2014. július 11., péntek

Gerbera és más szépségek

Sziasztok!
Ma egy zsákmányos bejegyzéssel egybekötött tesztet hoztam nektek...Mi segít azon, ha valaki nagyon gyorsan halad a depresszió felé? Egy kis vásárlás...Persze mivel én rúzsmániás vagyok, így ez az én esetemben még egyszerűbb, hiszen egy szép rúzs is képes annyira feldobni, hogy legalább kis időre eltereljem a gondolataimat...
Eredetileg csak zsákmányokat hoztam volna, de az egyik rúzst rögtön kipróbáltam, és csak kézen fényképeztem, ennek meg van az oka, majd leírom, és mivel külön posztot rá nem szánnék, akármennyire örülök neki, gondoltam idepréselem...

A hasznos dolgok kupacot rögtön rinyával kezdem, sehol se lehet kapni olyan hajfestéket, amilyet én szeretnék, szóval úgy gondoltam, adok még egy esélyt a padlizsán színnek...legutóbbi találkozásunkkor egy röhejes minőségű hajfesték volt a csatornánk, szóval most egy jobb minőségűt próbálok...a Kallos Glow hajfestékek eddig sose hagytak cserben (azt leszámítva, hogy nem lehet kapni a kedvenc vörösemet sehol), akár feketéről, akár vörösről volt szó, így bátran megvettem a 620-as padlizsán árnyalatot is...Egyébként sokkal szebb, természetesebb színe van, mint ami nekem jó lenne, de három négy átfestés után úgyis kivilágosodik a hajam normális vörössé (tapasztalat)...
Az AVON megint nagyon jó akciót csinált, 999 forintért lehetett az almás szettjüket kapni, aminek a tartalma egy testpermet, egy testápoló és egy tusfürdő - bár megint tusfürdő, most nem aggódok, mert úgyis el fog fogyni, és ennek nagyon kellemes illata van...
Az utolsó dolog innen pedig a clearskin színezett hidratálója, ami az augusztusi hónap újdonsága lesz...Ezt még nem próbáltam, de az avon arcra valói mostanában elég meggyőzőek, csak nem tudok tesztet hozni róluk, mert folyamatosan el van borulva, és egy szinte láthatatlan fedést biztosító terméket se lehet lefényképezni normális fényviszonyok nélkül...Ebben a termékben van szalicil sav, kevésbé szárít (elvileg), mint az alkohol, viszont segít a pattanások/mitesszerek ellen, szóval ilyen szempontból imádom már látatlanban is ezt a kis krémet, DE ami viszont engem nagyon zavar az az, hogy nincs benne fényvédő, és a hozzákapott kis használati utasításban figyelmeztet is minket a cég, hogy a termék meggyengítheti a bőrt, fényérzékennyé teheti, szóval használjunk fényvédő krémeket a használata közben és az azt követő héten - na kösz...
Feltankoltam ajakra valók közül is rendesen most, és mégse érzem a megszokott elégedettséget, amit egy-egy ilyen bűnözés után szoktam - mondjuk így is nagyon örülök nekik, de azt hittem megint elönt majd az izgalom, amit eme csodás termékek birtoklása okoz (persze lehet segített volna, ha a bejegyzést a tesztelés előtt írom meg...).
Először is a rúzsminták...most az avon új színmegújító rúzsokat dob piacra majd, a bold vonalon, így bemutató ajánlatként lehetett volna szerezni egy rúzst olcsóbban, de sajnos igazából egyik szín se fogott meg, viszont rúzs újdonságot én SOHA nem hagyok ki, szóval nagyon sokat gondolkodtam, hogy milyen mintákat rendeljek...aztán észrevettem, hogy most akció van ezekre a rúzs mintákra...így rendeltem az összesből egyet...ha már úgyse tetszik egyik se, legalább tudok majd hozni mindről tesztet, és mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt...szóval őket csak felsorolnám, nem a képen látható sorrendben: Starburst Pink, Peony Pop, Rapid Rose, Fearless Fuchsia, Hi-Def Plum, Power Plum, Berry Bold, Extreme Mauve, Bold Bordeaux, Coral Burst, Red Extreme, Ruby Shock, Bright Nectar, Bare Impact, Max Mocha.
baolishi
Ezt a baolishi kettő az egyben ajak és szemceruzát 320 forintért vettem...sajnos árnyalat nincs rajta, és a legtöbb szöveg is lekopott róla, sőt még a kupakja is szét tört mire hazaszállítottam a táskámban, ennek ellenére azt kell mondanom, hogy megérte...:)
Egyébként annyira nem is gagyi, amennyire annak hittem, kitekerhető, és nem ragad kicsit se, bár eléggé műanyag szaga van, majd kiderül, mire képes...:)
two timer
Na igen én, és a rúzs újdonságok...a color trend naughty or nice rúzsait se hagyhattam ki, bár ez nehéz választás volt igazából, ugyanis egyik színt se nagyon éreztem magaménak, de mindnek tetszett az egyik fele, így hosszas gondolkodás után ez jött velem, ugyanis a piros rúzsok mostanában elég gyakran vannak rajtam, úgy gondoltam így megéri, egy ilyen semleges színt meg bárhova elkeneget az ember, amilyen a másik fele...kíváncsi leszek, mennyire fogom tudni használni, ugyanis a NYC két színű rúzsaival is szemeztem, de féltem, hogy nem nagyon tudok majd velük mit kezdeni...

Gerbera
Az utolsó szerzeményem pedig szintén a color trend vonalon jelent meg az avonnál, a 'sheer brights' egyik képviselője...Mivel őt már kipróbáltam, ezért gondoltam róla kicsit bővebben is írnék nektek...
A csomagolása nagyon "fiatalos"...bár én néha nem értem a color trend színpárosításokat...világos lila és türkiz...bár sokkal igényesebben néz ki, mint a piros és világos rózsaszín (khm, Kissable), ennek ellenére valószínűleg én más színeket választottam volna...mondjuk nagyon kis édes rajta ez a minta, és amúgy nagyon tetszik...Azért választottam őt, mert ő volt a legsötétebb, és legerősebb szín, ami önmagában igaz is:
Ez melyik sötét rúzs imádónak ne dobogtatná meg a szívét? Valami eszméletlenül szép...egészen addig, míg fel nem kened a szádra...nem is látszik konkrétan, az ajkak természetes színe szinte teljesen elnyomja a rúzsnak a színét...szóval csak a kezemen fényképeztem le, úgy kb 6-7 rétegben ugyanis első húzás után nem hittem el, hogy ez ennyi, ezért őrültként elkezdtem "összefirkálni" a kezemet...hát öh izé...
Viszont mentségére szól, hogy nagyon kellemes az illata, és nagyon jól hidratál...iszonyatosan kényelmes viselet (annak ellenére, hogy egyáltalán nem látszik, olyan kellemes érzés az ajkaknak...)
Nem cseréltem össze semmivel se a színét, ez tényleg az a rúzs...és mint mondtam elég sok rétegben...de legalább szép fénye van.
Összegezve: ajkakon inkább valami erősebb színű (haha) ajakápolónak tudnám beajánlani, ugyanis nekem sajnos erre nem nagyon vált be...de ennek ellenére örülök, hogy megvettem, befogom "nude" rúzsnak - igen, tudom, használjam helyesen a fogalmakat, de akármennyire is sötét színe van, használat közben nagyon (TÚL) természetes...reményeim szerint különböző alapozásokkal azért többet tudok kihozni belőle, majd még próbálkozok...:)

Ti miket vettetek mostanában? :)

4 megjegyzés:

  1. Ennek az utolsó rúzsnak annyira szép színe van! Amennyire nem vagyok rúzsos típus, nekem a számon is megfelelne ez az árnyalat.
    Nem vettem még semmit amúgy. Holnap tervezek hajfestéket, de még hosszú az idő addig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom milyen intenzív a te ajkadnak a színe, de az enyém se túl rózsaszín, mégis elnyomta ezt is...
      Egy ennyi fénnyel meglennék elégedve én is...:)

      Törlés
  2. Mikor megláttam az utolsó rúzst azt mondtam "ez igen!" Aztán megláttam a színmintát és lelankadt a lelkesedésem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is valahogy így éreztem...egyszerűen nem hittem el, hogy ez ennyi...pedig de...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)