2014. június 2., hétfő

Vital Copper

Sziasztok!
Ma megmutatom a számomra eddig leginkább bevált ajakápolót, ami ironikus módon egy szájfény...Eleinte nagyon ódzkodtam a megvételétől, de végül csak beruháztam erre a gyönyörűségre annak idején...Utána a véleményeket olvasgatva nem mertem használni egyszerűen...Az avon glazewear vitaluscious szájfényének a vital copper nevezetű árnyalatáról van szó...Egyébként nagyon fura a színe...olyan bordós-barnás, természetesen tele csillámokkal...Ezek a csillámok számomra egyáltalán nem zavaróak, viszont a fura állaga, és az, hogy alig tudom egyenletesen felvinni kicsit bosszantó...
Igazából nem is emlékszem pontosan, mikor került hozzám, de lehet, hogy egy éve már nálam van...De ez nem is fontos, azért most írok róla, mert láttam, hogy újra kapni lehet avonéknál és mivel nekem nagyon bevált, egy posztot megért (illetve ha nem vált volna be, akkor azért érte volna meg...egyébként szájfényként tényleg borzasztó)...
A kiszerelése és az aplikátora is teljesen rendben van, teljesen szájfény szerű...Viszont a hatása...eszméletlen...nagyon puhává és ápolttá varázsolja az ajkakat, hihetetlen tényleg...Mondjuk én a fura nagyon érdekes színe miatt emberek közé nem használom, csak itthoni ajakápolónak, de csodákat művel...na jó nem is feltétlen a színe a legnagyobb baj: lehetetlen egyenletesen eloszlatni, és ez elég negattív, bár a fedése közepes - ami nem rossz egy szájfénytől...
Fent látható "simán" felvíve, alatta eldolgozva...Szerintem elég sokat elmond a termékről, hogy még a kézfejemre se sikerült egyenletesen felvinnem...ajkon ez kész kínszenvedés, de ha nem kinézetre megyünk, hanem hatásra, akkor tökéletes...esetleg megpróbálhatjuk véknyabb rétegben felvinni, de én inkább más szájfényekkel/rúzsokkal helyettesítem őt...

Összességében szájfényként pocsék, viszont ajakápolóként tökéletes, ha osztályoznom kéne, nem tudom, hány pontot adnék, hiszen attól függ, hogy milyen szempontból nézzük...
Ti megvettétek/meg akarjátok venni ezt a terméket?
További szép napot mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Ez a szín pont nekem való :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezért vettem meg...de más állagnak jobban örültem volna...hiába pigmentált, ha nem lehet csak "foltosan" felvinni...:/

      Törlés
  2. A színe nekem is tetszik, de szerintem én vagyok az egyetlen lány a földön akinek nem állnak jól a sötét ajkak, kivéve a fekete,de úgy már 10 éve nem festettem ki a számat: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet csak nem a megfelelő árnyalatokat próbáltad...:)
      Mondjuk a fekete még itt is univerzális, mindenkihez illik...xD

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)