2014. augusztus 12., kedd

AVON sminkfixáló spray

Sziasztok! Ma egy olyan termék tesztjével jelentkezem, ami mindig nagy fejvakarást okozott nekem...Először is nem tudtam eldönteni, hogy megaakciósan van-e rá szükségem...aztán megvettem kb kétszer annyiért, és hetekig kerülgettem, hogy na most akkor mit kezdjek ezzel...
Az első pár fújás nem is az én arcomra ment, hanem tesztként egy vállalkozó szellemű vendégünkére...de ennyire ne menjünk előre...
A külsejéről nem sok dolgot tudok mondani nektek...sima fekete spray...kupak jól zár, nem a legpuhább műanyagból készült, így könnyen hordozható, nem kell félni, hogy szétmegy, vagy kifolyik belőle a lötyi...az összetevő lista nem feltétlen arc-kompatibilis, szóval aki kerüli az alkoholos dolgokat az arcára (meg a bőrére úgy általánosságban), annak ez a termék biztosan nem lesz a kedvence...
Kifújva kicsit érződik is ezen nem túl bőrbarát összetevőjének az illata, de ez nem zavaró, meg lehet szokni idővel, az arcon meg egyáltalán nem érződik száradás után...
A bőrön először furcsa, ragacsos, húzódós érzetet kelt, de szerencsére ez kis idő múlva elmúlik - viszont utána is kell még egy kicsit várni, hogy teljesen megszáradjon...picit szárazabb tapintású lesz utána a bőr is...a ragacsos érzés és teljes száradás után viszont puha és szinte selymes lesz az arcbőr (mint a púderezés után például), és a sminket láthatatlan fátyolként védi az érintéstől. A szemöldökömet tökéletesen helyén tartja, szóval formázás után ha nem is teljes arcra, szemöldökre mindenféleképpen érdemes felvinni formázó/fixáló gyanánt - még az én szökős szemöldök ceruzám se fogott ki rajta...
Az arcsminket tökéletesen megtartotta, a szemre fújása után egy darabig nem érdemes kinyitni a szemünket, mert akkor több kárt okozunk, mintha rá se fújnánk, ugyanis amíg minimálisan nem szárad meg, addig előszeretettel mászkál el ez a szer is...ezenkívül az adagolásra amúgy se árt figyelni, ugyanis, ha nem elég vékony rétegbe fújjuk fel, akkor kicsit kukacosodik (szárazan összehúzódik, és lehámlik a sminkkel együtt konkrétan). A szemsminket redőkbe gyűrődés és elfolyás/elkopás nélkül 9 órán keresztül fent tartotta rajtam, ha a vízvonalamról nem folyik le, akkor még tökéletesen helyén lévő sminkkel megyek haza - bár a szempillaspirálomon semmi nem segít, az egy idő után mindenhogy elmászik sajnos...Egyedül ajkon kellemetlen a viselése, ugyanis folyamatosan érezni ezt a szárazkás valamit nagyon nem jó hosszú távon, és engem picit zavart is - plusz a rúzst csak a külső hatásoktól védte, az elmászáson nem segített.
Amúgy se kis kiszerelés, de ilyen adagolás mellett még tovább kitart, szóval nagyon megéri - de a tesztelgető kedvűek azért várják ki az akciót vele, bár ez a legtöbb avonos termékre igaz...
Az eltávolításától igazából nem tudom mit vártam...el nem tudtam képzelni (és nem is próbáltam belegondolni se abba), hogy mégis ez hogy fog lejönni...szerencsére nagyon könnyen le lehet szedni megfelelő sminklemosóval, és magával húzza a sminket is, szóval még csak dörzsölni se kell annyira, és nem teszi rémálommá a smink lemosást...
VISZONT!!! Amit minden használónak ajánlok a lemosás utáni hidratálásra való fokozott figyelés...alkohol tartalmának köszönhetően nem kicsit szárítja az arcbőrt, bár ez nem rögtön fog jelentkezni, de a másnapi sminkelésnél bizony elég látványosan előjön...(persze lehet csak én vagyok olyan figyelmes, hogy képes vagyok elhagyni a smink lemosás utáni megfelelő hidratálást, de általában azért erre vigyázok, csak ennél a terméknél egy kicsit nehezebb krémre volt szüksége az én kombinált bőrömnek is.)

Összességében egész jó termék, és nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, akinek nem extra száraz a bőre, illetve nincsen gondja az alkohol tartalmú kozmetikumokkal. :)

Nektek van bevált sminkfixáló praktikátok? :D

2 megjegyzés:

  1. Én annak idején hajlakkal fixáltam a sminkem :D
    Mármint lestem kozmetikusoktól, sminkesektől :) Igaz ma már nem fújkálnám a fejem vele, de egyébként érdekese hangzik ez a termék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem ugyanazon az elven működik az is, csak lehet kevésbé káros a bőrre...meg a promóció szerint különböző vitaminokat tartalmaz meg ilyenek - mondjuk én ezeknek általában nem hiszek...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)