2014. július 25., péntek

Miss Mary Berry

Sziasztok! :)
A hét záró posztban az essence colour flash szempillaspiráljának a 03-as árnyalatát fogom bemutatni nektek...(természetesen hétvégén még jövök a super shock spirál tesztjével azért)
A doboza rózsaszín (ami nagyjából egyezik a benne található színnel), sárga felirattal van rajta a spirál neve...Egészen vidám, bohókás ez a csomagolás, és nekem tetszik...a szín párosítás nem igénytelen...:)
A kefe formájával semmi baj nincs, kényelmes lenne használni, megfelelő mennyiségű festéket visz fel, viszont túl durva anyagból készült, és a hosszú sörték tövében megülő festéket így elég nehéz felvinni normálisan...

A tartóssága nem a legjobb, lepereg, lemászik, de lemosni kb lehetetlen, ez hatalmas negatívum, ugyanis spirál lemosásnál nem szeretném az összes pillámat is kitépni, hogy lejöjjön a festék - igen, sajnos ilyen drasztikus módszerek kellenek az eltávolításárhoz...Ennek ellenére be fogok szerezni még egy zöldet is, mert ár érték arányban naggyon korrekt termék.
Másik spirálra víve valami brutális, szinte alig látszik, teljesen felesleges, max a szempillák végén látszik egy kicsike rózsaszínes valami, bár úgy a tartóssága sokkal jobb...
nélküle

1 réteg

2 réteg

3 réteg

1 réteg feketén 3 réteg rózsaszín
Minőségét tekintve szerintem ebből is látszik már, hogy az avoné jobb minőségű...ebben olyan száraz a festék, vagy én nem tudom, bár ezzel is lehet szép eredményeket elérni azért, csak meg kell szenvedni vele - minden esetre én az avon színes spiráljai mellett vagyok egyelőre, de majd a két zöldet még összehasonlítom valamikor...

Ja és az essence spirálját hajszínezőnek is lehet használni, így fogtam egy kis tincset, hogy befessem vele a hajamat...
Közelről látszik, hogy a lenövésemet és a vörös részemet rózsaszínre, a feketét pedig lilára fogta be...Felvitel közben tépte ki a hajamat, leszedni kínszenvedés volt...
Hajfestés közeli állapotban van a hajam: le van nőve, és kopott is a festék, de a rózsaszín spirál messziről így se ütött el a vörösömtől...annyi, hogy ott fakó, és összetapadt volt a hajam, míg a többi helyen egészséges színe volt...apropó: hajfestés; a héten elvileg padlizsánná változom megint...:)


Na ez lett volna az utolsó szempillaspirál a hétre, összességében nem egy minőségi termék, de 1000 forintért egészen megéri....
Ti szeretitek az essence spirálokat? :)

2 megjegyzés:

  1. Hú, brutál szép a színe :) Fiatalabb koromban sokszor használtam színes spirált, ma már nem tenném meg, de másokon olyan jó nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem meg soha nem hatottak meg, én vénségemre kezdek elhülyülni...xD
      Nem tudom most mi vitt rá, de valamiért késztetést éreztem, hogy nekem kell...és nem is bántam meg...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)