes vörös és nekem a minőségével sincs problémám. Sajnálom, hogy neked nem jött be :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs kizárva, hogy ez is árnyalatfüggő...avonék is így szokták...de a sok csillám miatt ha akarnám se tudnám sajnos kényelmesnek mondani...:/
      Pedig a NYC ajakfilce nekem bevált...azzal semmi bajom nem volt...de azért örülök, hogy akciósan vettem meg...:D (Így nem érzem pénz kidobásnak.)
      És annak is, hogy neked bevált! :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)