2014. szeptember 20., szombat

100 happy days (2)

Sziasztok! :)
Ma meghoztam a második kupac ötöst is...igazából ez most kicsit monoton poszt lett, a következő adag sokkal érdekesebb lesz - szerintem -, de a héten többnyire orvostól orvosig rohangásztam, vagy itthon szenvedtem, szóval a legboldogabb pillanatok azok voltak, mikor volt annyi erőm, hogy kicsit olvasgassak például...A következő adagig nem akarom lelőni a hetem legboldogabb pillanatát, ugyanis nagyon szerves részét képezi majd a következő adag képnek, de összességében egy nagyon jó hetet zártam, és kicsit késve, de nem törve itt van a második ilyen poszt is...:)
6
Egy kis szombati gyógytea...egyébként szerintem a fáradtságtól és betegségtől kb én is olyan fejet vágtam, mint szombati Homer, csak valószínűleg kevésbé vidámat...xD
7
A vasárnap viszont teljesen nyugodt volt, este egy forró teával és King bácsival búcsúztam a héttől...és bekövetkezett az, amit nem hittem volna (és ami bizonyíték az akkor már lappangó betegségemre): félretettem a könyvet, mert nem bírta a gyomrom...Igen, a könyvek nagyobb hatással vannak rám, mint a filmek, de miután újraolvastam a történetet (nehogy már ne lássam egészében a dolgokat...) magam is meglepődtem, hogy ennyi elég volt ahhoz, hogy kiakadjak - aztán a történet végén még inkább kiakadtam, mert valami iszonyatosan végződött...hogy lehet így befejezni egy történetet?!
8
A jó meleg takaróm (lila, puha izé a könyv mögött) alól ültem neki másodszor a történetnek, de nem tudom minek...egy időre el is vette a kedvemet a könyvtől...értem én, hogy rutin, de azért egy ilyen befejezés egy ilyen sztorihoz...eleve...egy ilyen történet...áh...na mindegy, azért örültem, hogy legalább annyira felbírtam ülni, hogy kézbe vegyem a könyvet - pedig aznap még pont voltam iskolában is, estére adtam fel...
9
Mondom, hogy elvette a kedvem, szóval áttértem erre a könyvre, ami már meglepően régóta várja a befejezést...mondjuk nem véletlenül...a héten már nem tudom mit fogok még olvasni (vagy a jövőhéten), mert új könyvet nem akarok kezdeni, a megkezdettek meg...hát...na...xD
10
A legnagyobb örömöm a nap folyamán egyértelműen az volt, hogy felbírtam kelni, és megírni a zsákmányos posztot, amit ha tudom, hogy én még tegnap beugrok a Rossmannba, akkor valószínűleg még odébb tolok...Szóval igen...így készül a poszt...facebook, hogy ne maradjak le semmiről; a blogom megnyitva, hogy tudjam linkelni a megfelelő dolgokat; sticky notes a jegyzeteimmel, kiegészítésekkel; és végül a képek a mappában...ja és természetesen a már félkész poszt a kedvenc képemmel...:D


Na ma ennyi lettem volna, szép hétvégét mindenkinek, ha addig már nem írnék...:)

4 megjegyzés:

  1. Végülis van abban is valami jó, ha az ember beteg - sokkal többet tud olvasni, mint általában :) Azért remélem már jobban vagy! Én sajna most másztam bele valami vírusos izébe, úgyhogy masszív kúrálás van a hétvégén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbulást kívánok! :)
      Én már jól vagyok, csak a front viselt meg iszonyatosan...:/

      Törlés
  2. A szív alakú dobozra kíváncsi vagyok. Remélem, már jobban vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kíváncsi vagyok a végére már nagyon...de most szerintem egy darabig megint nem nagyon lesz időm olvasni...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)