2014. június 26., csütörtök

Start

Sziasztok! :)
Végre vége az iskolának, az érettségiknek, az évzárón is túl vagyok, szóval most kezdődhet a nyár!!! Bár a jogsi és a német tanulás természetesen nem felejtődhet el továbbra se, a nyári szünet már hivatalosan is elkezdődött...

Az érettségikről pár szót:
Túléltem, és a tanáraim kedvességének és jóindulatának köszönhetően nagyon szép eredményt értem el: angolból ötös lettem (87%), informatikából meg megkaptam a négyest (60%)...Nos szerintem ez egész szép teljesítmény, főleg, hogy informatikából a tömény tanulás ellenére kihúztam egy olyan tételt, amiről gőzöm se volt...Angolból szintén kifogtam az egyetlen tételt, amiről magyarul se szeretek beszélni, szóval...

Az év végi értékelésemről pár szót:
Nos ez határozottan nem lett túl jó, hiába volt 4,25 az átlagom...A pontot érő tárgyakból a matekom hármas lett, a törim pedig négyes, pedig mindkettőért tanultam és egy csomót dolgoztam, hogy javíthassak, de nem kaptam rá lehetőséget...Viszont dicséretet kaptam magyar nyelvből, és egy oklevelet is. Az angol osztályozómon pedig ötös-ötös érdemjegyet értem el, szóval az angolos pályafutásom reményeim szerint itt véget is ért már...

Bár most még mindig nem látom a kiutat a teendők közül, nem látom a feladataink végét, és lehet költözünk is, de azért remélem, hogy a nyaram nem szervezkedésből és intézkedésből fog csak állni, és lesz időm pihenni is kicsit...
Most hétvégén ez kb lehetetlen, ugyanis családi banzáj lesz nálunk, de remélem jövőhéten már tényleg nyugisabb napok következnek...Nagyon szeretnék találkozni néhány rég (és kevésbé rég) látott ismerősömmel, rengeteg beszélni/mesélni valóm lenne, és tudom, hogy nekik is, és nagyon kíváncsi vagyok az Ő történeteikre is természetesen...

Mivel ma vettünk elemet a fényképezőgépembe, hamarosan szekrényborogatós "sminktermék összefoglaló" (illetve teszt egy helyre gyűjtő) posztok következnek majd...És ha már elemet vettünk, vásároltam néhány dolgot is, de ezeket egyelőre nem tudom mikor mutatom meg posztban, lehet még gyűjtögetek előtte kicsit...Persze bővült a videó terv lista is, amint lesz időm és szabad nappali, nekiállok annak is...

Most pedig egy jó film és egy nagy tál popcorn társaságában lazulós estét tartok, nektek is szép estét, és jó pihenést kívánok! :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eredményeidhez! :)
    Használd ki a nyarat az utolsó percig!!! :D

    VálaszTörlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)