2014. október 12., vasárnap

100 happy days (5 - 6 - 7)

Sziasztok! :)
Bocsánat, hogy eltűntem, de az elmúlt másfél hetet kb elég messze töltöttem a gépemtől (betegség miatt többnyire), és a telefonon egyszerűen lehetetlen képet feltölteni ide, így nem tudtam jelentkezni...Viszont szorgalmasan fényképezgettem közben természetesen, bár "sajnos" besikerült két olyan nap is, amit fényképekkel nem tudok alátámasztani, de azért írnék róluk is...talán ez a két nap volt a legnagyobb örömöm az elmúlt két hétben amúgy is, de egyszerűen nem találtam megfelelő illusztrációt hozzájuk...
Egyébként hamarosan egy szerintem nagyon izgalmas haul poszt fog következni a blogon (csak még bevárom a "maradékot"), legalábbis én az összes terméket nagyon imádom már most, és sajnos nem voltam elég szorgos bloggerke, nem fényképeztem be őket használat előtt...szóóval...kivételesen elég hiányosak lesznek már a képeken, de szerencsére sok helyen ez nem fog látszani...:)
Na és természetesen fényképezgettem azért teszthez is a blogra, de mivel a fényképezőm is szenved, nem tudom, mikor lesz lehetőségem feltölteni őket - remélem minél hamarabb. :)
A címben azért tüntettem fel most több számot is, mert az ötös elosztást szeretném tartani, viszont semmi értelme nincs külön posztba megírni őket, ha az összes képet egyszerre töltöm fel, szóval ezt a párat összevontam, a jövőben viszont szeretnék visszatérni a "normális" ötös felosztáshoz, valamint a rendszeres(ebb) posztoláshoz, úgy, hogy valami érdemit is írok már végre és nem csak ezeket a tag-eket teszem közzé (bár én élvezem ezt is mindig feldob a posztok megírása, de azért szeretnék végre teszttel vagy valami ilyesmivel is jönni már). :)
21
Csooooooooooookiiiiiii!!!!*-*
Na igen, a csoki és a boldogsághormonok...szerintem ehhez sok mindent nem fűznék...xD

22
Nos a mai napon kedvesem gépe mégis bekapcsolt, szóval tudtunk "rendesen" (facebook-on - átok reád modern, netes világ) beszélgetni...mondjuk elég sokat beszéltünk amúgy telefonon is, de így mégis jobb, hogy órákon keresztül lóghatunk a cseten...:D
23
Ma elmentem vásárolni...hát öh izé...ennyit a spórolásról..."kicsit" bűnöztem...na jó, nem kicsit, de mega jól jártam, ugyanis sikerült lecsapnom erre a csodálatos essence akcióra (is - a fosztogatásom többi részéről nem is beszélve xD), nagyon izgatott voltam, hogy milyen lesz, de végül még nem szedtem szét őket, ugyanis közben sikerült vásárolnom pár dolgot, és a spirál gond megoldódott, de erről később...:D
24
Újabb szint, újabb bölcsesség - ígérem, ebben a posztban több ilyen nem lesz, pedig azóta már rég nem a 18-nál járok...:D

25
A mai napot már sajnos nem bírtam végig az iskolában, viszont ez a csodálatos ajakkrém azért pozitív energiát adott - aznap ez volt rajtam...néhány társával együtt került hozzám, ugyanis, ha az essence-nek volt olyan trend kiadása az elmúlt 5 évben (amióta nyomon követem őket), ami megfogott, akkor EZ az volt...

26
Miután betegen feküdtem egész nap, és semmihez nem volt erőm (még a tv-ig felállni se, ugye nincs távirányítóm - és amúgy se adnak semmit a tv-ben...), úgy döntöttem kivégzem ezt a könyvet, és sikerült...egész elviselhető vége lett, de sajnos lassan kifogy az olvasnivaló listám, és nem lesz mit olvasnom - nem akarok könyvre költeni most épp...de azért jó könyv volt, majd hamarosan írok róla is a blogon...:)

27
Összeszedtem magam annyira, hogy kimenjek barátommal sétálni...bár csak másfél óra volt, azért nagyon örültem, hogy találkoztam vele, olyan ritkán látom - ez nem fog így sokáig működni sajnos...
28
Nincs is rosszabb, mintha az ember beteg...egész nap ittam, egy pohár vízzel a kezemben és a zacskó kekszemmel mászkáltam (vagyis tettem meg a konyha szoba távot a gyógyszer vagy egy újabb pohár víz miatt), és persze közben olvasgattam is, hogy teljen az idő...:D

29
Anyáék vendégségben voltak, és hoztak finom pogácsát...több is volt, de olyan jól esett...bár rendes kaját egész nap nem ettem kb, azért néha-néha egy egy pogácsát lebírtam nyelni én is...:3

30
Selejteztem a smink készletemet, és amióta kifogyott a vékony "hegye" ennek a csoda tusnak, azóta hanyagoltam (a másik vége számomra nem kényelmes, mivel a cica smink nem áll jól, így tök felesleges is), és gondolkodtam, hogy mit kezdhetnék vele, mivel jó termék mégse dobom ki...Aztán megvilágosodtam, TÖKÉLETES szemöldök toll lehet belőle, csodálatos tényleg! :)

31
Orvosnál voltam, aki kiadta, hogy egyek csokit csokival, mert sokat fogytam (vagyis ahhoz képest, hogy alapból kicsi vagyok...), szóval a gyógyszerek mellé egy csokika és egy új fanta is becsúszott...nagyon finom volt mindkettő! :3

32
A reggelim, az ebédem, és az uzsonnám...imádom a fornettit, és a csokit (és amúgy a milka oreo jóval olcsóbb, mint a "rendes" milka)...néha megéri betegnek lenni is...(bár a gyógyszerek lehet többet ártottak, mint használtak...xD)

33
Én ki akartam hagyni teljesen a glamour napokat, de ez a spirál A spirál számomra...és megláttam a kupont, és hiába vettem már másikat (ugye az essence), egyszerűen ezer forintért (50%-kal...) nem tudtam otthagyni...azóta már használatba is vettem, bár őt nem pazarlom hétköznapokra, hanem különlegesebb alkalmakra tartom, és egyébként rájöttem, hogy még mindig ő A spirál nekem...szóval nagyon örültem neki, elmondhatatlanul (leírhatatlanul)...:3
34
Azért elmentem nézelődni a glamour napok alkalmából, de nem leltem semmit, viszont a müllerben ott árválkodott egy ilyen csomag (az utolsó darab volt)...Igazából ezt a púdert ki akartam próbálni, meg az alapozót is (de sajnos nekem egyik se megfelelő árnyalat - viszont már vettem sötétebb alapozót nem rég, szóval úgy gondoltam a sötét púder jó lesz ahhoz), viszont most glamour napokon 50% kedvezménnyel (összesen) és 160 forint levonással (előző vásárlásból 3%, amit a beváltható blokkon kaptam) teljesen megérte elhozni az UTOLSÓT...egyébként a BB pont árnyalat, a púder meg majd jó lesz valamire (állítólag nincs nagy fedése, végső esetben is el tudom használni nyáron, de azért az áttetsző még vár rám)...lényegében egyébként ebben a posztban most a 33-as és 34-es képek az egész glamour napi zsákmányomat bemutatják, túl sokat vásároltam azon kívül, nem mehettem boltot fosztani - meg nem is láttam nagyon semmi olyat, ami feltétlen kell...

35
Négysajtos pizza...több, mint két órát vártam rá, de megérte!!! Nagyon finom, és nagyon hangulatos matek tanulás közben "egészséges" pizzát enni...(legalább lesz elég energiám a folytatáshoz, és amúgy is híznom kell...:D)


Na ez lett volna a "visszatérő" posztom! Majd jelentkezem, amint tudok, addig is minden jót mindenkinek! :D
További szép vasárnapot mindenkinek! :D

4 megjegyzés:

  1. Látom az oreo-s milka nálad is arat :P Én csak néha napján bűnözök vele, mert a diétámba nem fér bele, de ha tehetném éjjel-nappal ezt eszegetném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezekután picit félve vallom be, hogy nem is az összeset fotóztam le...xD (egyébként külön-külön is imádom, de ha választanom kéne azért a milka nyerne, szóval így "tökéletes" páros számomra *-*)
      Viszont minden elismerésem a tied, én nem bírnám a csokimentességet...O.o
      De hát híznom kell, meg jó a csoki boldogsághormonnak és betegség ellen (legalább jobb kedvűen nem kaptam levegőt és voltam lázas), és amíg a kis állon lévő pattanáskák nem jelennek meg, addig szabad is - mindig így jelzi a szervezetem, ha túltoltam a csokit, most érettségi előtt meg az osztályozóm előtt, de a nyelvvizsga előtt is kijöttek rajtam, vajon miért...:D

      Törlés
  2. Az oreo-s milka nálunk is kedvenc sok más között. :)
    Nekem mindegy, hogy mivel töltött, párom meg random hozza haza, ha eszébe jut meglepni. :D
    Meg most már sajtos pizzára is vágyom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így szoktam a kajás képeknél...xD
      Ezért nem szeretem pl a receptes bejegyzéseket nézegetni, mert tuti megkívánom az adott dolgot...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)