2014. szeptember 28., vasárnap

100 happy days (4)

Sziasztok! :)
Ma elhoztam nektek a negyedik adag képet is a taghez...Igazából még kicsit szenvedek valami megfázásos "nemtudommivel", szóval egy kicsit kevésbé mozgalmas hét is jó lett volna...Mai napomat "egy napos kikúrálásra" és tanulásra fogom "használni", szóval most nem is húznám tovább az időt...:)
16
Végre volt időm átnézni az AVON katalógust, és nagyon büszke vagyok magamra, ugyanis nagyon kevés dolgot írtam össze most - de tényleg! Szóval az október egy spórolós hónap lesz valószínűleg...avon szempontból mindenképp! :)
17
Csokiiiiii!!! :3 (És mögötte a szöszgyűjtő fekete nadrágom...a fekete egyetlen hátránya ez...na meg gyorsan kopik...)
18
Nagyon régóta nézegetem, ezt a korrektort, de valahogy a korrektorok nálam a legjelentéktelenebb sminkcuccok közé tartoztak...egyszerűen nem voltam belebetegedve abba se, ha nincs, amúgy is nagyon ritkán használom...DE...az Astor korrektor (teszt) mostanában csak az agyamra megy...Lepattan a kupakja álló helyzetben, esik ki a belseje, és folyton törik/hajlik (nem tesz jót neki a fűtés biztos), egyszerűen lehetetlen normálisan használni...és amúgy is elég sötét árnyalat (mint az új alapozóm), szóval inkább nyári bőrhöz való, most meg jön a tél...tehát több szempontból is jó volt beszerezni ezt az állítólagos csodaszert...(meg vannak még egyéb okai is, de erre MOST nem térnék ki...:))
19
Ilyenkor lehet lemérni, hogy mekkora kocka is vagyok milyen gyorsan tudok haladni a játékban...napi bölcsesség Simpson módra, és szint lépés...:D
20
Na jó...ez a szombati nap azért több volt, mint egy sál, és egy parfüm...eredetileg outfit fotót akartam, csak szokásomhoz hűen már késésben voltam induláskor - és valamivel illusztrálni kellett a napot...xD
Szóval...először is nem értem, hogy Avril Lavigne Black Star parfümjét miért hanyagoltam mostanában (azon kívül hogy testpermetet használok nyáron xD), nagyon tartós, és kellemes őszies illata van...az új sálamat is felavattam...
Az idő nagyon kellemes volt kint, de én bezáródtam, ugyanis imádott barátom úgy érezte, hogy neki egy hónap után be kell mutatkoznia a szüleimnek...szegénykém nem tudta mire vállalkozik szerintem, minden esetre ma már írt, hogy nem lesz nete egy darabig, szóval szerintem sikerült elijeszteni...(pedig a családom legnormálisabb részét ismerte meg...)
Egyébként csodás őszi nap volt, az évben először éreztem úgy, hogy igen, ez az ősz...kellemes volt az idő, szép volt a táj, és nagyon sokat dobott az őszi hangulaton a csodasálam is meg ez a kellemes illat...nem tudom...valahogy tökéletes őszi nap volt...(amit lehet másképp is tölthettem volna, de így is örülök, hogy a betegségem nem döntött le legalább tegnapra...viszont ma megint nem kapok levegőt és minden bajom van, pont mint pénteken...pedig olyan szépen süt a nap most...)


Na ennyi lettem volna mára, mindenkinek kellemes vasárnapot, jó pihenést/tanulást/őszi nagytakarítást, és ha nálatok is ilyen szép idő van, mint itt, szerintem mindenképp érdemes kimozdulnotok picit...:)

6 megjegyzés:

  1. Ebből a katalógusból sok mindent rendeltem, már alig várom, hogy megérkezzenek ^^ És ezt a korrektort már én is be szeretném szerezni, habár pontosan úgy vagyok velük, mint te. Nem létszükséglet, mert annyira nem karikásak a szemeim, de azért néha jól jön. Volt egy ecsetes Essence-em, de az szörnyű volt, alig tudtam kezelni, pedig eleinte jónak indult. Csak hát az adagolás :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én is elég sok dolgot listára tettem, amik újdonságnak számítanak (olyan csodásak pl az új rúzsok), de mivel nemrég megvettem az őszi rúzsomat az évre, és spórolni szeretnék, így redukáltam a listát, és csak a nagyon különleges, állandóan kopó termékeket hagytam fent...(bár így is kicsit felesleges pénz kidobásnak érzem már most a két új testápolót, de olyan finomnak tűnnek, és akciósak...xD)

      Én ecsetest még nem próbáltam...nekem ez a kitekerős van (a stick ebben az esetben hogy van magyarul? xD) és egy olyan folyékony, aminek szájfény szerű aplikátora van (avonos, de igazából az állaga miatt nyárra őt nem vettem elő...most meg nem tudom hol van...a ritkán használt termékeim előszeretettel tűnnek el, mikor szükségem lenne rájuk...)

      Törlés
  2. Die Fotos sehen richtig schön aus! Hätt ich auch gern alles Zuhause ♥

    Folge dir übrigens via gfc & freue mich schon auf den nächsten Artikel!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Es tut mir leid, ich spreche nicht Deutsch. But I can speak english, I know hungarian language is hard to learn and understand...it is sometimes hard for hungarians too...so I would like to say thank you for the nice words in english. :)
      (I will write my next post when I can use my computer again...unfortunately something's wrong with it. :()

      Törlés
  3. Én már annyira gáz vagyok, hogy ebből a katalógusból már rendeltem karácsonyi ajándékokat, összesen 6 db-ot azokból az új, téli illatú, csillámos testápolókból, bizsut anyósomnak stb :D Jobb időben elkezdeni, mint decemberben anyagi csődtől szenvedni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy szoktam, ha valami olyat lelek.. De általában igyekszem novemberre idoziteni, hogy ne felejtsem el karácsonyig, hogy kinek van már ajándék és kinek kell még...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)