2014. szeptember 6., szombat

Kiss

Sziasztok! :D
Ma egy csodás szájfény tesztjével jöttem nektek! :)
Igazából már több, mint fél éve nálam van ez a termék, de még nem jutottam odáig, hogy írjak is róla...Szerencsére aktualitását nem veszti el eme posztom, ugyanis az avon color trend állandóan kapható szájfényéről van szó...Az én árnyalatom a "Kiss kiss" (az üvegcse alján található matrica alapján), és még akkor jött velem, amikor iszonyatosan el voltam keseredve, hogy nincs piros szájfényem (igazából még most is van pár listás piros szájfény).
Csomagolását tekintve egy szörnyen egyszerű kis termékről van szó...Műanyag áttetsző tégelyben van a piros szájfény, a kupakja fehér műanyag...semmi díszítés nincs rajta, csak a termék neve ezüsttel...Első körben a fehér kupak miatt mondjuk gagyinak tűnhet, de mivel a ct termékek nem az ízléses csomagolásukról híresek általában (értem én, hogy bohókás, meg tiniknek való, de azért a világos rózsaszín-piros kombó nagyon kiütötte nálam a biztosítékot), ahhoz képest egész jól sikerült (bár valószínű, ha a drogériában futok össze vele, akkor nem fogom megvenni).
Az árára nem lehet panasz szava az embernek, nagyon olcsó, pár száz forintért lehet megszerezni, és ennyit nagyon megér még a bizalmatlanoknak is...
Az aplikátora teljesen egyszerű, olyan tipikus szájfény aplikátor alakja van (bár mostanában ez már kezd ritkább lenni, és inkább ecsetes vagy lapos aplikátoros szájfényekkel találkozhatunk). Méretét tekintve pont jó, könnyű vele dolgozni, bár kicsit fura, hogy ilyen rövid a szára (ugyanis maga a termék is elég kicsike, alig nagyobb, mint egy ajakápoló - és 6ml litert tartalmaz).
Az illata nagyon kellemes, édeskés, ez egyáltalán nem zavaró használat közben, és nem is túl tartós, szóval érzékenyebb orrúak se lesznek tőle rosszul. A termék állaga kicsit sűrűbb, de ennek ellenére nagyon szépen és egyszerűen el lehet oszlatni az ajkakon, nem emeli ki a ráncokat/szárazabb részeket, sőt nagyon szépen puhítja az ajkat, és hidratál is...Kicsit ragacsos, és ez eleinte zavaró, de ha elég ideig van az emberen, egy idő után megszokja, és már nem is érzi, hogy van bármi is az ajkán...
A szín maga egy elég intenzív piros, ami az ajkakon is elég intenzív (szóval nem ez az enyhe természetes piros fényt hagy, hanem konkrétan pirossá festi az ajkakat), és előszeretettel ragad át mindenre, amivel érintkezik...
Csillámok nincsenek benne, de gyönyörű vizes hatású ajkakat varázsol, csodálatosan fénylik, és igazán egészséges külsőt kölcsönöz (állagából kifolyóan is gondolom én) az ajkaknak...
Tartóssága teljesen átlagos, bár egy kis szín beleivódik a bőrbe, így pár óra alatt hiába kopik le teljesen, egy enyhe szín marad utána még (de kb annyi, mintha ajakápolóval kented volna be a szádat)...


Összességében remek termék ez azoknak, akik olcsó szájfényt keresnek, ami azért nem annyira gagyi...
Személy szerint én viszont továbbra is a rúzsoknál maradok...Voltak időszakok, amikor imádtam a szájfényeket, és igazából még most is rengeteg szép szájfényről tudok, amiket szeretnék minél közelebbről megnézni magamnak, de a rúzsok akkor is sokkal jobbak - szerintem...nem ragadnak, és sokkal komolyabb hatást érhetünk el velük - és köztük is van fényes árnyalat...valamint jóval tartósabbak is...

Ti szájfény vagy rúzs pártiak vagytok inkább? :)

4 megjegyzés:

  1. Szép színe van.
    Szájfény oldalán állok inkább, és abból sem az ennyire intenzív árnyalatot választom. Inkább a hangsúlyos szem, kevésbé erős száj híve vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként az jóval praktikusabb smink elv...:D
      Mert egy natúrabb száj nem tud "tönkremenni"...nem látványos, ha leeszed (vagy valaki másba kened) róla a cuccot...Ezért hordok mostanában nude rúzst köztérre: ha végigpuszilgatok mindenkit se fog csúnyán kinézni (és az ő arcuk se lesz olyan, mintha bevertek volna nekik). :)

      Törlés
  2. Én inkább rúzsos vagyok, szeretem a tartósságot. Habár nagyon szép színe van ennek a szájfénynek, a Color Trendes termékekkel nem ápolok túl jó viszonyt :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva én is csak a rúzsaikkal...rúzsfüggő vagyok, és ha nem is túl tartósak/intenzívek, de legalább ápoló hatásuk van a ct-s rúzsoknak...
      Viszont ezt a szájfényt nem vettem volna meg, ha nem akciózzák le 299.-re, szóval teljesen megértelek...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)