2014. szeptember 1., hétfő

"Hey-ho! Let's go!"

Sziasztok! :D
Ma elkezdődött az iskola...ami tökéletes példa arra, hogy létezik a karma...Mikorra sikerült rendbe tennem MINDENT, addigra esélyem se lesz kiélvezni azt, mert megdob egy rakat felelősséggel...hát...
Elérkezett az utolsó évem gimnáziumban (mondjuk 20 évesen amúgy is épp ideje lesz már leérettségiznem), és amennyire vártam nulladikban (lehet itt rontottam el? - bár sose éreztem akkora pazarlásnak azt az évet, és most se érzem még annak, ugyanis fogalmam nincs mit akarok magammal kezdeni hosszú távon...), most annyira elkeserít, hogy itt van...Megszoktam az iskolát, a tanárokat (és az évben egész kellemes tanár váltásaink voltak), a diákokat, a szabályokat (amik jelentős része hülyeség szerintem mondjuk, de mindegy), és kicsit nagyon fura lesz kilépni belőle, valami újba...De ez még jóval odébb van, csak azért jutott eszembe, mert tulajdonképpen ma ültem végig az utolsó évnyitómat itt (legalábbis legyünk optimisták, nem tervezek évet ismételni...xD).
Bár előre látóan készültem a hajnövesztéssel a vizsgáimra, mivel a fodrászom kiköltözik, holnap mégis levágatom (utoljára) a hajam vele...igazából ez is kicsit fura, már vagy 10 éve hozzájárunk, és tőle is félek még néha a mai napig, ha ollót látok a kezében, mi lesz az új fodrásznál? És amúgy se akartam drasztikus változást már, mivel (mint említettem) már teljesen megbékéltem úgy kb mindennel a világon (hogy egyesek milyen jó hatással vannak rám...).
Bár tudom, hogy ez átmeneti állapot (és meglepően jól viselem - mégis könnyű az ilyet megszokni), és tisztában vagyok vele, hogy akkor lesz vége, mikor a leginkább szükségem lenne a koncentrációs képességemre, egyelőre nagyon el vagyok a helyzettel...Kivételesen rengeteg tervvel készülök az esetleges összeomlásra is, rengeteg célt tűztem ki magam elé (mondjuk egyik se túl iskola barát, de én aztán nem fogok idegösszeomlást kapni a jó jegyekért). Igazából ezekről még sokat nem árulnék el, ha tényleg minden rosszul sül el, akkor úgyis jelentkezem miatta...

Viszont...ezeknek a dolgoknak nem ebben a posztban a helyük, és lehet még csak nem is a blogon, szóval egy kisebb téma váltással elmondom, miért is kezdtem neki: azért, hogy biztassam az iskolásokat!
Van néhány ember, akikről tudom, hogy szoktak erre járni, és végzősök (gimiben/technikusin/általános iskolában), szóval első sorban Nekik szeretnék rengeteg kitartást kívánni az évre, és azt, hogy mindegyikőjüknek sikerüljön elérni azokat az eredményeket, amikkel bekerülhetnek oda, ahova a legjobban szeretnének menni...
Van néhány olyan ismerősöm is, akik fel szoktak ide nézni, és a dolgaik nem egészen úgy alakultak, ahogy eltervezték, és ahogy szerették volna...Szóval nekik is kitartást kívánok, és ne adjátok fel! Idővel úgyis minden jóra fordul (blah...ekkora közhelyet...de...ami tény, az tény...).
Azoknak, akik most kerültek új közegbe, sok sikert a mihamarabbi beilleszkedéshez, és emlékezzetek azokra az emberekre (barátaitokra), akiket hátra hagytatok...bár általában az ilyen "barátok" elvesznek a múlt ködében, de azért érdemes legalább megpróbálni megtartani őket...
A többi kedves olvasómnak is minden jót kívánok a tanévre (iskolai ártalom, az ember tanévekben méri az idő múlását, nem "normális" években).
Mindenki rázódjon bele minél gyorsabban újra a koránkelések és szoros időbeosztások időszakába - hjahj, az első két-három hét (meg néha az elkövetkezendő 10 másik hónap xD) a legnehezebb...És igazából amellett, hogy titeket szeretnélek biztatni erre nekem is szükségem van (lehet jobban, mint nektek), hogyha éppen "nemakarokiskolábajárnimentsenmegvalaki" hangulatom lesz (magamat ismerve két hét múlva kb xD), akkor visszaolvassam, és rájöjjek, hogy nem is olyan vészes az...:) (de két hét múlva már mást kell kitalálnom xD)
Szóval..."Hej-hó! Lendüljünk bele!"

(Öhh...oké...most már tényleg kezdek megijedni magamtól...nyugi, nem cseréltek ki...szerintem már most az agyamra ment a sok elintéznivaló...de most visszaolvasva kb mintha egy iskolai beszédet hallanék - látnék. Akinek nem volt kedve végig olvasni, annak is javaslom a cím figyelembevételét, átgondolását, és egyedi felhasználását! :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)