2014. augusztus 24., vasárnap

Visszatértem

Sziasztok! :)
Bocsi, hogy megint eltűntem, csak a szobám egy kisebb átalakításon ment keresztül - konkrétan festésen és átrendezésen - és a családi programok is besűrűsödtek kicsit, szóval szegény gépem elég hosszú idő után kapcsoltam be újra...
Bár igyekeztem telefonról nyomon követni azért a dolgokat, még mindig szenvedés rajta írni, így inkább csendes megfigyelő státuszban voltam csak jelen az internet világában...:D
De nem baj, sok érdekes dolgot leltem, és az átmeneti depresszív hangulatom ismételten átalakult - illetőleg visszaalakult - "Hejhó, lendüljünk bele!" hozzáállásba (annak ellenére, hogy a hétvégém nem épp jól alakult)...szóval frissült erővel visszatértem, és bár a nyár utolsó hetét még szeretném kiélvezni, szeretnék megújult erővel belevágni ismételten a posztok gyártásába...:D
Gondolkodom rajta, hogy a nagy átrendezkedések közben a blog is új ruhát kap, de most nem igazán akarok még időt szánni erre a részére a dolgoknak, szóval egyelőre ez még várat magára...:)

Na ennyi lennék mára, épp csak "beköszöntem"...:)
Remélem jól telt mindenkinek a hétvégéje! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)