2014. szeptember 13., szombat

100 happy days (1)

Sziasztok! :)
Itt is van az első adag ebből a tag-ből...Őszintén szólva még nem forrta ki magát, hogy milyen gyakran, hanyasával fogom közzétenni ezeket a dolgokat, de úgy gondoltam első körben (próbaként) egy ötös csoportot hozok el...szóval...lényegében lássuk a hetem boldog pillanatait...:)

1
Engem üldöz a kilences... egy nagyon hülye feladat során számok voltunk órán, és én hanyas lettem vajon? KILENC! Általában jelként kerül hozzám mindig ez a szám, szóval gondolom ez elég ok arra, hogy jó napnak tituláljam a hétfőt...

2
Kedden mentem az orvoshoz beutalókért, és találkoztam N-nel, és elmentünk sétálgatni...a Bükk itt van egy köpésre, a "kisvonat" itt jár az utca végén, és egész szép ilyenkor ősszel a kettő kombinációja...Meg jól esett egy kicsit beszélgetni, és sétálgatni a friss levegőn...:)

3
Mivel orvosnál voltam megint (vérvétel, és ortopédia), hazafele be tudtam ugrani egy szemceruzáért a DM-be...Az egy dolog, hogy az UTOLSÓ fekete szemceruzát sikerült elcsípnem, ami (a biztonsági csomagolás nélkül is) még érintetlen volt, és a csavarókája is működött! (Ez már önmagában is győzelem!)
ÉS leltem egy nagyon jó akciót is, aminek következtében szinte ajándékként megszereztem a másik két terméket! Persze ezeken kívül vásároltam még szükséges dolgokat, de ezeket a termékeket kimondottan sikernek éltem meg...(Bővebben mindenről egy hamarosan jövő zsákmányos posztban)

4
Az új telefonom egyik legnagyobb előnye, hogy tudom a Simpsons játékkal játszani (nem, nem vagyok függő, kicsit se...xD). Eme nemes napon szintet léptem (IGEEEN) és a váramat is tovább fejlesztettem (YEAH!)...Kemény hetek "munkájának" gyümölcsét arathattam ezzel...Apró örömök...:D

5
Megérkezett az avon, és a könyvem (figyelitek az árát?!), ez már dupla öröm!!! (az alkohol filces lehúzások a személyes adataim elrejtését szolgálták, telefonról töltöttem fel ide a képeket, és ez a bejegyzés végig telefonnal fog készülni, mert az mindig nálam van, úgyhogy lehet fogtok még ilyen érdekes takarásokat látni - a zsákmányos bejegyzésben egyébként ők is benne lesznek...:D)
És találkoztam barátommal is! Igazából ez is hatalmas öröm - jóval nagyobb, mint a két csomag megérkezése, de őt mégse fényképezhetem be ide (egyrészt személyiségjogok; másrészt elég sok ismerősöm nem tudja ki ő, vagy hogy egyáltalán létezik, és nagyon nem lenne baj, ha egyelőre nem is tudnának róla). Szóval a péntekem teljesen sikeresnek mondható volt...:D

No ez lenne az első "örömadagom"...Lehet még lesznek olyan posztok mikor több vagy kevesebb kép lesz benne, de már alig vártam, hogy kitehessem az első ilyen posztot, biztosan jó érzés lesz visszanézni...:D
Kellemes hétvégét mindenkinek, igyekszem minél hamarabb jelentkezni még egy termék teszttel is! (Ha minden jól megy, holnap már olvashatjátok. :))

4 megjegyzés:

  1. Engem a négyes talál meg folyamatosan, de ez már csak ilyen.
    Kellemes hétvégét neked is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én lapomon is volt négyes... :P
      De megnyugtató, hogy vannak ilyen számai másoknak is...xD

      Törlés
  2. Engem a hármas szám üldöz, meg a 13, 33, minden, amiben hármas van, de ez a szerencseszámom is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 9+4=13...
      9 az meg három a négyzeten...még itt is leltem neked két hármast...:P
      Ilyenek ezek a szerencse számok...mondjuk engem a kilenceshez eredetileg egy elég érdekes (már-már zavarba ejtő) élmény kötött először...azóta mindig a fejemhez vágják, és tényleg üldöz...xD

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)