2014. szeptember 22., hétfő

100 happy days (3)

Sziasztok! :)
A harmadik adag képet sikerült időben elhoznom (yeah)...Bár most pont úgy jött ki a lépés idő hiányában, hogy az előző bejegyzésem is ugyanilyen jellegű volt, ez a poszt szerintem azért jóval izgalmasabb - vagy legalábbis változatosabb -, mint a második adag volt...:)
11
Nyami...pilóta keksz...azt hiszem ezt nem nagyon kell magyarázni...van olyan nap, amit egy kis édesség nem tud feldobni?! :D
12
Ó igen...sikerült...megszereztem a jogsit! Jobban mondva sikerült a forgalmi vizsga, a héten kell az igazolásomért menni (meg egyébként az iskolai igazolás is kéne, szóval holnap felhívom az oktatómat, hogy írhatna, hogy vizsgáztam), aztán az okmány irodába, de a lényeg, hogy már nem nagyon lesz vele dolgom innentől...Ja igen...és ha már ilyen kis ügyes voltam (khmm xD) muszáj volt valamit vennem "jutalmul" magamnak...szóóval...régóta vágytam őszi rúzsra (jobban mondva minden évszakban vágyok egy új, évszakhoz illő rúzsra), így velem jött ez a csodás őszies színű essence rúzs...:)
13
Megint szintet léptem! Lassan kéne a blogra egy külön címke Homernak és Simpsonéknak...egyébként kimondottan büszke vagyok a csillagaimra, mert ami nem rajtam múlik (a legtöbb bolt szinthez van kötve), azt mindet maximálisan teljesítettem...a többihez meg idő kell, és esélyem sincs javítani rajtuk egy darabig...de akkor is...szintet léptem...*-*
14
Harry Potter és a félvér herceg...nos...ez igazából dupla öröm...egyrészt le voltam maradva a filmekkel (az utolsó három részt nem láttam - eddig, de még az utolsó kettő így is hiányzik), másrészt csoda, hogy bekapcsolt a tv-m (két távirányítóm van hozzá, egyik se működik, szóval ősi módszerekkel - a tv gombjaival - lehet csak kezelni, és így se mindig kapcsol be). Viszont szomorúan tapasztaltam, hogy már kb semmire nem emlékszem a könyvekből, szóval nem tudom összehasonlítani a filmet vele...valami nem stimmelt, de nem tudtam eldönteni, hogy mi volt más...minden esetre örülök, hogy sikerült elcsípnem...:D
15
Hmm...mindenkinek eszébe juttatnám a 11-es képet és annak aláírását...kérdés van? :D


Na ennyi lett volna mára, mindenkinek jó éjszakát, jó pihenést és szép álmokat kívánok! :)


2 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)