2014. július 27., vasárnap

Emerald

Sziasztok!
Ma egy fantasztikus szempillaspirált hoztam el nektek, ez pedig nem más, mint a super shock brights zöldje...Igazából kicsit aggódtam, hogy milyen is lesz, ugyanis a zöld nem feltétlen az én színem - bármennyire szeretném szeretni...Szóval a zölddel való barátkozás közben szereztem be, a másik ami emellett szólt (nem a lila mellett - bár az essencenek van azonos árnyalata mindkettőhöz), hogy jobban kiemeli a barna szemet.
Tömzsi fekete csomagolás, rajta ezüst felirat, alján a szokásos árnyalatjelző, kicsit nagyobb fejű szilikon sörtés fej, amelyet nagyon kényelmes használni, rövidek a szálak, így a festéket nagyon könnyű a szempillák tövétől felvarázsolni magunkra...
A festék bár sűrű, nagyon lágy (vagy én nem tudom milyen), nagyon könnyű eloszlatni szépen, és nagyon szépen kiemeli tényleg a tekintetet...Egész visszafogott, egyáltalán nem feltűnő, szóval hétköznapokra is teljesen oké...A tartóssága egész korrekt, hosszú órákon keresztül mászás nélkül fent marad az emberen, nem maszatolódik vagy pereg...Kicsit dúsít, a hosszabbítást nem érzem rajta, de szerintem itt főleg a színt fizetjük meg, nem a dúsítás/hosszabbítást...
Egészen megszerettem ezt a termékcsaládot, eddig egyik tagja se okozott még nekem csalódást, szóval rossz szavam nem lehet avonékra - lehet összekapták magukat?
nélküle

1 réteg

2 réteg

3 réteg

Őszintén szólva bármekkora bűn is, nekem a három réteges verzió a kedvencem...nem póklábasít annyira, mint mások szoktak ennyi réteg után, szóval én többnyire így használom - na meg így minden pillámat el tudom érni vele...:)



Ti szeretitek az avon super shock termékeket? :)

4 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez jobban tetszik mint a rózsaszín :)

    Kaptál tőlem díjat, de telefonról vagyok és nem tudok linkelni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nekem is, és a minősége is...állítólag pedig ez még a gyengébbek közé való, és a kék a legjobb...:D
      A díjat pedig köszönöm! :)

      Törlés
  2. Ezek az Avon spirálok jobban tetszenek, mint az Essence-félék, ez a zöld is milyen szép már. Csak ezt a spirál típust nagyon nem szeretem, úgyhogy ki fogom hagyni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minőségre is jobbak, de azért majd még összehasonlítom az essence zöldjével - ugyanis sajnos én se nagyon szeretem az ilyen keféket, és ha az beválna örülnék neki...
      De én mondjuk úgy voltam vele, hogy ez a szín és minőség még kárpótol a kefe miatt is...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)