2014. július 31., csütörtök

AVON bold színmegújító ajakrúzsok

Sziasztok!
Ma az avon augusztusi rúzs újdonságaival jöttem nektek...a reklám szöveg szerint 50%-kal intenzívebb színt kapunk, mint a "sima" színmegújító ajakrúzsok esetén, gazdagon hidratál, fényvédővel meg e-vitaminnal meg ilyenek...Na most...én a színmegújító ajakrúzsokat nem szeretem (vagyis az "újakat"), és az új, modernizált csomagolás se igazán tetszik, szóval betáraztam inkább mintákból (mint láthattátok a legutóbbi zsákmányos bejegyzésemben).
Balról jobbra és fentről le lefele haladva készültek el a színminták, szóval a rúzsok sorrendje:
Starburst pink, Peony pop, Rapid rose, Fearless fuchsia, Hi-Def plum, Power plum, Berry bold, Extreme mauve, Bold bordeaux, Coral burst, Red extreme, Ruby shock, Bright nectar, Bare impact, Max mocha

Először is a pigmentáltság, ha már annyira emlegetik: tényleg brutális...egy rétegben is szinte tökéletes fedés (néhány szín bár nagyon pigmentált, kicsit egyenetlenül fed, szóval azon nem árt átmenni). Amúgy csodálatosan fényes végeredményt kapunk, ha találtam volna számomra tökéletes színt köztük, tuti veszek egy teljes kiszerelésűt is - meg, ha nem lenne ennyi rúzsom ugye...xD
Krémesen siklanak, és szárító hatást nem tapasztaltam, szóval nagyon kellemes viselet ajkakon is - mondjuk ajakkontúr nélkül picit csúszkálnak, de a ráncokba nem ül bele. Nagyon jó illata van, kicsit savanykásabb, de meg nem mondom mire hasonlít, mindenesetre ez kézen elég erősen érződött, ajkakon viszont annyira nem zavaró, és egy idő után elillan (vagy hozzászokik az ember orra?).
A tartósság szempontjából az erősebb, sötétebb rózsaszínes/pirosas sokkal jobbak, a barnásak és a barackosak kicsit gyorsabban kopnak. Mondjuk ez egyáltalán nem zavaró, ugyanis viszonylag egyenletesnek nevezhető, azért nem árt újra kenni néha - rajtam kb 3 órát bírt, aztán leettem róla, de utána is színe volt még az ajkamnak, de az már inkább ilyen ráharaptam picit egészséges rózsaszín volt. Talán ez azért negatív nagyon, mert lehetetlen tükör illetve biztos kezek nélkül normálisan felvinni...

A színminták: mind napfényben készült az ablak mellett (nem volt beborulva az ég, bár a képeken kicsit sötétnek tűnik minden, köszönhetően a fantasztikus fényképezőmnek - eskü utál engem):




Szerintem azért nagyon szépen látszódik itt is, hogy milyen intenzív és élénk színekről van szó; a visszafogott színek kedvelőinek egyáltalán nem ajánlom ezt a fajta rúzst...:)

Nektek hogy tetszenek? :)

2 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)