2014. október 30., csütörtök

Blazing black

Sziasztok! :)
Ma egy nagyon fura termék tesztjét hoztam el nektek, ugyanis a Müllerben még kapható, viszont a Rossmann-ban a kifutó termékek közül halásztam ki 350 forintért...Elég régóta listás volt az essence stays no matter what termék családjának a fekete jumbo ceruzája, de simán elmentem volna az állványon mellette, ugyanis a csomagolása sötét zöldnek tűnik...(egyébként fekete csak nagyon sok arany csillám van rajta...)
Mivel Sopron környékén még a miskolciaknál is agresszívabb vevők vannak, elég leharcolt volt az összes már...nem az, hogy ki voltak próbálva...valamelyiknek a vége le volt törve, valamelyiknek a kupakja...szóval igyekeztem a legkevésbé megviselt példányt kiválasztani, és sikerrel jártam, ugyanis az én kis elbújt darabom még csak ki se volt próbálva (és bár ilyet nem szoktam, gyorsan megjelöltem, és kipróbáltam én a kezemen - de én biztosan tudtam, hogy ennyiért megveszem, csak hát a kíváncsiság...ja és egyébként meg is vettem azt a darabot, amelyikkel összefirkáltam a kezemet - ez még egyben volt legalább, bár a csomagolása picit kopott volt).
A külső jellemzését az előbbiekből kifolyóan inkább hanyagolnám...a belső...szóval...Amikor levettem a kupakot róla, iszonyatos mű, zsírkréta szag csapta meg az orromat (nem vicc, nagyon erős), és egyébként a termék állaga is szörnyen zsírkrétás...
Viszont csodálatosan rétegezhető, amire szükség is van, ugyanis óvatos vonalakkal szürke, arany csillámos valamit kapunk (ami egyébként szemhéjfestésnél szép, kontúrnál igénytelen hatása van); erősebb nyomásnál nem lehet egyenletes színt elérni, viszont a rétegekkel ügyesen bánva gyönyörű erős fekete, arany csillámos színt kapunk. Eldolgozni szinte lehetetlen (sőt nem is szinte, eldolgozni lehetetlen), de cserébe nem peregnek a csillámok...Ahova egyszer felkentük, ott bombabiztosan ott marad, szóval nagyon kell vigyáznunk, hogy mit csinálunk, még a szemfesték lemosó is csak dörzsölve hozza le (igazából elég fájdalmas dolog a leszedése). Az érintés meg se kottyan neki, ha erősen dörzsölöd, akkor a csillámok elmásznak, de a vonal masszívan, kenődés mentesen a helyén marad...nap végéig...nem tudom, mennyi időt bír ki (órában), de nekem reggeltől estig (korán indultunk reggeli után és vacsorára mentünk vissza a szállóba) konkrétan meg se moccant...picit se...nem maszatolódott, nem ült be a ráncokba, nem mászott el...Alap nélkül ugyanez a helyzet...Teljesen csepp álló, a vizes dörzsölést is egészen jól bírta, bár elhalványodott kicsit, de maradt kenődés nélkül (alap nélkül a koszos szürke réteghez hasonló színe lett).

A vastagabb vonal alappal, a véknyabb nélküle készült, de csak a tartóssága végett fontos a különbséget említenem, ugyanis pigmentáltság szerint teljesen mindegy, hogy használtunk-e valamit alatta, vagy sem...
Ja amúgy a faragását nem véletlenül nem említettem, még nem tapasztaltam, de fából van, szóval gondolom nem lesz túl nehéz dolgom vele...


Összességében: szerintem nagyon jó termék, a borzasztó állagát az árának köszönhetően elnézem...bár teljes árat nem fizetnék azért érte (ez a zsírkréta hatás), de nagyon szeretem...Aki szereti a jumbo ceruzákat, és tud vele bánni, annak mindenféleképpen megéri, de az érzékeny szeműek azért a problémás eltávolítás miatt vigyázzanak vele...

Ti szeretitek az essence stay no matter what termékcsaládját? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)