2014. október 21., kedd

Hatalmas haul

Sziasztok! :)
Mint ígértem, itt is van a haaaatalmas haul posztom...:D
Az elmúlt elég hosszú időben rengeteg csodálatos dolgot vásároltam illetve kaptam, szóval most őket szeretném megmutatni Nektek ebben a posztomban...Eredetileg jobban beosztva akartam a vázlataimat feltenni (szerencsére ma volt egy kis időm, így jegyzeteltem nagyon sokat meg fotózgattam, szóval most lesz egy darabig témám), de úgy gondoltam, hogy a depizés után jöjjön valami vidámság még MA a blogra...amúgy is holnap, ha lesz még erőm este (estig vagyok így utolsó napomon is szünet előtt...:/), akkor közzé teszem a 100 depi happy days poszt következő részét is, bár őszintén szólva most nem képes összefoglaló lesz, sokkal inkább személyesebb dolgok/történések illusztrálás nélkül (a mai napra pont lesz mondjuk képem is xD)...Aztán hamarosan jön néhány teszt még, és remélhetően minél hamarabb be tudom fényképezni A spirálomat is, amit szorgosan (de nem pazarolva) tesztelgettem már, csak éppen a fotók nincsenek meg még róla...Ezenkívül szorgos anyag (flakon) gyűjtésbe kezdtem, hogy egy nagy összehasonlító színvédő samponos posztot írjak majd nektek, de sajnos egyelőre még van olyan is, amit nem mertem kipróbálni, szóval ez még jóval odébb lesz...(de képek már vannak hozzá legalább...eddig az tartott vissza, hogy mindig kidobáltam a flakonokat és nem fényképeztem le őket)...A képek minőségéért bocsánat, a fényképezőm szenved, és a telefonommal jobb képeket tudnék csinálni, csak azt felvarázsolni a gépre elég időigényes (telepítenem kéne hozzá egy programot és annyi idegzetem nem nagyon van, hogy kivárjam)...
Na szóval...igyekeztem tematizálni picit a termékeket, ugyanis rengeteg szép dolog került hozzám...meg rengeteg hasznos dolog, és őszintén szólva jó párat már próbálgattam is...:D

Először is pótoltam az olvasnivalókat...igazából egyik könyv se volt listás ezek közül, mondhatni impulzusvásárlásként kerültek hozzám (ó és mennyi van a listán is...), de akciósak voltak, mindkettő 990 forintba került az alexandránál, így a hülyének is megérte...(legalábbis nekem mindenképp...)
  • Rudyard Kipling~Kívánságok háza -> Az ő neve valószínűleg mindenki számára ismerős, igen, ez az a Kipling, akinek a Dzsungel könyvét, és rengeteg más mese könyvet is köszönhetünk...Engem nagyon meglepett, hogy sci-fit is írt - ó igen, vettem még egy ilyen gyűjteményt, bár nem szeretem a műfajt, Kipling ő...hát...Mondjuk úgy, hogy a neve (és az Irodalmi Nobel-díja) elég volt, ahhoz, hogy meggyőzzön: nézzem meg ezt a könyvet...Szóval picit utána néztem a dolgoknak...Amit én szintén nem tudtam róla, hogy fantasy műfajban is tevékenykedett - na jó, nem mintha a mesék olyan realisztikusak lennének...meg a beszélő kígyók...- mondjuk nem csoda, lévén, hogy azt a műfajt se szeretem...Sokáig nézegettem a könyvet, kicsit bizonytalan voltam magamban....de az, hogy 'wellsi' látomások szerepelnek a könyvben az picit megnyugtatott, hiszen Wells, a sci-fi atyja (bár horrornak röhejesek a történetei, a horror gyűjteményem is sci-fi tőle), és egészen pozitív volt róla az első benyomásom...Viszont a végső löketet mégis csak az adta meg, hogy rögtön ezelőtt írták az "orwelli látomásokat"...Orwell köztudottan az egyik kedvenc íróm, az Állatfarm nagyon nagy hatással volt rám (jut eszembe, még azt a posztot is megírom majd a közeljövőben), és mivel Kipling hatalmas irodalmi zseni, gondoltam adok egy esélyt neki, és a műfajnak...szóval...így került hozzám ez a fantasztikus, tudományos-fantasztikus elbeszélés gyűjtemény...Szerintem nagyon megérte az árát, és a borítója valami eszméletlen jól néz ki, egyszerűen imádnivaló: hangulatos, gyönyörű...remélem a könyv is jó lesz...:D
  • Bram Stoker~A fehér féreg fészke -> Kezdeném azzal, hogy a cím gyönyörűen alliterál...nna szóval...itt bizony tényleg csak a név miatt vettem meg a könyvet...Stoker a Drakula alkotója többször is megpróbált a horror műfajban tevékenykedni, de állítólag Drakula sikerei voltak a legjelentősebbek, és a többi történetet nem nagyon ismerték el (bár a vámpírját is halála után kezdték csak megbecsülni...de hát ilyen ez a szakma)...A könyv alaptörténete nagyon tetszett, és mivel edzett régi horror rajongó is vagyok (Lovecraft életműve listás...Poe bácsiéról nem is beszélve...bár utóbbi nem horror), valószínűleg tetszeni fog...Bár van ismerősöm, aki olvasta és szidta az írót is, meg magát is, hogy megvette, nagyon utálta...DE ő nem horror műfajban mozog, nincs hozzá szokva a régies horrorhoz, és engem Wells annyira megedzett már lassú, ilyen nyelvezetű történetekben (King se ír mondjuk sokkal mozgalmasabb regényeket...xD), hogy szerintem ilyeneken nem fogok fennakadni...Lassú történetvezetés? Na és...akiről díjaz neveznek el, olyan jelentőset alkotott egy műfajban, nem lehetett rossz író...meg néha amúgy is kimondottan az ilyen vontatott de borzongató történetekre vágyok...
Ez a gyönyörű bordó boleró egy kínaiból jött velem, mindössze 870 forintért...A színe gyönyörű, és tökéletesen illik a sálamhoz...néha megéri a kínaikba is benézni...:)

  • Fa nutriskin care&protect deo -> Az adidasom fogytán van, és az utóbbi időkben nem nagyon vagyok megelégedve már vele, szóval gondoltam eljött a váltás ideje, próbáljuk ki ezt...
  • Palmolive naturals gránátalmás színvédő sampon -> Oké...akkor...350 ml terméket kapunk, 500 forintért (egy százasban vettük), gránátalma illatú, festett hajra való...Egy próbát megér szerintem...:D
  • Syoss szárazsampon vékonyszálú hajra -> Őszintén szólva a syoss termékek közül a száraz sampon az egyetlen, amivel meg vagyok elégedve...még őszintébben, csak a kék színű...elhasználtunk egy zöldet is (arról nem is írtam itt semmit), de szerintem EZ a legjobb tőlük...báár...azért én néha kicsit sokallom az árát, de akciókkal megéri...:D
  • AVON naturals csillámos testápoló~warm spice&vanilla; winterberry&shea -> Megszagoltam az illatmintát, és egyszerűen nem tudtam dönteni, hogy melyiket szeretném, szóval..megvettem mindkettőt...Őket már ki is próbáltam, szóval most nem lőném le az összes poént velük kapcsolatban, a lényeg az, hogy bátran ajánlom mindenkinek télire, aki szereti az édes illatokat...(teszt hamarosan)
Egy csoportkép a bűnözésemről...szóval igen...én éppen spórolok, és nem veszek semmit, nem költök semmire...öh izé...nézzük csak, mire nem költöttem mostanában...
Rögtön az ajakra valókkal kezdem, ugyanis innen rengeteg szerelmem van már, és imádom a rúzsokat meg ilyeneket, és ahhoz képest, hogy semmit se akartam venni, szerintem elég szép kis kupacom lett...
  • Essence hello autumn ajakkrém~beauti-FALL red; keep calm&go for a walk -> Hát...eredetileg egy sötét bordó szemfestékért mentem be...és megláttam...és nem tudtam ellenállni...az essence-nek az elmúlt öt évben ez volt az a kiadása, ami nagyon megfogott...és nézegettem az ajakkrémeket (amúgy az essence-hez már volt szerencsém, a régi szortiment silky red árnyalatához már volt szerencsém), egyértelmű volt, hogy megveszem a pirosasat...DE a rózsaszínes olyan fantasztikusan nézett ki egyszerűen, hogy nem tudtam otthagyni...és milyen jól tettem, hogy elhoztam! Minden napi iskolai sminkem szerves része, nagyon megszerettem, hamarosan a színmintát is közzéteszem nektek, hogy megvehessétek, ha még nem tettétek, és vágytok egy szép ajakkrémre...:)
  • leopard lipstick~Nr1. -> 290 forint volt, és már a márkának próbáltam korábban is rúzsait (azok beváltak...), ennek igazából a csomagolása szúrt szemet (na jó már a múltkor is úgy vettem tőlük rúzst, hogy tetszett a csomagolás...xD), de aztán megláttam, hogy egy csodálatos sötét piros rúzs rejtőzik a gyönyörű külső mögött (igen, képes vagyok egy ilyen gagyi csomagolást gyönyörűnek látni...rúzsmániám van, és szörnyen tetszik ez a fekete alapon ezüst leopárd minta)...Szóval egyértelmű volt, hogy velem jön...
  • essence hosszantartó ajakrúzs~on the catwalk -> Nos igazából őt őszi rúzsnak vettem...Miután meglett a jogsim, úgy gondoltam megjutalmazom magamat (apropó el kéne már mennem végre a jogsiért, de egyszerűen semmi időm nem volt még rá, de majd szünetben elintézem...), és mivel amúgy is vágytam egy őszi rúzsra, és ez meg listás volt, gondoltam megveszem...Persze előtte azért rengeteg képet megnéztem, hogy elég őszies szín-e, ugyanis nem akartam a nagy spórolásban feleslegesen költekezni (bár rúzsra költeni sose felesleges szerintem)...Mindenesetre iszonyatosan tetszik, nagyon komoly kis csomagolása van, és szerintem jó sokáig nagyon jó barátom lesz...:D
  • tubusos carmex original -> Nagyon szétment a szám, és 1200 forintért vettem ezt az állítólag csodaszert...A másik kiszerelés jobban tetszett, de ez több terméket tartalmaz, szóval jobban megéri...Őszintén szólva eléggé fogcsikorgatva ruháztam be rá, mert ez nem kevés pénz...én ennyit általában még szemfesték palettára is sajnálok kifizetni (az essence palettákra pl), de nagyon sos kellett valami, ami helyreteszi az ajkakat...hamarosan írok róla is tesztet, és elmondom, hogy nekem mennyire vált be ez a szer...
Most kivételesen egy rakás szemre valót is vettem, pedig azok nagyon lassan fogynak, mostanában semmi időm sminkelni, meg borzasztó állapotban van a szemem is (igazából..én úgy egy az egyben borzasztó állapotban vagyok, de erről később - vagy soha?...), szóval nagyon nem is akarom leterhelni szegénykémet...Viszont vannak dolgok, amiknek az ember nem tud ellenállni...
  • avon glimmerstick flick~at the flicks -> Ő a Hollywood kollekció egy darabja, nagyon különleges a formája, ezért vettem meg...Igazából még csak barátkoztam vele, szóval csak nézegettem, próbálgattam, de élesben még nem volt rajtam...Őt azért vettem meg, mert avonos fekete szemkontúrom fogytán van, és ez is fekete, szóval gondoltam kipróbálom...Téglalap alakú a hegye egyébként, szörnyen érdekes...vagyis...különleges...nagyon kíváncsi vagyok már rá...:D
  • essence extratartós tusceruza -> Őt a spirálhoz csomagolva adták ingyen, igazából magamtól soha nem vettem volna meg...bár szeretem az essence filces tusait, ez már a harmadik tőlük, az a tapasztalatom, hogy eléggé változatos minőségűek ezek a termékek, szóval nagyon kíváncsi leszek rá, hogy Ő milyen...:)
  • essence lash princess szempillaspirál -> Most mondhatnám azt, hogy milyen kis cuki a csomagolása, meg milyen szép, meg ilyenek, DE nem mondom...engem az ilyen "cuki" dolgok nem kötnek le (legalábbis ezt a csomagolást egyáltalán nem találom cukinak, igazából engem inkább taszított volna a vásárlástól), de a hatását tekintve mégis felkerült a listámra...Eredetileg nem mostanában akartam megvenni, mert bőven van spirálom, de egy ilyen akciót nem hagyhattam ki én se...szóval így került hozzám a hercegnőcske...:D
  • maybelline the rocket waterproof~black -> Számomra ő A spirál...régóta vágytam rá, de valahogy nem akaródzott annyit fizetni érte, amennyibe került...viszont a glamour napok alkalmával 1000 forintért nem tudtam ott hagyni...Számomra TÖKÉLETES...igyekszem róla is minél hamarabb tesztet írni, mert szorgosan használgattam őt is, ő az én kis alkalmi spirálom (illetve jelenleg az egyetlen vízálló spirálom is, lehet nem ártana egy olcsóbb, gyakoribb használatra való verzió is). Egyszerűen semmit se tudok, rosszat mondani róla...talán a csomagolásának a színét...de egy ILYEN terméknek még az is elnézhető...:D
  • AVON négyes szemhéjpúder paletta~aquamarine mystery -> Ő teljesen bűnözős dolog...Már jó ideje ki akartam próbálni az ÚJ avon palettákat, de egyszerűen nem volt olyan, ami tetszett volna...Már azon gondolkodtam, hogy veszek még egy Purple haze árnyalatot, hogy összehasonlítsam a régivel, de mivel vörös vagyok megint, óvatosan kell a lilákkal bánnom...Aztán most érkezett három új szín, alig tudtam dönteni, hogy melyiket vegyem meg...végül emellett döntöttem, mert a képek alapján ennek volt a legszebb, leghozzámillőbb színe (az avon és a képek...), de mondanom se kell, hogy élőben teljesen máshogy néz ki - mindenesetre csodálatos paletta, az élő színei még jobban is tetszenek, mint a katalógusbeliek...Bár őt se próbáltam még, azért már barátkozom vele, mert szerintem télen ő is elég gyakran elő fog kerülni majd nálam...:D
  • Rimmel bb krém~light -> Ő volt az utolsó darab az összecsomagolós állványon, és volt rá kuponom, és jó az árnyalat, szóval egyértelmű volt, hogy velem jött...Egyébként az alapozójukra vágytam, de az nem az én színem volt, és már vettem a múltkor egy más árnyalatú alapozót, szóval gondoltam nem veszem meg a rimmelt is...amúgy is van egy csomó alapozóm...viszont az, hogy utolsó darab volt, az tuti egy jel volt, és csak rám vártak már...:D
  • Rimmel stay matte púder~peach glow -> Na ő is listás termék volt, csak az áttetsző árnyalatban...minden esetre így a minőségét letesztelem majd, és ha jó, akkor megveszem az átlátszót is, ha nem, akkor meg örülök, hogy nem adtam ki külön pénzt rá...egyébként még nem bontottam ki, de a csomagolása már így is iszonyatosan gagyinak tűnik...O.o
  • catrice camouflage~ivory -> Ő nagyon régóta listás termék, nagyon régóta ki akarom próbálni, most végre az enyém, és egyszerűen nem volt lehetőségem használni...Sajnos a bőröm nem nagyon bírná el (igazából amióta beteg voltam az arcomat egyáltalán nem is sminkelem, múlt hét kedden a fotózás miatt tettem csak fel sminket)...így hát bedobtam a bontatlan termékek közé...remélem minél hamarabb fedhetek vele - igen, az is ritka, hogy az ember elfedni valót kíván magának, de egyszerűen annyira várom már, hogy kipróbálhassam...
  • essence hello autumn körömlakk~beauti-FALL red -> A hőre változós körömlakkok mindig is érdekeltek, és ez egyszerűen csodásnak tűnik...És illik az ajakkrémhez...és ezt a trend kiadást tényleg nagyon eltalálták, nagyon szeretem, nagyon sajnálom, hogy nem próbálhattam ki őt se (borzasztó állapotban van a körmöm és az ujjam is...mint már említettem...borzasztó állapotban vagyok).
Bár sajnos most nem nagyon sminkelhetek (vagyis senki se tiltotta meg, de egyszerűen annyit kínoztam már magamat, hogy most kímélő üzemmódba kapcsoltam), illetve lakkozni se tudok, azért nagyon örülök, hogy beszereztem ezeket a csodás termékeket...Nagyon remélem, hogy minél hamarabb rendbe jövök annyira bőrileg, hogy legalább egyszer kipróbálhassam őket, és legalább egy használatnyi véleményt tudjak írni (a képeket hiába csinálom meg róluk, vélemény nélkül szerintem nem sokat érnek...).
Hát ennyi lettem volna mára, elég nehéz szülés volt ez a bejegyzés, a bőség zavara ugye...meg, hogy ne írjak meg olyan tesztet, amit még nem mutattam a blogon, mert így nem lenne hova visszautalnom...és egyébként szerintem látszik a bejegyzésen is, hogy kezdek teljesen off lenni (ismételten...de erről is később), elnézést érte...remélem azért sikerült érthetően kifejezni magamat, ha nem akkor remélem legalább a képek tetszenek - annak ellenére, hogy még normálisan fényképezni se tudok a gép miatt...wáh...nagyon nem megy ez nekem mostanában...xD

Na szóval...ti miket vettetek mostanában? Mik azok az őszi trendkiadások közül, amik megfogtak titeket? :)
Szép estét és jó éjszakát mindenkinek! :)




6 megjegyzés:

  1. Hű *-* az avonos fahejjas cuccot megrendeltem én is, meg csokis radirt. Erre nemrég olvastam hogy csillamos:D majdnem sokkot kaptam. Vaníliás vagy inkább fahéjas az illata?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csokis testradír nagyon jó nekem is megvan, de ez a testápoló is bevált...
      Én inkább a vaníliát érzem ki rajta. :)
      (Egyébként nem tudom mennyire nyugtat meg, de a másik sokkal csillámosabb, mint a vaníliás, ebben kisebb csillámok vannak.:))

      Törlés
  2. Ó, mennyi szépség ^^ Remélem mindent megmutatsz majd :) Én az Essence őszi kollekciójához hozzá se tudtam szagolni, kimerítettem a kereteimet. Egyébként azt az avonos cuccot én is meg akartam rendelni, de végül nem tettem, mert így is van annyi pipere holmim, nem kell még pluszba :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen...őszintén szólva a legtöbb dolognál már alig várom, hogy írjak róluk...ha nem lettem volna hulla fáradt még ma kiegészítek néhány vázlatot...de hátha szünetben...:D
      Bár eddig nem volt lehetőségem még normális képeket se csinálni róluk...(Ami mondjuk az ajakra való cuccoknál nem baj, de azért a szempillaspirállal nem tudom megcsinálni...meg sajnos az éles használatot minimalizáltam szinte teljesen...vagyis nem sajnos, úgy éreztem, hogy most szüksége van már szegény bőrömnek a pihenőre, mert jelzett a szervezetem...)
      Amúgy én a szemhéjpúder palettánál voltam nagyon bizonytalan avonilag (kontúr úgyis kellett új, max ha nem jó ez a forma, legközelebb simát veszek...), viszont a kedvenc ajakápoló-rúzsom fogytán van, és kimondottan büszke voltam magamra, hogy még nem rendeltem újra...(nagyon remélem, hogy lesz valami jó akció még, ha nem lesz, akkor ha elfogy megveszem teljes áron...de avonéknál mindig akcióra kell vadászni...amúgy nem éri meg...és ezt úgy mondom, hogy én is avonozok...xD)

      Törlés
  3. A fehér féreg fészke. Kíváncsi leszek, arra mit fogsz mondani. :D
    Érdekes olvasmány. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva én is, mert amikor megláttam október elején, hogy akciós, akkor akartam pont elkezdeni a Drakulát, de oldalszámilag (és némi ismerettel az íróról) úgy gondoltam, hogy "bemelegítésnek" ő jobb lesz, és egy másik könyvet kezdtem el a végén...ezenkívül sok jót nem hallottam róla, szóval kíváncsi leszek, hogy pozitív vagy negatív értelemben érdekes...:D
      Bár olyan szempontból mindenképp pozitív lesz, hogy Drakulának már úgy állhatok neki, hogy közelebbről megismertem az író stílusát (nem tudom, nekem ez valamiért fontos...vagyis, hogy egy hosszabb regény előtt valami rövidebb történetet is vagy részletet vagy akármit olvassak az írótól, minimum egy belelapozós könyv részletet a neten...így könnyebben ráhangolódok a történetre...) :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)