2014. július 12., szombat

All about matt

Sziasztok!
Ma egy olyan termék tesztjét hoztam el, amire nagyon régóta vágytam már, és nagyon örültem, mikor végre hozzám került...Ez nem más, mint az essence fixáló kompakt púdere, amit mindössze ezer forintért tudtok beszerezni.
Mivel teljesen átlátszó, így inkább elméletben írnék róla, képeket nem hoztam, csak ezt (és áldom az eszem, amiért új korában lefotóztam):
A csomagolása hihetetlenül egyszerű: áttetsző műanyagban van, aminek a tetején piros betűkkel van a termék megnevezése, hátán pedig a szokásos ezüst matrica van az információkkal...Na és én máris megállnék itt...könnyen nyílik, kicsit gagyin záródik, egyáltalán nem biztonságos, táskába dobós, masszív a csomagolása...Nekem ez kicsit levon az értékéből, hisz ha veszek egy terméket, az a minimum, hogy a doboza ne essen darabokra használat közben...Mondjuk az enyém még egyben van (MÉG), de nagyon sokat csúszik ki oldalra, és biztos jeleit mutatja annak, hogy egyszer kinyitásnál a kezemben marad a tető...
Maga a púder...nos én nagyon sokáig szemeztem a por púderrel is, de mivel nekem az ilyen poros dolgok nem szoktak beválni, úgy gondoltam kivárom a kompakt kiszerelésűt...Milyen jól tettem...Nagyon puha ez is, nagyon könnyen porlik, érdemes puhább ecsettel hozzáállni (én speciel pirosító ecsettel szoktam felvinni), különben apró darabkákra esik...Ebből következik az is, hogy nagyon gyorsan elfogy, én is két hónapja vettem, de még csak kb egy hónapja használom, és nem túl gyakran, ugyanis általában "színes" púdert használok, és úgy már sok lenne kicsit, mégis több mint a felénél leértem a fém pothoz, amiben van...
A hatása...Nagyon kényelmes viselet, nem fullad meg alatta a bőröm, a pihéken nem ül meg, de azért szemöldök környékén vigyázni kell vele. Én azért vettem, hogy sminket fixáljak, a krémes állagú dolgoknál be is vált, viszont a porra rákenni semmit se ér már...Persze első sorban ez kopik le, de ugyanúgy szétmegy és "eltűnik" a smink alatta, mintha ott se lenne...mondjuk a rúzsokat is kis ideig szépen megtartja, szín torzítás (van ilyen kifejezés?) nélkül...
Egyébként nagyon megszerettem ez alatt a rövid idő alatt, és biztosan tudom, hogy fogok még ilyet venni, majd ha elfogy, mert nagyon jó szolgálatot tesz, és MINDEN bőrtípushoz megfelel vékony rétegben...Ha több réteget visz fel az ember az arcára, akkor kb úgy fog kinézni, mint aki beletüsszentett a lisztbe, túl sok réteg alapozóra felvíve pedig meszelt ház szindróma lép elő...szóval itt érvényesül mindenféleképpen az ismert közhely ősi szabály miszerint a kevesebb néha több...

Nektek mi a véleményetek erről a púderről? :)

2 megjegyzés:

  1. Gondolkodtam rajta, hogy megveszem, de itt nálunk ki volt törve az egyetlen egy példányból egy darab, úgyhogy nem jött velem haza. Bár a sima NYC púderem is elég jól mattít, nem biztos, hogy lenne rá szükségem, csak úgy birizgálja a fantáziámat :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is "második" púdernek vettem - direkt krémesebb sminkek felé, hogy tartósabbak legyenek pl a miss rose palettám nagyon krémes, de nem túl tartós színei...Szóval hozzám is kíváncsiságból került, de én örülök, hogy nem hagytam ott a végén...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)