2014. július 15., kedd

Astor korrektor

Sziasztok! :)
Ma egy Astor korrektor tesztet hoztam nektek. Még a DM zsákbamacska alkalmával került hozzám a 003-as árnyalat, ami bevallom őszintén először nagyon sötétnek tűnt...vagyis az alján lévő "színminta" alapján.
Egyszerű, krém színű csomagolása van, aminek a tetején átlátszó, virág lenyomat található, szerintem ez iszonyatosan aranyos...Oldalán a vonalkód odaragasztva, de a termékről semmilyen információt nem kapunk, csupán az alján lévő árnyalat számot...
Az illata nem túl kellemes, olyan édeskés műanyag szaga van, legalábbis nekem nem tetszik, de csak akkor érezni, ha az ember megszagolja, és nem hiszem, hogy bárki szokott szagolgatni egy korrektort...ez az illat egyébként normális használat közben EGYÁLTALÁN nem érződik, szóval egyáltalán nem zavaró...
Az állaga olyan közepes keménységű, nem folyik szét, de nagyon szépen lehet kenni, viszont sűrűbb, tehát az eldolgozással kicsit többet kell szenvedni, viszont a fedése az nekem pont megfelelő, a piros foltjaimnak nyoma se lesz tőle - mondjuk kicsit szárít, ami nem túl előnyös, mert amikor elkezd lekopni akkor már inkább kiemeli a bőrhibát, mint eltakarja.
A tartóssága nem túl jó, 3-4 óra, púderrel/sminkfixálóval rögzítve 5-6 óra. Bár soha nem ígért extra tartósságot, szerintem egy korrektortól elvárható az 5 óra minimális élettartam, főleg, hogy ennyi idő alatt még a nálam lévő leggyengébb alapozóm SE kopik és folyik el...
A bal oldalon eldolgozva láthatjátok, jobbra (a kép közepén) pedig egy rétegben felkenve. Kicsit fényesnek tűnik tudom, de igazából ettől függetlenül nem vonzza a tekintetet a hibákra, minden esetre nem árt azért fixálni valamivel.
Összességében nem rossz termék, de biztosan nem vettem volna meg magamtól...

Ti ismeritek ezt a korrektort? Használtok Astor termékeket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)