2014. július 13., vasárnap

Exotic Orchid

Sziasztok!
Most egy igazi nyári sminkterméket hoztam nektek, amelyik csodásan illik az évszakhoz...Az AVON glow folyékony szemhéjtusát szeretném ma bemutatni nektek...
Ez a kép még azokból az időkből származik, mikor a fényképezőm nem igazán akarta az igazságot...A csomagolása nagyon egyszerű, az alja átlátszó, a teteje pedig bronzos...Egyébként nagyon esztétikus kis csomagolása van, nem véletlenül szerettem bele egyből, mikor megláttam a katalógusban...
Én jobb szeretem az ilyen gumis/szilikonos megoldásokat a tusoknál, az ecsetekkel egyszerűen NEM tudok bánni, szóval nagyon megörültem annak, hogy ez is ilyen...Számomra ezt a legkönnyebb használni, így egészen eddig nem lehet panasz szavam a termékre.
A színe eszméletlen gyönyörű sötét lila, fényviszonyoktól függően kékesebb illetve rózsaszínesebb csillámok veszik át az uralmat a tus felett...Egyébként a benne lévő csillámok nagyon szépek, és nem karcosak (pacsi az avonnak), és pont kellemes az állaga is...Szépen lehet felvinni, egyenletesen terül, csodásan fest, és tényleg abszolút kedvenc lehetne...
...DE!!! Ilyet én még egy terméknél se éreztem, semmilyen szemfestéknél, de még más sminktermékeknél sem...IRRITÁLTA A SZEMEM! Úgy néztem ki lemosás után, mintha bevertek volna és én ezért két hétig folyamatosan sírtam, és dörzsöltem a szememet, és még az allergia is kijött rajtam...Nem vagyok egy érzékeny típus, elég sok "szart" a bőrömre kenek, és sose ártott még semmi, szóval próbát tettem többször is, de mindig ugyanaz volt a végeredmény...Meguntam, szóval kipróbáltam a kezemen (képen - mivel a szememen bedagadt, nem tudtam volna onnan befotózni), és...lemosás után piros duzzanat keletkezett a kezemen, viszketett, égett, fájt, szúrt...

ÍGY még SOHA nem jártam termékkel, de szerintem ott fog csücsülni a szekrényem aljában, amíg ki nem találom, mit tehetnék vele, hogy működjön, egyelőre kimondottan óva intek mindenkit a használatától...
Ti találkoztatok már ilyen termékkel?

További szép vasárnapot, minden kedves látogatómnak! :)

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy irritálja a szemed, pedig a közeli mintán veszett jó színe van. Én még szerencsére nem jártam így egyetlen smink cuccal sem, pedig érzékeny a bőröm és allergiás is vagyok. Bár az is lehet, hogy nem a szemem környékén jön ki az allergiám, hanem inkább a testemen, ugyanis bizonyos testápolók nagyon csúnya hatást tudnak kiváltani rajtam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is kár érte, de ha csak a szemem irritálná...de hogy még a kezem is...pedig az én bőröm tényleg szinte mindent elvisel...:/

      Egyébként nem tudod melyik összetevőkre vagy érzékeny? Úgy lehet el tudnád kerülni az ilyen kellemetlenségeket - bár az se jó, ha az embernek folyamatosan néznie kell, hogy mi van abban, amit megvesz...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)