2014. szeptember 17., szerda

Sulikezdős zsákmányok

Sziasztok! :)
Tudom, a cím eléggé félrevezető, ugyanis szokásomhoz hűen SEMMIT nem vettem, ami iskolához kellene - a nyár végieket leszámítva...viszont általában nálam az évkezdet pár tollal mindig kimerül...
Most se vettem semmi olyat, aminek köze lenne a témához, viszont a dolgok nagy részét az iskola miatt szereztem be - vagyis azért, mert elkezdődött, és kellenek a boldogsághormonok, és mindig kell kifogás, ha bűnözni akarok...xD
A mostani zsákmányos kupac hozzám képest mondjuk szerintem nagyon visszafogott lett, igazán büszke vagyok magamra, hogy szinte csak "létfontosságú" dolgokat vettem, illetve olyan termékeket, amik régóta várnak A listámon...Igazából amiket bűnöztem, azok nagyon olcsók voltak, nagyon akciósak, nagyon megérték, és lényegében őket is tök jól fogom tudni hasznosítani, szóval nem érzem úgy, hogy lett volna pénz kidobás a hónapban (eddig...azért már kinéztem egy új korrektort, ami most nem létszükséglet, de az enyém mindig felbosszant, mert szétesik...xD).
Kivételesen a "sminkekkel" kezdeném, ugyanis olyan szép, esztétikus kis kupac lett belőlük, hogy kár lenne őket a végére hagyni...:)
Rögtön két listás termékkel kezdeném, amiket amúgy NEM vettem volna meg, ha nem akciósak, ezek pedig az AVON GEL FINISH STERLING és MAUVELOUS lakkok...Szerintem mindkettő nagyon szép őszies szín (főleg utóbbi), de nem ez volt az elsődleges szempont, hogy beszerezzem őket...Az Envy árnyalatból már több, mint a fele (!!!) hiányzik, szóval nekem tényleg nagyon beváltak ezek a lakkok, viszont szerintem ezzel a kettővel teljes lett a készletem, ugyanis első körben három árnyalatot néztem csak ki, és egy sokadik piros lakkra egyelőre nincs szükségem (se igényem), szóval most már "teljes" a gyűjteményem.
Aztán, amiért bementem, az az ESSENCE LONG LASTING SZEMCERUZA BLACK FEVER árnyalata volt, amiből már csak egy darab volt a DM-ben, szóval nagyon izgultam, hogy ne legyen beletekerve, ne legyen használva, működjön, meg ilyenek - az enyém lassan teljesen kifogy, és a közel jövőben nem lenne időm bemenni egy szemceruzáért (se). Szerencsémre tökéletes állapotban volt a kicsike, így gyorsan beejtettem a kosárba őt is...
Aztán még elmentem szétnézni, hátha lelek az akciós kosárban valamit, amit kitúrhatok magamnak, és giga jól járok vele - plusz anya nézelődött, addig le kellett kötnöm magamat -, de különösebb cél nélkül kódorogtam csak inkább az üzletben (feleslegesen nem akarok költekezni). Ekkor valami szinte szó szerint kiütötte a szememet: egy nagy zöld papír a Maybelline pultnál. Ohó! AKCIÓ! Na nézzük mivel hülyítik a népet vesznek le a lábamról...2800-as alapozó, most mindössze 2000 forintért...hmm-hmm...meggondolandó, de van alapozóm...AJÁNDÉK PÚDERREL (aminek az eredeti ára 1700-1800 forint körül mozog)...hmm...Általában az ilyen akciókra NEM csapok le, a Rimmel stay matte bb-alapozó duóját is nézegettem, de nem volt kitéve teszter, és problémás arcra valót venni látatlanban, de itt viszont volt teszter! Bele is másztam nyakig a kitett teszterekbe, és ironikus módon az egyik passzolt a bőrömhöz (még ironikusabb módon ez a létező legsötétebb árnyalata az alapozónak, biztos jó fedése lehet akkor)!!! Hmm...nem impulzus vásárlunk, de azért nézzük meg, van-e megfelelő árnyalatú púder...és...BINGO! Telitalálat! VOLT!!! Innentől nem volt kérdés, hogy megveszem, de kicsit küzdöttem még a lelkiismeretemmel, szóval szülői tanácsot kértem, aki meglátva, hogy mennyiről mennyire és hogy van árazva a dolog azt mondta, hogy kár gondolkodnom, vegyem meg! De bizonytalan voltam a legsötétebb árnyalattal kapcsolatban még mindig, szóval nyitogattam (szerencsére ilyen árú termék, és le van fóliázva meg ragasztva, szóval biztosan te leszel az első használója - de azért ellenőriztem, a spiráljaikat nem zárják - miért nem?), megnézegettem a tesztereket még egyszer...és aztán hopp, ugrottak is be a kosárba a MAYBELLINE AFFINIMAT ALAPOZÓ DARK BEIGE és PÚDER CLASSIC IVORY árnyalatban...2000 forintért nagyon megérte, viszont a kasszáig szemellenzővel mentem már, nehogy meglássak még valamit, mert ez is több volt már, mint amit terveztem költeni rájuk...Mindenesetre nagyon örülök nekik, az egész napomat bearanyozta, hogy ilyen olcsón jutottam hozzá ezekhez a termékekhez...:)

Elkalandoztam már a poszt elején, második körben megmutatom azokat a dolgokat, amikért bementem a DM-be, amikre tényleg szükségem volt:
A BALEA SZÍNVÉDŐ SAMPON VÖRÖS HAJRA igazából akciós volt, ezért vettük meg, mert elfelejtettem, hogy megrendeltem az AVON NATURALS GRÁNÁTALMÁS SZÍNVÉDŐ SAMPONját is...Szóval most két új színvédő samponom lett, de nem baj, úgyis akartam írni a baleásról, mert már használtam korábban, szóval így legalább lesz fotóalanyom a poszthoz majd...(amúgy is utálok netről leszedett képekkel dolgozni)
FABULON TINI TONIK úgy került hozzám, hogy SOS arctonikra volt szükségem, és mit vegyek, mit vegyek, mit vegyek?! A bolt közepén elkezdtem böngészni a krémmániát, és olcsón beszerezhető, elfogadható minőségű terméknek találtam, szóval gondoltam: próbáljuk ki! Mielőtt betettem a kosárba, azért megnéztem az összetevőket: alkohol, szalicilsav - a mitesszeres/pattanásos emberek legjobb barátai (bár az alkohol miatt szerintem gyakrabban fogok "nehezebb" arckrémezni, hogy ne szárítson ki nagyon), szóval ezek után nem volt kérdés, hogy ennyiért velem jön-e...
EBELIN VATTAKORONG nagyjából minden DM-es látogatásom során bekerül a kosárba, ugyanis nekem nagyon bevált, és a vattakorong nálam elég gyorsan fogyó, és nagyon fontos eszköz...szóval innentől egyértelmű volt, hogy megveszem a legnagyobb kiszerelésben...
(Egyébként milyen meglepő, hogy tonikért, és vattakorongért mentem be - anya nem csoda, hogy rosszul van tőlem, hogy folyton ezekért kell járni a boltba...xD)

Az utolsó termék viszont teljesen a bűnözős része a dolgoknak, se szükségem nem volt rá, se azt nem tudom, hogy mire "vállalkoztam", jó formán semmit se tudok a következő termékről, azon kívül, hogy le volt árazva, és én megvettem...
Az Alexandra oldalán rendeltem 440 forintért ezt a könyvet (és könyvesboltba ingyen szállítanak, szóval tényleg csak ennyit fizettem érte), nézegettem az akciós thrillereket (szokásomhoz hűen), hátha kifogok röhejesen olcsón valamit...ekkor találkoztam WŁODZIMIERZ KOWALEWSKI A SZÉP SZOBA című művével...Első ránézésre annyit tudtam csak megállapítani, hogy ez egy lengyel könyv, nem többet...meg hogy idétlen a borítója, elolvastam a történetet, és utána se tűnt még olyan "itthagyhatatlan" ajánlatnak...De még volt a képzeletbeli keretemen (mivel spóroltam a sminktermékeken meg az újravásárlós dolgokon is), és kevesebb, mint 500 forintba amúgy se halok bele, szóval gondoltam "megjutalmazom" magam, amiért visszaszorítottam egyéb költekezéseimet (mondjuk pár új nadrág nem ártana, de ez  még odébb van egyelőre...xD).
Igazából nagyon kíváncsi leszek rá, de egyelőre négy könyvet olvasok egyszerre (Stephen King - Napnyugta után; Joe Hill - A szív alakú doboz; Simon Tamás - Vérmacska 2; H. G. Wells - Túlvilági utazás ~ King és Wells novellás kötetek, szóval, az nem regény, viszont valahogy a másik kettő befejezéséhez sosincs hangulatom...meg őszintén szólva Wells bácsi sci-fit is írt, meg nehézkes is a nyelve, szóval azzal se haladok...Kinget meg nem akarom túl gyorsan kivégezni...), szóval egy darabig nem kezdek új könyvbe, pedig ezen kívül is vár rám még három regény a polcon - plusz a Cook könyvek, amiket a poros szekrényből menekítettem át a polcomra. (De ez az év nem az olvasás éve lesz, még Stendhalnak is neki kéne megint ugranom, az emelt irodalom érettségin lehet segítene, ha emlékeznék a műre, meg van néhány kötelezőm, amit elsunnyogtam, őket se ártana pótolni...)

Szóval ennyi lett volna az én kis vásárlós posztom, ti miket olvastok mostanában? :)

2 megjegyzés:

  1. Ebelin vattakorong forevör :D
    Ja, és imádom a lila hátteret, amin fotóztál :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kb...sokkal jobb, mint az eddig próbáltak...(kivéve a lengyelt, de az itthon nem kapható...)
      Amúgy a lila háttér a szőnyegem...xD
      Műszálas, szőrös, lila...a család hímnemű tagjai rosszul vannak tőle, hogy fúj már hogy néz ki, de barátnőim én és anya imádjuk...kényelmes, puha, SZÉP (csak ők pasik és nem értenek hozzá)...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)