2014. június 27., péntek

Zsákmányok

Sziiasztok! :D
Biztos unja már mindenki a zsákmányos bejegyzéseimet - már nekem is kezd elegem lenni belőlük lassan, de nem bírtam kivárni a hónap végét se, illetve egy újabb adag kupacot, egyszerűen muszáj volt megírnom ezt a posztot, annyi szép dolgot kaptam/vettem, és olyan jó akciók vannak mostanság (bár sajnos ehhez képest nem is vásároltam be, mert semmit nem leltem, amit akartam venni...)

És egyébként is a legnagyobb örömömet, az évek óta vágyott TÖKÉLETES alkalmi cipő beszerzését nem bírom magamban tartani...Teljesen egyszerű, 10 centis, csodás sarkú, fekete körömcipő, és kb négy éve mindig megfogtam és felpróbáltam, mikor a Deichmannban jártam/jártunk, és mindössze 4490 forintért most az enyém lett...hihetetlen, csodaszép, imááádom...igen, egy sima fekete körömcipőért is képes vagyok ennyire lelkesedni, de annyira örülök neki tényleg...
Bár a képen kicsit szürkés a vaku miatt, ez teljesen fekete...egyébként azért is nagyon örültem neki, mert mostanában mindenki az én alacsonyságommal magasságommal van elfoglalva, és már bosszant...azért 10 centi is sokat dob az emberen...:)

Aztán mivel én "víziszonyos" vagyok (a klóros vízzel nem vagyok jóban; a természetes vizektől undorodom - meg egyébként a strandoktól is), és szeretek fehér lenni (napozás kizárva), ezért hosszú évek óta nincs fürdő ruhám...Igazából azt se tudom, engem mi vitt rá MOST arra, hogy vegyek egyet, de ha már átmentünk az egész városon, és leltünk elviselhető fürdőruhát, miért hagynánk ott?
A felső és az alsó is külön volt, szerencsére, mert az alsóból egy számmal nagyobb kell...bele vagyok betegedve lassan tényleg...

És ilyet nem szoktam, de most megörökítettem, ugyanis végre nyomtatott példányom is van az egyik legnagyobb példaképemről. Egyébként ez a zenekar váltás nagyon nagyon nagy szívfájdalmam volt, de erről majd később...
Van benne ezer éves Pokolgép poszter is, meg egy CD (amit valszeg sose fogok meghallgatni), meg olyan régen volt már hammer magazinom amúgy is...Múltkor kinéztem, és visszamenőleg megrendeltem minden slipknot borítós magazint (Paul halála után), és konkrétan ennyi volt a hammer pályafutásom...:D

És persze bevásároltunk néhány beauty cuccot is, természetesen csak a fontosakat...de tényleg...most nem engedtem magamnak, hogy elkalandozzak, így tényleg (de tééényleg) csak mindennapi használatra vettem dolgokat...
  • ebelin vattakorong - no comment.
  • garnier micellás víz - na igen, engem is elkapott a micellás víz őrület...
  • wilkinson borotva - nyáron szerintem ehhez se kell semmit fűznöm
  • clean and clear arcradír - az enyém lassan el fog fogyni
  • loreal elseve színvédő sampon - szintén fogytán van az enyém
  • essence my skin mattító arctörlő kendő - kíváncsi voltam rá is, hogy hogy működik
  • aveo karibi cseresznye ajakápoló - olcsó, jó, kell ennél több???
Mint láthatjátok, tényleg csak létfontosságú dolgokat vettem, és azokat se halmozni - nincs egy tusfürdő se, *buksisimilivinek*...:D

Ti miket vettetek mostanában? 
Kellemes hétvégét nektek! :)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon csini a cipő, teljesen megértem a lelkesedésed. Néha a legegyszerűbb darabok a legjobbak :) A Garnier micellás vizét meg nagyon szeretem, örülök, hogy leváltottam a testápolókat erre :) Ja, és hát az Ebelin vattakorong kötelező :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen...én se tudom, mi fogott meg benne, de nagyon megfogott...:D

      Na remélem akkor nekem is be fog válni! :)
      És igen, kivételesen nem felejtettem el lefotózni az én kis "életmentőim"...:)

      Törlés
  2. Az a magas sarkú, az első látásra szerelem nálam. :)
    Most jöttem rá, hogy kb. 9 éve vettem utoljára Metal Hammert.
    Egy árva tusfürdőt zsákmányoltam csak mostanság.

    Szép hétvégét neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, de nem tudom miért...:D
      És én is elég rég vettem már...:/
      Szerencsére a tusfürdő nekem most kimaradt...xD

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)