2014. szeptember 11., csütörtök

Ivory pink alapozó

Sziasztok! :)
Nagyon sokat gondolkodtam, hogy a mai bejegyzésemet milyen témáról írjam meg, ugyanis vázlatok, képek, és termékek tömkelege vár a feldolgozásra a gépen illetve az asztalon...Végül a leghűségesebb nyári alapozóm tesztje mellett döntöttem...A hétvége elég húzós lesz (és rokonos), szóval gondoltam megírom ezt a posztot még most, hogy ne hagyjam a kedves idetévedt látogatókat teljesen olvasnivaló nélkül a hétvégére...
Egyébként fordítva működök...Eleve viszonylag későn értem meg az alapozó használathoz, és nagyon hamar rászoktam az erős szem/ajak sminkekre...A másik...az év nagy részét alapozó nélkül, többnyire színezett hidratálókkal és/vagy bb/cc krémekkel húzom ki, viszont nyárra beszereztem az AVON nyugtató hatású alapozóját...
A bőrtónusomnak megfelelő árnyalat melegebbik változatát vettem meg, és elöljáróban annyit megsúgok, hogy lehet, hogy a legvilágosabbat kipróbálom télen majd...:)
Először is a csomagolásáról pár sort...Egyszerűen imádom! Üvegben van (elég masszívban, ami meglepő, de nagyon nagy pozitívum), és fekete műanyag kupak van rajta...Ez a pumpás kiszerelés szerintem mondjuk egyáltalán nem praktikus, mert nem ér le sose az aljáig a csövecske, de majd kivarázsolom belőle az alsó részt is! A másik, amit negatívumként tudok felhozni a termék ellen, az az, hogy (ilyet még eddig nem tapasztaltam avon termékeknél) KOPIK A FELIRAT! Nagyon durván...egy matricán van rajta, és kopik a matricáról...konkrétan az elején lévő "avon calming effects" dologról, és az alatta lévő vonalról beszélek...(a képpel ellentétben az én vonalam már teljesen eltűnt), ejj-ejj...azért ez nem szép így...A hátán lévő matricán kisebb a "kár", a színárnyalat és a kiszerelés kopása minimális...Nem értem, hogy gyártják az ilyen termékeket...Az adagolásával semmi bajom nincs, és a kupak is elég jól zár, szóval ezt még pozitívumként azért meg kell említenem nektek...
Én eleve egy gyenge fedésű alapozót kerestem, szóval nekem nem voltak nagy elvárásaim vele szemben...A termék szörnyen híg, de nagyon könnyű dolgozni vele, szépen simul az arcra, teljesen természetes hatást érhetünk el vele...Egy vékony rétegben nem fed olyan jól, két rétegben is max közepesnek mondanám, ennél több réteg esetén viszont "kukacosodik", szóval nem feltétlen érdemes építgetni...Mivel az én bőröm kombinált, nekem kb lehetetlen az ilyen "fényes" alapozókat púder nélkül hordani, így én nagyon jó mattító púderrel használtam (és még az is átfénylett nap végére)...Egyébként a tartóssága közepes, bár nem folyt le rólam a nyári melegben, estére szinte nyom nélkül eltűnt az arcomról (nem tudom hova, tényleg nem olvadt le rólam). Aláhidratálás nélkül nem érdemes vele kísérletezgetni, ugyanis kiemeli a szárazabb részeket, de egyébként nagyon kellemes viselet, és hagyja a bőrt lélegezni is...A bőrnyugtató hatását nem tudom, hogy lehetne értelmezni, tény, hogy nem irritált, és kényelmes volt, de ennél többet nem tudok erről a tulajdonságáról mondani...
Az illata elég érdekes, és lehet érezni felkenés után is, de engem nem zavart, illetve egy idő után vagy elillant, vagy megszoktam, de már egyáltalán nem is éreztem...:)
Az árát (normál esetben) iszonyatosan soknak tartom 30 ml ilyen minőségű termékért, de akciósan szerintem érdemes kipróbálni, ha nem keresel olyan nagy fedésű alapozót...persze bőrtípustól is függ, hogy mennyire válik be egy-egy arcra való kence, de szerintem a problémás és zsíros bőrű emberek kerüljék ezt az alapozót...(A karomon kinyomva és mellette eldolgozva látszik, és mint láthatjátok egyáltalán nem matt, sőt...)

Nektek melyik alapozó vált be legjobban eddig? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)