2014. augusztus 31., vasárnap

Hatalmas nyári haul

Sziasztok!
Most egy hosszú nyári bevásárlós poszt következik, azokkal a termékekkel, amiket az elmúlt 2-3 hónapban vásároltam/kaptam...A nyár egyébként elég költséges volt most, ugye a szoba rendbeszedés miatt is...új szőnyeg, új puff, új pléd (jut eszembe, nézzetek be a JYSK-be, rengeteg jó dolgot lehet ott kapni), akkor festés, kapcsolók/karnis lefújása, stb...
Egy kicsit személyesebb oldalról megközelítve azért nagyjából összefoglalnám az elmúlt heteimet...belelendültem mégis...kezembe kaptam a problémá(ka)t és kidobtam az ablakon őket (ahogy egy ismerősöm mondta anno mindig, ha valamit sikerült megoldania)...szóval most minden rendben van, viszonylag kiegyensúlyozott vagyok meg ilyesmik...tegnap meg P.mobil koncerten (megnyitották a felújított Diósgyőri várat...) voltam néhány haverommal...jobban mondva barátnőmmel indultam el, összefutottunk haverékkal, aztán őket elhagytuk, mert mentek inni, mi meg bementünk a városba (egyébként azt hittem, nem tűnik fel nekik, hogy eltűnünk, de amikor újra találkoztunk az első kérdésük az volt, hogy amúgy mi mégis hova lettünk?). Aztán visszafele kitaláltuk, hogy megkeressük őket, és út közben belebotlottunk barátomba (aki rokonozik, ezért tuti nem jön ki a várhoz - aha), de ő legalább tudta haverék számát, szóval megkerestük őket...A koncert hát az...ott összefutottunk még néhány ismerőssel, de igazából sok jó dolgot nem tudok róla írni...eleve a szervezők kétszer leállították - hogy akiket nem érdekli, azok el tudják hagyni a területet -, és az egyik tag már mondta, hogyha még egyszer leállítják, akkor ők már nem is kezdik újra...de újra kezdték...az új számok...hát...öhh...minősíthetetlenek...eleve nem szeretem ezt a fajta zenét, nem szeretem a bandát se, de az új számok azok...azokat még haverék se...pedig ők amúgy imádják a bandát...viszont mi lányok már untuk (mert persze valakire fogni kell khmm xD), szóval szerencsére, a koncert vége előtt (vagy két számmal...) leléphettünk, és közben megint rég látott ismerősökbe botlottunk...kicsi ez a város...
Hazafele jövet hozzánk csapódott egy fiatal kóbor kutyus...szegényke sántikált és eléggé rosszul nézett ki...látszott rajta, hogy nem nagyon viselték gondját...eleinte csak követett minket, ami picit azért bosszantó volt, mindig félreálltam, hogy ki tudjon kerülni, de a kutyus belassított mögöttünk mindig, nem akart előzni...aztán tök szabálytalanul el kezdett az úton átfutkosni (mert hát miért ne tenné?), de közben folyamatosan nézte merre megyünk...Már mondtam N-nek, hogyha ezt elüti valami, én itt kapok infarktust - nagyon aranyos fiatal kutyus volt, és alig feltűnően (höhö) követett minket - aztán szerencsétlennek valahogy csak sikerült az út közepén mászkálnia még, mikor jött egy kocsi...barátnőmmel, mintha szerencsétlen kutya értené, hogy hozzá szólunk, vagy mit mondunk neki elkezdtünk kiabálni, hogy menj onnan kutyus elüt a kocsi (ami szerencsére - vagy a két kiáltozó és hadonászó hülye láttára xD - lassított), és a kutyus időben megijedhetett tőle és elfuthatott...báár...hát...szegénykém inkább csak odébb botladozott ijedtében...Aztán a sín mentén sétáltunk, és a kutya (hogy ne vegyük észre, hogy követ xD) a sín külső részénél sétált mellettünk...oké, hogy a kocsi időben befékezett, de mi lesz, ha jön egy villamos?! Aztán nem mertünk átjönni az úton se, mert jöttek a kocsik és egy villamos - oké, mi tempósan átértünk, de a kutya kb 10 méterre tőlünk figyelt, hogy merre megyünk, szóval nem mertük kockáztatni az életét, így megvártuk, amíg teljesen villamos és kocsi mentes lesz az út és csak utána közelítettük meg...Aztán hazakísért teljesen a kis kutyus, és befoglalta a kerítésünket, szóval hazatelefonáltam (a ház elől xD), hogy egy határozott férfi kéne, aki elkergeti, hogy be tudjak menni...mire apa elindult kifele, a kutya várakozva lefeküdt mellém és nézett rám (jaj egyem meg...olyan aranyosan nézett rám...), aztán megijedt apától, és odébb ment a háztól...de hát mi állatszerető emberek vagyunk, szóval hozattam neki vizet, amit eleinte bizalmatlanul kerülgetett, aztán ivott csak belőle, és apát visszaküldtem, hogy valami ennivalót is hozzon neki...eleinte nem tudta mit akarunk, aztán már nagyon szépen kiette apa kezéből a kaját...amilyen félősen közelítette meg mindig, olyan boldog farkcsóválással fogadta el...Direkt a parkban etettük, hogy ne "szokjon" hozzánk, ennek ellenére még mielőtt lefeküdtem láttam, hogy a kerítésünk előtt fekszik...reggelre mondjuk elment, rájött, hogy itt nem fogadhatjuk be, de a szívem szakadt meg érte - szegénykémért - és nagyon remélem, hogy semmi baja nem lett azóta se...:/
Holnap pedig iskola, és egyenruha, és tankönyvek, és új év kezdődik, és semmi kedvem nincs az egészhez...olyan gyorsan elrepült a nyár, annyi mindent szerettem volna még csinálni, és annyira nem lesz időm semmire év közben - főleg, hogy úgy alakult, hogy vannak dolgok, amikre nagyon kéne időt szánnom...vagyis nem kéne, hanem szeretnék...bwáh...ennyire rosszul még nem voltam év kezdéstől...általában el vagyok, most se az iskolával van a baj...csak...mostanra sikerült rendbe hozni mindent, magamat, meg végre eljutottam oda, hogy na jó akkor most már minden oké, jöhet a pihenés...HELYETT A SULI!...Néhány dolog nagyon elhúzódott a nyáron, és ha nem szenvedek ennyit rajta, akkor most valószínűleg vidámabban vágnék bele az évbe...de legalább lesz, ami hajt év közben...:)
Na de térjünk is a zsákmányokra inkább...

A szoba berendezésen túl a legnagyobb örömöm az mindenféleképpen az új telefonom volt, aminek nagyon-nagyon-nagyon örülök...sajnos képet nem tudtam készíteni róla, mivel olyan fényes, hogy mindenhogy visszaverte a fényt, így a netről kerestem az illusztrációt hozzá:
forrás: bestmobs.com
Ez egy Sony xperia m2 nfc, aminek egyébként elég húzós ára lett volna, de hűségnyilatkozattal, új előfizetéssel, valamint több éves vodafone-os ügyfél léttel egész elfogadható áron került hozzám a "kicsike"...Méretét tekintve egy nagy dög, és őszintén szólva szerintem az összes Sony telefon csaknem egyforma, nem tudnám megkülönböztetni őket kép alapján...Róla sok mindent nem mondanék, ugyanis a technológia csodáihoz én még nem nőttem fel eléggé, de a lényeg, hogy imádom ezt a készüléket már most, és ha már ilyen zsebbe nem tehetős dögöt vetettem, akkor illik hozzá tokot is venni...szóval az enyém egy szép matt-fényes fekete szilikon tokba bújt:
Egyébként ettől a toktól kicsit fura fogása lett, valamint sajnos az oldalsó gombok benyomásával is néha vannak gondok (a két hangerő gomb egyben van, és ez a szilikonos vacak kicsit megnehezíti a használatukat)...

Aztán ismételten bűnöztem egy kicsit...barátnőmmel összefogva rávetettük magunkat az Alexandra kínálatára, és az akciókra, és így tudtam egy barátnőmnek ajándékot is venni, ami tök jó, barátnőm is rendelt, és ha már könyves oldalról rendelünk, én se maradhattam ki a jóból, szóval velem jött King bácsi Napnyugta után című könyve...
Azon túl, hogy listás volt ez a könyv, a kiválasztásában hatalmas szerepet játszott, hogy ez egy novellagyűjtemény...mivel valószínűleg iskola időben nem sok (vagy semmi?) időm lesz olvasni, de ismerem magam, hogy nem bírnám ki a jó sztorik nélkül, úgy döntöttem, hogy most erre a rövidebb formára van szükségem, mert nem vesznek el sok időt az embertől, így még egy fárasztó nap után is lehet őket olvasni (anélkül a félelem nélkül, hogy sose tudjuk meg mi lesz a vége, és nem akarom addig letenni, amíg el nem olvasom, csak még egy fejezetet...bár lehet, hogy ilyen problémáim csak nekem vannak könyv olvasás közben, hogy nem bírom abbahagyni őket, mindig beszippantanak...).
A borítója egyébként szörnyen tetszik, bár szerintem inkább egy zombi apokalipszis utáni felperzselt város képét tárja a szemünk elé, nem pedig a napnyugtát...legalábbis nekem az első gondolatom az volt...persze megfelelően (ízlésesen) nyomasztó, és hangulatilag teljesen illik a könyvhöz is...:)

Azért kicsit már az őszre készülve vettünk néhány ruhát is az elmúlt időszakban...
...ez a két nagyon meleg pulcsi a Takkoból jött velünk, kényelmesek, szűkített fazonúak, csinosak, nagyon jók...és még akciósak is voltak, szóval nagyon megérte...
...mint ez a szoknya, ami szintén onnan jött velem (a kép csalóka, piros szoknyáról van szó), bár őt konkrétan nem tudom az őszi dolgokhoz sorolni...
...nem úgy, mint ezt a csodás bordó körsálat a New Yorker-ből, nagyon megérte (1500 forint körül volt), nagyon kényelmes, és szintén csoda szép...
...ez meg inkább különleges, ilyen szürke-fekete-fehér-zöld terepmintás (? - engem inkább savval szétmart elfolyó arcokra emlékeztet, köszi szürrealista-dada kiállítás) 800 forintos sálacska...nekem mindenesetre nagyon tetszik! :)

Ha már őszi bevásárlásnál járunk, és ma már említettem, hogy ez az utolsó hetem itthon...néhány dolgot vettünk iskola kezdésre is...a füzetekkel, meg ilyesmikkel nem szenvedtünk, és bár tollam is van jó pár, az mindig kell amúgy is, itthonra is (és mivel az enyém mindig eltűnik vagy kifogy, általában a padtársamtól szoktam kérni, szóval nem árt, ha vesz az ember xD), így többnyire ezeket vettem csak...
...könyvjelzőkből sose elég, a tollak pedig olyan szépek...a szövegkiemelő meg valami új neon kiadása a stabilonak, és mivel én a sárga kiemelőket szeretem a legjobban, gondoltam kipróbálom ezt tőlük...amúgy nekem nagyon tetszik a formája is, és meg vagyok elégedve a "tudásával" is - nem hiszem, hogy szoktak ilyenekről írni, de nem áztatja el a lapot, és nem folyik szét, és gyorsan szárad, és én amúgy nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a stabilo termékeket...:)

És a kacatokból tovább haladva nézzétek milyen cuki baglyos csomagolású zsepit kaptam egy barátnőmtől...
...és a TESCO sportmániája is megfogott (nem is én lennék, ha nem rajonganék még a kb 7 éveseknek való sárga emberkés dolgokért is)...
...ne kérdezzétek (van több is már a befényképezés óta amúgy)...xD

És most jöjjön egy olyan dolog, ami azért már jobban kapcsolódik a blog témájához is:
Das gesunde plus haar vital komplex mit zink étrend kiegészítő vitamin...A fodrászom kiköltözik Londonba, szóval egyelőre egy búcsú nyírásra fogok beugrani...igazából ezt nem gyors hajnövesztés miatt vettem, hanem elvileg segít a körmön (bár a bőrre tett hatásairól sok jót nem olvastam), és reményeim szerint a hajhullásommal is kezd valamit...Igazából ismerősöm is ajánlotta, és sok jót olvastam erről a termékről, viszonylag olcsó is, szóval egy próbát megér...:)
Bár őszintén bevallom, amennyire gyógyszer párti vagyok, annyira nem hiszek ezekben a szépségkapszulákban...pár évvel ezelőtt még szerintem az antibiotikumnál is nehezebben lehetett volna lenyomni egy ilyet a torkomon, ugyanis kimondottan büszke vagyok azon (gyakran nagyon hátrányos) természeti adottságomra, hogy nagyon gyorsan nő rajtam minden...a körmöm, a hajam (a szemöldököm is - ilyen szempontból utálom, meg azért a három hetente hajfestés is elég húzós), de most egy rossz festék választás miatt szeretném kicsit megerősíteni a hajamat - is, és most a körmömre is ráférne, ugyanis elég vitamin hiányos nyaruk volt szegénykéimnek, tele körömlakkal és kínzással...

És ha már hajnál járunk, végre leltem (még nyaralásunk elején) Pesten (hol máshol?) megfelelő színű hajfestéket...most padlizsán-fekete vagyok (majd egy posztban egybevont tesztes bejegyzés lesz a két használt hajfestékről, mert ők még nem szerepeltek a blogon), de nagyon örülök, hogy megleltem a kedvenc színemet is...szóval be is vásároltattam belőle:
Szóval a már jól megszokott Kallos Glow hajfestékek 566-os ibolya vörös árnyalatából négy is hozzám került (néhánynak a dobozát megviselte egy kicsit az utazás...na jó...nagyon...xD).

És ha már az ilyen bejegyzések állandó szereplőiről beszélünk, íme a jól megszokott 140 darabos ebelin vattakorong (amit már használtam is, ugyanis nem bírta ki az előző adag a bejegyzés megszületését...):

És a testre való fontos és kevésbé fontos dolgok következzenek:
  1. Nivea zuhanyzás közbeni testápoló tej minta -> A termék vonalnak ezt a darabját még sose próbáltam, szóval kíváncsian várom, mit tud...bár rengeteg testápolóm van, biztosan nem veszem meg a teljes kiszerelést, de azért szeretek kipróbálni új dolgokat testápolás terén is - még ha csak ilyen kis mennyiségben, akkor is...sőt...így még inkább...:)
  2. wilkinson extra beauty 2 pengés borotva (5 darab) -> Nyugi, nem eszek borotvákat, csak most akciós volt, és gondoltam utánpótlok előre is, hogy ne drágán kelljen majd megvennem...egyébként nem ez a kedvenc borotvám, de ez is elég korrekt, szóval általában ilyet veszek - ha nem szánom rá magam, hogy na most akkor vegyünk normálisat (ami általában akkor van, amikor az akciós...)
  3. fa acai bogyós krém tusfürdő -> Imádom az acai bogyó illatát minden krémben!!! A gránátalma után a kedvenc gyümölcsöm, amit a szépészet felhasznál...
  4. avon senses mood therapy revitalising tusfürdő -> Ő is acai bogyó illatú, nagyon finom, frissítő, nekem nagyon tetszik, és eleve imádom az avon tusfürdőit, szóval jó vásár volt...:)
  5. aveo mandulás acetonos körömlakklemosó -> Ez a kedvenc acetonos lakk lemosóm...mindig újra veszem, és mindössze 200 forintomba került most is...ez szerintem röhejesen olcsó egy ilyen JÓ termékért...
  6. adidas control dezodor -> Most is ilyet használtam, mivel a kedvenc fa deomat nem leltem, így gondoltam akkor most ezt veszem újra - amúgy is akciós volt ő is, szóval miért ne?
  7. dove go fresh gránátalma deo -> Ezt a termék családot már ismerem egy ideje, és nagyon szeretem...és a gránátalmás dolgokat is nagyon szeretem...és a kettő együtt abszolút szerelem! Akciósan került ő is hozzánk, a szokásos ezres helyett mindössze 600 forintért, ami szerintem eléggé megérte - az eredeti árát nem fizettem volna ki érte...
  8. bu deo~rockmantic -> Ebből van parfümöm, meg egy giga kiszerelésű dezodorom is, de nagyon gyorsan fogy mindkettő, és mivel volt rá is akció, így úgyis elfogy alapon ő is hozzám került...:)
Aztán jöjjenek a fejre való dolgok (túl nagy kupac lett volna egyben, és így tudtam "értelmesen" tematizálni a dolgokat csak...):
  1. loreal elseve színvédő sampon -> Na igen, ő elég gyakran kerül hozzám, de most kinéztem egy avonos színvédőt (gránátalma illattal) és a balea vörös hajra való samponja is tökéletesen bevált, szóval majd azt is újra veszem még...:)
  2. avon planet spa thaiföldi lótusz virágos arcmaszk -> Nagyon régóta listás termék volt, de valahogy sose került hozzám eddig...viszont azon meglepődtem, hogy régi csomagolásban küldték ki...Mondjuk mindegy, mert nagyon szeretem az avonos arcmaszkokat, csak az orr piercing miatt hanyagolnom kellett őket egy darabig, de most, hogy beleszoktam az ékszer létezésébe már újra használhatok ilyeneket...:)
  3. avon planet spa amazonian treasures arcmaszk -> Ez már új csomagolásban érkezett, és isteni acai bogyós illata van...*-*
  4. garnier pure 3in1 arctisztító/bőrradír/maszk -> Nekem mindig kell egy ilyen multifunkciós több az egyben krém, ugyanis amelyik nap nincs kedvem, vagy a bőröm túl irritált ahhoz, hogy használjam a szokásos tisztítóimat, akkor egy ilyennel tudom le az egész arctisztítást....mindig átdörzsölöm vele az arcom, aztán hagyom állni, aztán leszedem...általában kiváltja az amúgy több lépésből álló rutinomat, és egész szép eredményt kapok mindig...:)
  5. essence my skin mattító törlőkendők -> Az essence új törlőkendői bőrtípusokhoz igazodva fejtik ki jótékony hatásaikat, ez a kombinált bőrre való darabjuk nekem nagyon bevált, bár az előzővel (a gránátalmás társával...) se volt gondom...olcsó és megbízható...:)
Most következzen a sminkes kupac...
  1. essence stays no matter what jumbo ceruza~blazing black -> Ő nagy meglepetés volt, ugyanis nem tudtam róla, hogy most már kifuttatják, szóval nagyon örültem, hogy ilyen olcsón hozzám került...annyi, hogy az összes rossz állapotban volt már, csoda, hogy ez nem...egyébként nagyon megszerettem ezt a terméket, a kirándulás alatt már többször is nyúltam érte...:)
  2. essence metal glam szemhéjpúder~frosted apple -> Ő eleinte volt csak listás, de aztán lebeszéltem magam róla (még a boltban is)...végül mégis beugrott a kosárba...bár sajnos a teszter ellenére az összes végig volt már taperolva (...essence...védőfólia...légyszí...), de ennyi pénzért még így is megérte...a legkevésbé megpiszkáltat hoztam el végül magammal, és őt is elkezdtem még nyaralás alatt használni...:)
  3. essence all about matt púder -> Nagyon szeretem ezt a terméket, nekem teljesen bevált, csak az enyémmel történt egy kis baleset...Bár a krémmánián olvastam, hogy nagyon szar (mondjuk ki szépen, cenzúra nélkül) a csomagolása, én ezt nem tapasztaltam, egészen addig, amíg apa véletlenül le nem lökte az enyémet, és darabokra nem tört a púder, a teteje, és még a fém pan is kiesett a műanyagból...szóval...utánpótlásra várt a drága, így még ott megvettük ezt...amiben az a poén, hogy első körben elfelejtettem, hogy púderért mentem be, mert leálltam nézegetni a kifutó termékeket...xD
  4. essence pro white körömerősítő -> Körömerősítő mindig kell, és ez most olcsó volt - kifutott - szóval, gondoltam megveszem, csak itthon olvastam el, hogy körömfehérítős is (amit én nagyon kétlek), szóval nagy elvárásaim továbbra sincsenek vele szemben - és a köröm fehérítő képességével szemben...
  5. essence colour&go~prom-berry -> Igazából most ő volt az egyetlen olyan kifutó termék (na meg a jumbo szemceruza), amit meg akartam venni, és fekete körömlakkra is szükségem lett volna...szerencsére egy teljesen érintetlen üveget tudtam elhozni, és már látatlanban is imádom! :)
  6. essence effect körömlakk~heart exploison -> Igazából őt ki se néztem, csak olyan magányosan árválkodott a kifutó termékek között egyedül, hogy "megsajnáltam"...vagyis igazából levettem megnézni, hogy vajon miért hagyták itt ezt az utolsó darabot (biztos nekem...:D), és anya mondta, hogy szép lakk, ha kell megveszi ennyiért...(juppííí...*-*)
  7. avon pro+ körömlakk~neutral grey -> Bár fekete körömlakkot nem sikerült vennem (pedig már mióta szükségem lenne egy szép fényes fekete körömlakkra, ami nem pattog le egy nap után, khmm essence khmm), vettem egy szép szürkét (akciósan!), ugyanis az enyém (bár az grafit szürke) már eléggé kifogyóban van...Egyébként bosszantó, hogy az alján nincs a címkén az árnyalat neve, a katalógusból kerestem ki, hogy milyen színt is rendeltem - jó nem lehet belehalni, de x hónap múlva nem hiszem, hogy fogok emlékezni, hogy melyik katalógusban kell keresnem a nevét (mondjuk addigra úgyis megtanulom fejből is...)
És a végére hagytam a kedvenc témakörömet: az ajkakat...Na igen...rúzsfüggő vagyok...és a szép rúzsozáshoz megfelelő hidratálás se árt...
  1. look by bipa~10,rubin -> A legkülönlegesebb darabja az itteni felsorolásnak...Ő Bécsből utazott velem haza, egy ismeretlen márka polca előtt állva anya annyit mondott, hogy választhatok EGY terméket, és én egyből a rúzsokat támadtam be...végighúzgáltam egy csomószor a tesztereket a kezemen, hogy biztosan jól döntsek, és végül erre a csodás rubinvörös rúzsra esett a választásom, aminek már a csomagolása is iszonyatosan szép...Egyébként 2,89 euró lett volna, de mivel valami akció volt EZEKRE a rúzsokra, így 2,09-ért jött velünk, szóval átváltva is nagyon megérte...és tényleg csodálatos...alig várom már, hogy befotózzam és leteszteljem...*-*
  2. avon color trend elements ajakrúzs~red inferno -> A promó képen csodásnak tűnt ez a piros rúzs, a neve is vonzó, és olcsó is, és nekem még nincs meg? Imádom a color trend rúzsokat, de a szín választékuk sajnos nem túl nagy általában, így mindig a biztonságos pirosra állok rá, ha kijönnek egy-egy újabb trend kiadással...
  3. nyc expert last~402, red flame -> A nem épp sikeres forgalmi vizsgám után mentem anyával vásárolni, és akkor akadt meg a szemem a nagy sárga akciót jelző ragacs feletti utolsó darabra...330 forint...piros rúzs...gyorsan bedobtam a kosárba, aztán kerestem egy tesztert, hogy megnézzem mit készülök bűnözni...Így utólag belegondolva biztos, hogy rám várt, hogy vigaszdíjam lehessen...:D
  4. aveo flying kisses ajakápoló -> Oké...kezdjük azzal, hogy olcsó, és még nem okozott csalódást egy ajakápolóm se, ami tőlük van...A csomagolása iszonyatosan édes...FEKETE...Az illata mint az energiaitalé (nyami)...és...hát...teljesen elvarázsolt, színe nincs, ami külön jó is, és már most imádom! :D

Na ez lett volna az én nagy nyári bűnözős zsákmányolós posztom...ti miket vettetek az elmúlt 2-3 hónapban? Készültök már az őszre? :)


2 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)