2014. július 23., szerda

Super Drama

Sziasztok! :D
Egy fantasztikus szempillaspirállal kezdeném a "hetet", az avon lila köntösbe bújt csodájával...Ha már a külsőnél tartunk: nagyon szép, csillámos lila a csomagolása, fekete felirattal, az alján pedig a szokásos árnyalat jelölő matrica (black az én árnyalatom)....

A keféjéről muszáj pár dolgot mondanom, illetve megmutatnom...nagyon különleges, eleinte értetlenül bámultam rá, hogy ezzel én most mit kezdjek, de végül egészen megszerettem...
Felülről teljesen kör alakú, mint láthatjátok...szabályos kör...ez már meglepő...a felvett festék mennyiséggel semmi baj nincs amúgy, mint láthatjátok, nem tocsog a festéktől:
Tulajdonképpen ilyen propeller szerű műanyag darabok vannak egymás felé illesztve...ami egy kicsit megnehezíti a festék kinyerését közüle...

A festék kicsit szárazabbnak tűnik, mint az átlag spirálnál, de nagyon szép, intenzív fekete színe van...szóval a pigmentáltságával semmi baj nincs...A tartóssága közepes, bár én nem éreztem a szuper dramatikus hatást, amit ígért...Egy átlagos, mindennapi spirálnak TÖKÉLETES, de azért csodát az ember ne várjon tőle...Sajnos ez nem a vízálló verzió, de ennek ellenére se maszatolódik, vagy pereg - számomra ez elég is, nem igazán vártam többet tőle...A dúsítása...hát...a dúsítása...inkább hosszabbít, de nem dúsít...minden esetre nekem így is tökéletesen megfelel, és nagyon örülök, hogy hozzám került...
nélküle

1 réteg

2 réteg

3 réteg

Nos mint láthatjátok, egészen természetes hatást érünk el még 3 réteg mellett is, szóval a műszempillahatás, szuper dráma, meg ilyesmik elmaradnak...

Ti szeretitek az avon spirálokat? :)

2 megjegyzés:

  1. Érdekes a keféje, viszont én a durván dúsítós-hosszabbítós spirálokat szeretem, úgyhogy azt hiszem ez nem lenne jó számomra. Egyébként Avonos spirálom régen volt, akkor meg voltam vele elégedve, de azóta spirálok terén csakis Astort használok, nekem azok váltak be a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezt nem neked találták ki tényleg, mert ez teljesen átlagos kis spirál...
      Astor spirálom nem volt, én maxfactor párti vagyok, csak azoknak azért van egy ára...és a spirál ráadásul rendszeresen fogyó dolog, és kicsit sok lenne annyit költenem rájuk - amikor olcsóbban is lehet jókat lelni, de ha elfogytak az enyémek tuti MF polcon keresek utánpótlást...csak őket sajnálom "mindennapi" spirálként elpazarolni...

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)