2014. szeptember 14., vasárnap

Emerald glow

Hello mindenki! 
Mint ígértem itt is a teszt, melynek alanya az AVON glimmerstick diamond szemceruzája...Ezt a terméket már jó ideje használom is egyébként, így szerintem tudok róla már most átfogó véleményt alkotni...:)
Bár ezek a termékek szinte mind egyformák, azért van némi különbség a minőségükben...Ez speciel kicsit nehezebben használható, mint a többi: egyrészt szorul a kupakja, másrészt egyenletesen használni lehetetlen...az állaga ilyen szempontból eléggé bosszantó, de ha egyszer sikerült NORMÁLISAN felvinnünk, onnantól tökéletes a tartóssága...Akár egész nap kibírja megfelelő alappal...
Bár a képek nem fogják visszaadni teljesen, egy sötét olajos zöld alapban található a rengeteg zöldes, illetve némi aranyos csillám...Ezek nem karcolnak, és egyáltalán nem peregnek...Messziről egy koszos zöldes-fekete, csillámos színnek tűnik a rétegezésnek köszönhetően, így aki kimondottan ZÖLD szemceruzát szeretne az szerintem ne ezt válassza...:)

árnyékban csaknem teljesen fekete

fényben is inkább csak a fénylésén is csillogásán látszik, hogy nem az...

Összességében én nagyon szeretem az avonos szemceruzákat, de valahogy ez a diamond vonal a legritkább esetekben vált csak be...(konkrétan a Spacey Silver az egyetlen, ami bevált teljesen...)
Ti szeretitek az avonos kontúrokat? :)

4 megjegyzés:

  1. De kár, pedig egy jó kis sötétzöld szemcerka nekem is kéne :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt kerestem...bár egynek nem rossz de inkabb zöld szemhéjpúder alá érdemes alapnak, és úgy szép és tartós színt kaphatunk...én is alapnak szoktam használni. :)

      Törlés
  2. Az Avon szemcerkákkal nincsenek jó tapasztalataim sajnos. A csillámosat pedig nagyon nem szeretem. Egy jó zöld nekem is kéne, már nézegettem is őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom nem túl egyedülálló probléma...:/ (Bár én avonék nem csillogós ceruzáival el vagyok...:))
      Miért nem gyártanak "tökéletes zöld szemceruzát"? :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)