2014. október 28., kedd

Fekete padlizsán

Sziasztok! :)
Már elég régóta várnak ezek a vázlatok itt a gépen, most úgy gondoltam írok róluk végre...A mai napon két hajfestékről is szeretnék írni...Az egyik a Kallos Glow Padlizsán árnyalata, a másik a Color Time Fekete színe...A color time hajfestékekkel nem vagyok jóban...bármilyen színre festettem eddig (vörösek) bebarnultak, aztán narancssárgák lettek (jut eszembe a mostani vörösömet se ártana lassan átfesteni...), szóval a feketével szemben már nem voltak elvárásaim...Viszont a Kallos festékei nagyon jó minőségűek és olcsóak, és csak ők gyártják a kedvenc árnyalatomat, szóval megszavaztam neki a bizalmamat...
Most előre megmutatom a végeredményt...A fekete color time egészen fekete lett, bár számomra érthetetlen a barnás-vöröses fény, mivel a frufrum mindig is fekete volt (vagyis miután visszafestődtem vörösre, akkor is fekete volt), de biztos a festék gyártónak ez a perverziója, vagy én nem tudom...Viszont, ami hatalmas bajom ezekkel a festékekkel az, az (a minőségükön kívül), hogy szörnyen hullik tőle az ember haja...oké, 340 forintért nem tudom mit várjon az ember, de a Kallos nem sokkal drágább, és érdekes módon mégse szedem utána markostól a hajamat...Iszonyatosan szárít (az én hajamat szárítani...az kb lehetetlen...szörnyen zsíros hajam van - sajnos, két naponta kell mosnom...és a festék se javít rajta...vagyis ront rajta), egy festés után is szépen el kezd töredezni, és bár állandóbban nem használtam még, szinte biztos vagyok benne, hogy gyakoribb használat mellett megkopaszodnék...Szóval color time hajfestéket soha többet...
A kallos viszont gyönyörű, természetes, sötét vörös hajat eredményezett (köze nincs a múltkori lilához, ami padlizsánnak indult szintén...). Nem tudom igazából itt a minőséggel nincs bajom, kicsit az volt csak fura, hogy foltosan fedett be (elöl fekete tincsek vannak egy régebbi festésből még, azért sötétebb, de ha hátul nézitek, ott már nincs fekete, az foltos), és én nekem a kopása is kicsit gyors volt...persze minden vörösnek kevés időre van szüksége ahhoz, hogy teljesen megfakuljon, de a Kallos vörösei (és a feketéje is) rajtam eddig még nagyon tartós volt...A közeljövőben biztosan nem próbálkozok a padlizsánnal (sőt valószínűleg soha többet, max hajszínezőben - amihez le kéne szivatni a hajamat...szóval...na...), szép szín, de nekem valahogy mindig túl természetes, plusz most fel vagyok tankolva ibolyavörössel, és amúgy is a közel jövőben lehet teljesen fekete leszek, mert most valahogy az illik a legjobban a hangulatomhoz...
És "kölcsönvettem" barátnőm haját is, mint láthatjátok természetes szőkén a fekete szép erős, a vörös meg inkább sötét barnásnak tűnik...Az ő hajában azért jóval természetesebben nézett ki a padlizsán...

Na ennyi lettem volna mára, mindenkinek szép napot kívánok! :)
Ti kipróbálnátok/próbáltátok már a padlizsánt? :))

2 megjegyzés:

  1. Remélem nem sértődsz meg, de nekem a barátnőd hajában sokkal jobban tetszik. A tiéd így olyan parókaszerű. Pár éve nekem is volt ilyen hajam, de az akkori fotókat visszanézve mindig szörnyülködök, hogy csinálhattam ilyet a fejemmel. A vöröses szín szerintem szebben mutat a hajadban, a fekete olyan mű hatású.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, dehogy...:)
      Egyébként igen, nekem is jobban tetszett a vörös barátnőm hajaban, de onnan hamarabb kikopott, mint az enyémből...

      Amúgy a fekete csak a vorossel mű, amikor teljesen fekete voltam az teljesen természetes volt, a több centis lenoves se latszott (az eredeti hajam sötét seszinu, majdnem fekete...ez is az egyik oka, hogy megint szeretném...úgy ritkábban kéne festeni, elég gyorsan nő "sajnos"). :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)