2014. szeptember 10., szerda

100 happy days ~ Bevezetés

Sziasztok! :D
Úgy döntöttem, hogy én is belekezdek ebbe a tag-be, most, hogy már a legtöbb blogger túl van rajta...Az iskola miatt most még nagyobb szükségem van az apró boldogító dolgok egy helyre gyűjtésére, szóval ezért döntöttem emellett...Igazából nem ma született meg a gondolat, de ma jutottam addig, hogy leírjam...
Az is igaz, hogy van négy olyan ember, akik puszta létezésükkel feldobják a napjaimat, és mivel szinte minden nap beszélek velük, így minden nap boldog vagyok...Ők négyen még akkor is felvidítanak, ha épp fejmosást tartanak valami hülyeségemről, vagy bele kötnek valamibe, amit csináltam...Nem tudom...a tudat, hogy Ők vannak nekem, és a barátaim, és szeretnek, és én is őket, és majdnem minden nap beszélünk, és ha egy hétig nem beszélünk már tiszta lelki beteg vagyok...Szóval az ő "állandóságuk" is boldoggá tesz...
Az apróbb örömök amúgy is most gyakrabban "megtalálnak", annak ellenére, hogy a napjaim 90%-a (MINIMUM) rohangászásból áll...Mindig találok valami apróságot, amivel feldobhatom a napomat...Néha az is elég, hogy meghallgatok egy olyan számot, amivel teljesen egyet értek, vagy a napomat írja le...Ha új cuccot veszek (nők + vásárlás = boldogsághormonok ~ egyszerű a képlet xD), ha kipróbálok valami újat, szóval ha bármi változik is boldog vagyok...
Sőt igazából most vagyok azon a szinten, amikor úgy érzem, hogy bármi rossz történhet, én meg tudok vele birkózni, bármilyen nehézségek jönnek, én túl jutok rajtuk (még akkor is, ha egyedül kell), van motivációm, és most gyorsan átgondolhattam mindent és rendszerezhettem, szóval van b-tervem is...
Mostanában, ami még boldoggá tesz, az a "szenvedés"...Konkrétan nincs időm unatkozni, és úgy vagyok teljesen lefoglalva, hogy még az iskolába való készülést csak minimálisan foglaltam bele...külön tanárok, orvosok, vezetés, egész nap rohangászás...így esélye sincs a rossz kedvnek elkapnia...Jó mondjuk reggelente nem szívesen kelek fel néha, és ha esik az eső legszívesebben fejemre húznám a takarót és délig feküdnék még - de az iskola miatt sajnos ez nem lehetséges...
Mivel nagyon fárasztó napom volt mára ennyi vagyok, még megyek pakolászni, meg nekiülök néhány filmnek (olyan fáradt vagyok, hogy aludni úgyse bírok)...
Sziasztok, aludjatok jól majd! :)

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom ezt a sorozatot tőled, és arra is kíváncsi leszek, milyen benyomásokkal fog zárulni ehhez a bevezetőhöz képest. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint írtam most épp legyőzhetetlen vagyok és nagyon remélem még utána is pozitívan fogom értékelni az elmúlt időszakot. :)
      Mondjuk a hétfői képet már most nem találom meg...xD
      Szóval azt még nem tudom, hogy hogy fogom tudni rendszerezni a dolgokat vagy milyen időközönként lesznek meg ezek a posztok...

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)