2014. október 20., hétfő

Neutral grey

Sziasztok! :)
Ma egy csodálatos körömlakkot mutatok meg nektek...Igaz, hogy az elmúlt elég hosszú időben nem lakkoztam a körmömet (regenerálom éppen szegénykémet), de megtaláltam ezeket a képeket a vázlatok között, és úgy gondoltam, hogy legalább itt kiélem a lakkozás iránti vágyaimat...(Mondjuk őszintén bevallom, hogy a másik ilyen vágy enyhítő dolog egy jó nagy körömlakkos bevásárlás lesz, pedig van egy új még, amit nagyon ki szeretnék már próbálni, csak nagyon nincsenek olyan állapotban az ujjaim sajnos...)
Szóóval a mai téma az avon nailwear pro+ körömlakkja lesz...őszintén szólva ez az első ilyen kiadású avon lakkom, bár a gel finish lakkok nagy kedvenceim (gyorsan száradnak és tartósak), és meg vagyok elégedve a speed dry lakkokkal is (nagyon gyorsan száradnak, de sajnos nem elég tartósak), ilyen kiadásból csak egy lakkom volt, ami egyrészt régebbi fajta, másrészt iszonyatosan híg, így sajnos nem volt türelmem élesben alkalmazni, nagyon sok idő lett volna, hogy fedjen és meg is száradjon...szóval egy darabig hanyagoltam ezeket a lakkokat aztán megláttam akciósan EZT, és mivel fogytán van a  (grafit) szürke lakkom, gondoltam ennyit megér (megjegyzés: kéne fekete körömlakkot vennem, nude rózsaszínt és pirosat - valahogy sose jutok el ezekig az "egyszerű", alap színekig, mert mindig elkapnak az újdonságok...xD).
A szokásos tégla alakú üvegcsében kapjuk a szokásos adagot, 12 ml-t...őszintén szólva ez nagyon sokáig soknak tűnt, de amióta meg van az Envy lakkom, és már kevesebb, mint a fele van benne, rájöttem, hogy igazából egy jó körömlakkból még lehet, hogy kevés is...na de visszatérve, az alján most nem találjuk meg a szokásos árnyalat jelző kis címkét, és igazából a terméken sehol sincs feltüntetve...a kupak viszont a szokásos fekete, kényelmes, kézreálló; az ecset pedig a már megszokott (szerintem elég) vékony avonos ecset...szóval igazából küllemre teljesen ugyanolyan, mint az összes többi avonos körömlakk (kivéve a régebbi kiadásokat, amiknek még ilyen ovális alakú volt a kupakja, de az ecset ott se nagyon más).
DE a lényeg az, hogy mi van belül...Esetünkben egy iszonyatosan gyönyörű szürke szín, aminek nagyon kellemes állaga van (se nem túl híg, se nem túl sűrű), szépen terül, nem csíkozódik, és két rétegben tökéletesen lefedi a köröm végeket is (rövid körmökön elég szép hatást lehet elérni egy közepesen vastag réteggel is). A száradási ideje közepes, nem zavaró egyáltalán, és amúgy is lehet rajta segíteni különböző fedőlakkokkal, ha valaki nem bírja kivárni...
A tartóssága - hiszen ennek a lakknak az a lényege - fantasztikus...az én körmeimen 6 nap után kezdett kopni (a körömvégek megkoptak, de nem pattogzott le egyáltalán, meg talán egy kicsit elvéknyodott a felsőbb réteg lakk, de mivel egy rétegben is egész szépen fed, ez egyáltalán nem volt zavaró - és igazából a körömvégek se voltak látványosak, szóval...), és 8 nap után pattogott kicsit a vége (de csak a sarkoknál)...Az egyetlen esztétikai hibája a terméknek lényegében az volt, hogy már nagyon csúnyán látszott a lenövés, de maga a lakkozás alap és fedőlakk nélkül bő egy hétig teljesen vállalható volt...



Összességében szerintem egy iszonyatosan korrekt árú és jó minőségű termék...Nekem semmi bajom nem volt vele, nem tudok semmit felhozni ellene, jó akciókkal pedig szerintem érdemes megnézni ezeket a lakkokat - bár gondolom az árnyalatokban itt is sok különbség lehet a minőségüknél...

Ti szeretitek az avonos pro+ lakkokat? :)

6 megjegyzés:

  1. Szép színe van. :) Jól áll neked. :) Nem rajongok az Avon lakkokért, mert sosem olyan a szín, mint a katalógusban. Egy lakk volt amit szerettem, de attól meg lemezes lett a körmöm. :-/ Pedig az volt a tökéletes rózsaszín nude. Mondjuk as katalógusban mályvaszínként választottam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen...azért én is alaposan utána jártam a képeknek, hogy nagyjából hogy néz ki élőben...sajnos nyomtatásban a színek valahogy elvesznek (az avonnál meg kimondottan kell rá figyelni)...
      Sajnálom, hogy nem vált be, én világosabb körömlakkokat nem is merek tőlük rendelni (vagyis ez a legvilágosabb lakkom, a természetes színeket inkább drogériákban keresem...nem mintha ott lelnék olyat, amilyen nekem kell...de előbb-utóbb úgyis meglelem a tökéletes rózsa-nude utódot...:D)

      Törlés
  2. Egy időben nagyon szerettem volna valami hasonló árnyalatot, mostanra viszont alábbhagyott a lelkesedésem. Szép színe van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem viszonylag spontán jött az ötlet, hogy megvegyem...csak a grafitszürke lakk fogyása volt a kifogásom...:D

      Törlés
  3. Érdekes ez az árnyalat, kicsit amolyan piszkosszürke, én egy grafitosat szeretnék majd beszerezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a s-he grafit szürkéje volt meg, de sajnos minőségileg nem nagyon volt topon...A színe gyönyörű volt...de a tartóssága, meg a kezelhetősége az...
      Amúgy igen, olyasmi...direkt meg se próbáltam már behatárolni a posztban a színét...legjobban "nekemtetszikszürke" árnyalatúnak tudnám nevezni csak...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)