2014. augusztus 14., csütörtök

A legfeketébb fekete

Sziasztok! :D
Gondolom én a címen már senki se lepődik meg, hisz rólam van szó, és szinte mindenből (ha tehetem tényleg mindenből) a fekete árnyalatokat szerzem be...szóval ma az új avon mono szemhéjpúderének a blackest black árnyalatának a tesztjét hoztam el Nektek! :)
A dobozkája nagyon egyszerű, olyan, mint egy mini avon púderes doboz, csak nincs benne tükör...szerintem ez szörnyen igényes megoldás ahhoz képest, hogy egy mono szemhéjpúderről van szó (ugye, átlátszó műanyag, egy kinyitás után széteső szemhéjpúder dobozok?!)...nagyon jól zár, és elég masszív kis darab, bár a kinyitása nem okoz problémát (az alján látható kis füllel egyszerűen felnyitható, nem kell az embernek a körmét beletörnie a kis mélyedésekbe).
Kinyitva felül egy téglalap alakú pan-ben lapul a szemfesték, esetünkben egy erőteljes matt fekete nagyon apró csillámokkal, amitől fényes hatása van picit a dobozban...alatta a jól megszokott avonos aplikátor, ami igazából semmire se jó - általában, de ez speciel vészhelyzet esetén nagyon jól teljesít, és kényelmes használni...viszont a mini mérete miatt nem nagyon szoktam szeretni az ilyeneket...

A termék textúrája nagyon selymes, szinte krémesen siklik a szemhéjon, és nagyon kellemes viselet...ez a darab egyáltalán nem porol (bár tapasztalataim szerint ez nagyon árnyalat függő), és nagyon könnyű eloszlatni, még ha csak gyorsan feldobja az ember, akkor se kelt koszos hatást - ugye ez sok fekete szemhéjfesték hatalmas gyengesége...
A tartóssága alappal és alap nélkül is kiváló, kibírja az egész napot elmászás nélkül, bár azért kopik kicsit - illetve nagyon, de ezt nem látványosan csinálja, szóval ez nem baj...ami számomra nagyon meglepő volt még, az az, hogy még az én "ráncaimba" se ült bele alap nélkül se, pedig nekem rejtett szemhéjam van és kombinált bőröm...
A pigmentáltsága viszont kicsit gyengébb szegénykémnek alap nélkül, inkább nagyon sötét, erősen pigmentált mély szürkének mondanám...viszont szemhéjalappal TÖKÉLETES fekete színt kapunk, éppen ezért én mindenféleképpen javaslok alapot hozzá...
A végeredmény nagyon meglepő volt egyébként, ugyanis a fényes fekete szemfesték csaknem teljesen matt finissel bír...persze ez nem baj, meg amúgy se szeretem, hogyha nagyon csillámos valami, és egyébként tényleg nagyon csodás, mély színt kapunk, ami nagyon jól kombinálható (hisz a fekete alap szín, mindenhez illik), és nagyon szépen kiemelhetjük vele a szemünket...
Alappal és alap nélkül...egyébként az alap nélküli mintánál látszik, hogy mennyire kopik meg nap végére, szóval tényleg semmi panasz szavam nem lehet a termékre, avonék most megcsinálták!(Szintén avonos super shock szemhéjalapon látható a bal oldali minta.)
És egy közelebbi kép is...mindkettő egy aplikátor vonással készült, a hozzácsomagolttal...

Az ilyen alap színekből szerintem nem árt egy külön szemhéjpúder is, mert általában ez fogy a leggyorsabban - főleg, ha az ember tus helyett is használja - és erre ez egy egészen jó megoldás lehet...

Ti szeretitek az egy részes szemhéjpúdereket, vagy ti is inkább a praktikus palettákra szavaztok?:)

10 megjegyzés:

  1. Jelenleg ugyan van egy noname fekete matt szehéjpúderem, de ha utánpótlásra lesz szükségem legalább tudom mit fogok beszerezni :) Nagyon szép, telt színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És szépen építhető is...:)
      Nekem abszolút szerelem lett, pedig én se nagyon monozok...:)

      Törlés
  2. Nem számít, hogy paletta legyen, ha szép a színe, és megfelelően működik rajtam, akkor velem jön. :)
    Szép színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is elcsábulok így...:)
      Meg az alap színekből kell azért az utánpótlás...:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nem hittem, hogy valaki rajtam kívül képes így reagálni egy fekete szemfestékre...*-*
      (Amiben nincsenek különlegesen irizáló csillámok)

      Törlés
    2. Most essence-t használok, az sem rossz, valamilyen krémes alappal igazából teljesen rendben van, de hát az ember folyton kutatja a tökéletest :) és ez tényleg nagyon jól néz ki *.*

      Törlés
    3. Nekem listás az essence...:D
      Olyan kis aranyosak a monok, még akkor is, ha néhány árnyalat nem épp pigmentált...:/
      Amúgy nekem is nagyon tetszett...bár alap nélkül őt se érdemes használni azért...:/

      Törlés
    4. Érdemes egyébként kipróbálni az essence-t, az elvileg selyemfényű, de egyáltalán nem csillámos, a maga kb hatszáz forintját simán megéri szerintem :)

      Egyébként én kimondottan szeretem a mono-kat, és szerintem nagyon dühítene, ha egy palettámból fogyna el a szín, inkább veszek belőle külön is.

      Törlés
    5. Nekem két színem van tőlük (véletlenül se illenek egymáshoz...egy korall és egy lilás rózsaszín), és azok egész jók, szóval szerintem majd beszerzem a fekete verziót is...(a selyemfény az selyemfény...a csillámok meg bosszantóak bizonyos mennyiségen túl).

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)