2014. október 18., szombat

100 happy days (8)

Sziasztok!
Ma egy újabb boldog bejegyzés következik...igazából nagyon fura, hogy már majdnem a felénél járok, és még nem feledkeztem meg róla (a határidők tartása se az erősségem, főleg ha bejegyzésekről van szó...xD).
Szóval a mostani hét összefoglalva:
36
Hétfői adag finom, édes mézes gabonapehely...Az édesség mindig jó, feldobta a napomat ez is kicsit...(igaz gyógyszer utáni íz elvevőként kellett főleg...)
37
Ó igen, öt év alatt ide is eljutottam...nem hittem volna...Kedden tablófotózás, ez még a szerkesztetlen kép, de olyan kis okos voltam, hogy ott jutott eszembe, hogy nem az avon (köztudottan csillámos) CC kréme kellett volna a fejemre, hanem valami jól mattító púder és alapozó (mivel tele vagyok ilyenekkel, még matt bb krémem is van, de hát miért ne lehetnék diszkógömb a képeken?! :D)...Ez egyébként még a szerkesztetlen kép, szóval nem aggódok a csillogó fejem miatt (és amúgy is milyen szépen fénylik az a CC krém...:)); viszont azt még muszáj megemlítenem a képhez, hogy az avon color trend Gerbera rúzsa van rajtam - igen, én mondtam, hogy szinte egyáltalán nem látszik az ajkakon...viszont hivatalosan is a kedvenc ajakápolómmá lépett elő! :)

38
A mai napom nagyon hosszú volt, este végeztem német tanárnál, így ide nem nagyon tudok képet mutatni...igazából a német tanárig nem is nagyon volt olyan momentum, ami boldogságra adott volna okot, viszont az órám után imádott barátom feljött csak azért Avasra, hogy aztán lekísérjen Majláthra...(Nos igen, ez valószínűleg miskolciaknak többet mond, de maradjunk annyiban, hogy nem kis táv...minimum egy óra, és egy átszállás...)

39
A mai nap folyamán végignéztem az összes eddigi rúzsos tesztemet, és rájöttem, hogy hatalmas visszafejlődést mutatok bennük...bár feldobott, hogy mennyi szép rúzsom van, és szomorkodtam a már elfogyottak felett, de azért hasznos volt...régen mindent ajakra kentem, most meg hiába a jobb minőségű képek, ha többnyire csak a kezemen látni ezeket a csodákat - szóval ezen próbálok változtatni továbbra is, és igyekszem vállalható állapotban tartani az ajkaimat, hogy normális rúzs teszteket tudjak csinálni majd...:) (úgyis van jó pár szépség, ami várja a bemutatkozást a blogon)
40
Ó ma érkezett avon csomag, hamarosan óriási haul bejegyzést (elég sok dolgot vettem az elmúlt hónapban, de még van egy rendelés, amit be szeretnék várni, szóval nagyon szorgalmasan gyűjtögettem a bejegyzés alapanyagot - bár őszintén bevallom, már több dologba is belemásztam...). Egyébként most nagyon visszafogott voltam avonilag, pedig annyi szép dolog volt a katalógusban...*gondterhelt sóhaj*...



Na ennyi lettem volna mára, most még megyek ki, találkozok néhány ismerőssel...:)
Egyébként nektek hogy telt ez a bedolgozós szombat? Mik a tervek erre a hosszúúú hétvégére? :)
Jó pihenést mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Pihenéssel telt, meg ablakpucolással. :)
    A hosszú hétvége programja még kérdéses. Viszont, nagyon jó lett a tablóképed. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem pihenni is tudtál azalatt az egy nap alatt is kicsit, hogy legyen energiád...bár már jön egy tényleg hosszú hétvége...:D
      És köszi! :)

      Törlés
  2. Jé, én nem is vettem észre, hogy az a CC csillámos lenne :O Meg én púderrel azonnal fixálom és akkor nem fénylik a bőröm. A képen sem olyan vészes egyébként. Jó végre egy ilyen "rendes" képet látni rólad, a frizurád is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ez megnyugtat...én is csak ott néztem tükörbe, és akkor vettem észre, hogy fénylek...xD
      Csak ugye most a sok gyógyszer leterhelte a szervezetemet, és nem akartam sminkelni se...így a púdert kihagytam, de egy laza cc elfér...legalábbis úgy voltam vele...:D
      Örülök, hogy tetszik...új a fodrászom, nekem elég parás volt az elkészülte...xD (de jó lett :D)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)