2014. június 11., szerda

Tavaszi kedvencek

Sziasztok!
Ma nem másfél hónap késéssel hoztam egy újabb adagnyi kedvenc kozmetikumot nektek...
Most is egész szép kupacot sikerült összegyűjtenem (és nagyon ügyesen a hátára fordítva fényképeztem be a CC krémet...), és most róluk szeretnék pár szót írni...

Mint láthatjátok most a körmös kupac elég kicsike...Ennek legfőbb oka, hogy nem nagyon lakkoztam körmöt...Egyrészt nem volt időm, másrészt pihentettem is...bár ennél több körömlakkot használtam azért, de a leggyakrabban használtakat, amik tényleg kedvencemmé nőtték ki magukat fotóztam csak le...
  1. moyra mattító fedőlakk -> Nos...ezt nagyon szeretem...nagyon olcsó volt, és úgy mattít, hogy nem fénylik át napok múlva se, csak akkor kopik, mikor a körömvégemen a körömlakk is, de akkor se fényesedik át...szóval elég tartósnak mondható...
  2. AVON körömápoló folyadék -> Eddig két különböző körömápolóval dolgoztam egyszerre (miss sporty), de most már elég ez az egy is...csodákat művel a körmömmel, és viszonylag nagy mennyiség van benne, ami színes lakkoknál néha zavar az avonnál, de körömápolónál kimondottan előnyös...
  3. AVON gel finish~envy -> Gyönyörű!!! Imádom!!! Feketés-sötét zöld alapban rengeteg zöld csillámocska! Csodálatos...nem is értem, hogy nem fényképeztem még be nektek...egyszerűen mindig akkor jutott eszembe, hogy nem írtam tesztet, mikor már leszedtem...de majd eljön az ő ideje is...:)
  4. essence colour&go~159, the green & the grunge -> Ezt a lakkot nagyon megszerettem, annak ellenére, hogy egyáltalán nem az én színem, és a Nirvana-asszociáció miatt vettem csak meg...Meglepően sokat hordom, és most is épp ez van a körmeimen...(teszt)
  5. flormar~m02 -> A fekete matt körömlakkom tulajdonképpen az egyetlen használható fekete körömlakkom, viszont nagyon szeretnék egy fényeset is, ugyanis arra jobban tudnék dolgozni, de mindegy...legalább ez itt van nekem...a tartóssága és a száradási ideje is fantasztikus, és FEKETE...(teszt)
Mostanában a szememet elég gyakran sminkelem erősebben is, de ide csak a mindennapi eszközöket sorolom fel...legalábbis ennél a képnél...
  1. essence get big lashes waterproof szempillaspirál -> Őt nagyon megszerettem egyébként, a keféje rosszabb, mint a kedvenc essence spirálomnak (stays on and on and on), de azért teljesen elégedett vagyok az eredménnyel, amit nyújt ez a spirál...(teszt)
  2. essence 2in1 filces szemhéjtus -> Abszolút kedvencnek számít, annak ellenére, hogy voltak komoly gondjaim a filces tusokkal...Ő a kedvencem, bár a véknyabb vége már nem nagyon használható...(teszt)
  3. essence long lastig szemceruza~01,black fever -> Ő a kedvenc mindennapi szemceruzám, bár nagyon hiányzik a miss sporty-s elődje, ezt is eléggé megkedveltem...
  4. avon glimmerstick~blackest black -> Őt leggyakrabban alapként használtam a szemhéjpúdereim alá, hogy intenzívebb és tartósabb legyen, erre tökéletes...(teszt)
  5. avon glimmerstick diamonds~black ice -> Ő ugyanazon okból került ide, amiért a másik is...Szintén alapnak használom, hogy intenzívebb, és szebben csillogó színeket kapjak a szemhéjpúderekkel...tökéletesen bevált erre, de önmagában nagyon nem jött be ez a szemceruza se...(teszt)
  6. avon super shock gel eyeliner~black -> Neki a mérete is mutatja, hogy szeretem, bár mostanában ritkábban használom, mivel ebben a melegben picit megolvad, így picit nehezebben lehet vele bánni csak...(teszt)
  7. s-he szemöldökceruza~fekete -> Mostanában ő is a mindennapi rutinom része, bár nyáron őt se szeretem, ugyanis folyik le a szemöldökömről, és gyakran el is kenődik, és szürkésen, foltosan maszatolódik, ami nem esztétikus látvány...ennek ellenére nagyon szeretem...
Ó és a szemfestékek...a mostanában oly gyakran elővett szemfestékek...A paletták közül a többit sajnos még csak kézfejen próbálgattam, ugyanis nem volt olyan nap, aminek a hangulatához ne leltem volna ebben a kettőben megfelelő árnyalatot...
  1. AVON négyes szemhéjpúder~purple haze -> Ezt a szemfestéket nagyon megszerettem, ugyanis imádom a lilát, és ez egy nagyon szépen kihasználható paletta, hétköznapra is akár...(teszt)
  2. AVON négyes szemhéjpúder~muse -> Próba-szerencse alapon vettem csak meg, kételkedtem a kihasználhatóságában, de a zöld nagyon jó barátom lett, a két halványabb színt szintén nagyon gyakran használom, és a kék se annyira használhatatlan, amennyire annak hittem eleinte...(teszt)
  3. Sleek~ultra matte darks (v2) -> Az összes közül ő a kedvenc sleek palettám...imádom a matt színeket, és ebben megtaláltam a tökéletes bordót és tökéletes zöldet is...Egyébként hamarosan megint lesz vele smink, ugyanis az "Álatemető" nagyon jó ötletet adott, csak kéne egy kis idő a megvalósítására...meg egy kis fény a befotózására...(teszt)
  4. Sleek~sunset -> Azt hittem kevésbé lesz kihasználható paletta, de meglepően sok oldalú, és még az én fura ízlésvilágomba is teljesen befér az összes szín...ez a legtermészetesebb palettám mondjuk, de nagyon szeretem - igaz nem kevés feketét szoktam alkalmazni hozzá pluszba...(teszt)
  5. essence colour&shine~14,divas love drama -> Eleinte őszintén szólva vele szemben is voltak fenttartásaim, de teljesen felesleges volt, nagyon jó "barátok" lettünk, és rengetegszer vettem elő tavasszal...(teszt)
  6. AVON supershock szemhéjpúderalap~light beige -> A kedvenc szemhéjpúder alapom, nagyon szeretem, minden szemsminkem alá ő kerül, ezt nem is ragoznám tovább! (teszt)
  7. AVON supershock vivid~garnet flash -> Neki az állagától féltem eleinte, de nagyon megszerettem, és nagyon örülök, hogy végül nem hagytam ki...többnyire a lila sminkjeimhez szolgált alapként, de magában is megállná a helyét...(teszt)
Mivel mostanában állandóan három bejáratott rúzsomat használom csak, és ajakápolót, ezért ide nem kerüld szájfény most...
  1. AVON absolute~tender mauve -> Őt először csak mintaként rendeltem meg, de meggyőzött, úgyhogy beszereztem a teljes kiszerelést is...Szinte nincs olyan nap, mikor ne használnám...
  2. AVON absolute~tea rose -> Ő egyből teljes kiszereléssel került hozzám, de mivel túl rózsaszínes rózsaszín, így hétköznapi rúzsnak (a kopása miatt) nem alkalmazható...(tesztek)
  3. aveo sweet cherry ajakápoló -> Most éppen csak egy ajakápolóm van megkezdve, de nagyon szépen fogy is...mondjuk sajnos mindig elfelejtem újra kenni, de amúgy meg vagyok elégedve teljesen a hatásával...
  4. AVON color trend wild things rúzs~wild plum -> Bár nem tart évek óta a kapcsolatom vele, nagyon gyorsan az egyik kedvenc bordó rúzsommá nőtte ki magát...Egy rétegben egészen szolid kis rúzsocska, viszont szépen erős bordóvá építhető...mondjuk a képen pont nem látszik bordósnak...(teszt)
  5. ASTOR rúzs~240 -> Elsőre megtetszett, bár nem tudtam mit várjak tőle, és kicsit féltem is, de az elegancia, az elegancia...Végül nagyon jóban lettünk mi is, és ilyen kellemes és hűvös nude színnel én még nem találkoztam eddig...(teszt)
Az arcra való termékek között nem sok olyan van, amiről csináltam tesztet is, szóval azokat csak felsorolom nektek...Márkákat tekintve nem túl változatos, de ha valami bevált, nem teszem ki másnak a bőrömet...
  1. AVON ideal flawless kőpúder~light -> A tökéletes púder, ami még önmagában is szépen fed...
  2. AVON ideal flawless krémből púderré alakuló alapozó~ivory -> Na jó ennek tuti van rövidebb neve is...Egyébként nagyon kellemes viselet, és nekem a fedésével sincs bajom, csak ne szárítana annyira...
  3. AVON ideal flawless CC krém~ivory -> Mostanában a mindennapi sminkelésem elengedhetetlen kelléke, és jót tesz az arcomnak ápolóként is, szóval szerintem hamarabb el fog fogyni, mint a BB...
  4. AVON calming effects alapozó~pink ivory -> Bár nincs túl nagy fedése, nekem nagyon bevált ez is...Nem kezdi ki a bőrömet, de inkább olyan, mint egy színezett hidratáló...azért szeretem, elég gyakran előkerül ő is...
  5. essence all about matt kőpúder -> Évek óta szemeztem vele, és végre megvettem, és megérte! Nagyon sajnálom, hogy nem szereztem be korábban, imádom...:)

Na ennyi lett volna a tavaszi kedvencek listája...Nektek mi a kedvenc/leggyakrabban használt tavaszi terméketek? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)