2014. július 21., hétfő

Sminktermékeim - szempillaspirálok

Sziasztok!
Az idei nyárra más taktikát választottam a sminktermékeim bemutatására, mivel találtam még rengeteg olyat, amit ki se próbáltam, vagy nem régóta használom...a mai nap megmutatom az összes szempillaspirálomat, és a hét folyamán megmutatom nektek azokat a spiráljaimat, amiket bár egy ideje használok, tesztet még nem írtam itt róluk...szóval...a hetemet konkrétan szempillaspirálokra szentelem...
Rájöttem, hogy nincs is annyira rémesen sok szempillaspirálom, szóval egészen nyugodt szívvel fogom megvenni a kinézett essence spirált még...na de most nézzük sorba, mik is vannak itt...
  1. AVON super drama~black -> Őt egész régen kaptam még egyik napomra, de csak pár napja állítottam használatba, a héten még fogtok róla hallani, úgyhogy ide nem is írnék már sok mindent...
  2. AVON supershock blackest black -> Imádnivaló a csomagolása, de mivel még két megkezdett fekete spirálom van, őt egyelőre nem bontottam meg, pedig nagyon kíváncsi vagyok már rá is, de ezt dobta a gép...
  3. AVON supershock brights~emerald -> Őt viszont már jó ideje használom, a héten róla is írok...hihetetlen egy spirál, nem is értem, hogy tudtam eddig nélküle élni, tényleg zseniális...
  4. essence get big lashes triple black -> Még őt se próbáltam ki, akciósan vettem anno, annyira nem izgatott a téma, hogy őt vegyem be a minden napi rutinomba, de azért majd ha valamelyik spirálom kifogy valószínűleg ez fogja követni...
  5. essence get big lashes vízálló szempillaspirál -> A bumszli ecsete, és a nem épp minőségi festéke miatt már csak szenvedek vele, pedig voltak idők, mikor tényleg nagyon jó szolgálatot tett nekem...(teszt)
  6. essence stays on and on and on -> Őt azért nem használtam eddig, mert egy ugyanilyet használtam el nemrég, és gondoltam kell egy kis változatosság, egyébként az eddigi legjobb spirálom, és nagyon sajnálom, hogy már nem gyártják - ebből kifolyóan nem írtam róla tesztet se...
  7. essence colour flash~03,miss mary berry -> Ő sok fejtörést igényelt anno, de végül nem bántam meg, hogy velem jött - majd megyek vissza az egyik testvéréért is, a héten ő is szóba kerül majd...:)
Ők azok a spiráljaim, amiket használni szoktam (miss m. b. ügyesen elforogva), a legtöbbjükről a héten még bejegyzés formájában fogtok hallani...
Ezek pedig a fejeik, amik közül vannak, amik kényelmesek, és szeretem őket, de vannak, amik eléggé megnehezítik a dolgomat...

Nos ez a kis bevezető lenne az én mai posztom, szeretettel várlak Titeket vissza majd, mikor a teszteket teszem közzé!

Ti mit szóltok a most oly divatos színes spirálokhoz? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)