2014. július 29., kedd

Garnier micellás víz

Sziasztok!
Ma egy minden bizonnyal sokatok által ismert és használt termékről szeretnék írni pár sort, ezzel segítvén azokat, akik még nem próbálták/ismerik.
Igen engem is elkapott a micellás víz láz, de én olcsó terméket kerestem...elsődleges célom az arctej pótlása volt, ugyanis a maradék sminkeket szeretem a konkrét arcmosás előtt leszedni már, hogy az arcmosás az tényleg csak az utolsó, frissítő lépés legyen...
A választásom a garnier termékére esett, amely 400 ml lötyit (ez elég nagy kiszerelés) tartalmaz, és 1600-1700 forint körüli ára van - szerintem ez megéri teljesen. Naponta egyszer használom, egész arcra, egy vattakoronggal, és egy hónap alatt kb az egyötödét használtam el.
A csomagolásában sok különlegesség nincs: áttetsző műanyag, rajta az infos matricák, szűkített lyuk a kupakon (ez mondjuk nagyban megkönnyíti az adagolást, de az esetek nagy részében nem egy teljes nyakvastagságú lyukon kell a terméket kiöntenünk, szóval igazából ez már alapnak számít).
A termék maga teljesen átlátszó, a képen csak azért habzik, mert felrázódott...Bár én nem vagyok nagy kémikus, hozzá ne értőként azt kell mondjam, hogy állagra teljesen sima víz, nem zavaros, nem sűrűbb, nem habzik (csak a képen), szóval akár a csapvizet is el tudnák adni ilyen dobozokban kb...Illatanyag mentes, ami jó, mert így egészségesebb, meg minden viszont engem nagyon bosszant a szaga - nem erős, de büdös, persze ez gyorsan elillan, de akkor is aki érzékeny az ilyesmire, az lehet inkább kerülje el...
Az arcsmink lemosása lenne a dolga a drágának nálam (a szemsmink eltávolítása az néha a vízálló nivea lemosómnak is kihívás), de sajnos ezzel se nagyon birkózik meg...persze "koszos" lesz a vattakorong, amivel leszedem, de utána sajnos még a tonikos korongon is látszik a smink maradvány...A szemsmink lemosása után át szoktam ezzel kenni a szememet, de igazából kb semmi értelme nincs, ugyanis max azokat a már amúgy se látszó szennyeződéseket távolít.
A reklámok szerint ez helyettesít mindent, és arcradírozás meg egyéb arctisztító szerek mellőzését szolgálja - aha persze, valakinek biztos...Még a sminket se szedi le rendesen, hogy várhatná el az ember, hogy RENDESEN tisztítsa az arcát ez a termék? Bár ragacsos érzetet nem hagy (ami pozitívum) mást nagyon nem tudok neki tulajdonítani - legalábbis jó dolgot. 
Tipikusan egy ártani nem használ termékről van szó, arra jó csak, hogy "alapot" biztosítson a toniknak - ami nagy előny, de őszintén szólva ennél egy picit többet vártam volna...tudom, hogy vannak nagyobb márkáknak jobb micellás vizei (drágábban), és nem is voltak hatalmas elvárásaim ezzel szemben se - csak az, hogy szedjen le az arcomról egy kis púdert és színezett hidratálót - viszont elbukott...
Nem érzem teljesen pazarlásnak, ugyanis a smink egy részét eltávolítja, és tonik elé tényleg jó, viszont aki tényleg ilyennel akarja helyettesíteni az összes arctisztító piperéjét, az kerülje ezt a márkát...Bár általában a Garnier termékekkel nincs bajom (a samponjuk elől mondjuk menekülök, de az arcra való dolgaik általában bejönnek), ezt nyugodtan letagadhatná a cég - sajnos....


Ti használtok micellás vizet? Nektek melyik márka vált be?

4 megjegyzés:

  1. De kár, hogy neked nem vált be, nekem minden sminket szuperül leszed és nagyon jól tisztít is. A spirállal sem volt semmi gondja. Az a kevéske illata, ami van engem kicsit sem zavar, ráadásul nagy kiszerelés, úgyhogy pénztárca barát is. No mindegy, nem akarlak győzködni, csak olyan fura, hogy míg nálam remekül teljesít, addig nálad nem, pedig eléggé lebetonozom a sminkjeimet, és mégis jó. Esetleg próbáld ki a Biodermát, vagy a Vichy-t, azt mondják azok még nagyon jók. Viszont én sem hagytam el az arclemosómat, radíromat és tonikomat, nekem azok kellenek az arcápolási rutinomba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked bevált! :)
      Én se tudom mi lehet a baj, mert nem olyan "hűdejóminőségű" sminktermékeket használok, egyedül a spirálom nagyon ragaszkodó...
      Az arctejet azért akartam leváltani, mert zsírosított, de kénytelen leszek visszaszokni rá...

      Törlés
  2. Én is olcsót kerestem a Vichy micellás után ami a Pixiben volt. Én L'orealt vettem, leszes mindent, de úgy csípi a szemem,hogy konkrétan kiborulok mire leszedem a sminket....-.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet az se jobb...ez legalább nem irritál, és tényleg nagyon bőrkímélő - csak ez meg a sminkemmel nem boldogul...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)