2014. június 28., szombat

Envy

Sziasztok!
Ma az AVON "újdonságát" hoztam el nektek, a gel finish körömlakkok közül az egyik (ha nem a) legszebb árnyalatot. Mivel nem tudom hogy alakul a hétvége, és szeretném tartani az eltervezett heti 2-3 posztot, ezért jövök ma ezzel a körömlakkal.

A mai lakkunk első ránézésre teljesen megegyezik az összes többi avonos lakkal: tégla alakú (még mindig praktikus) üvegcsében kapjuk, az elején a szokásos adatok, és a lakk típusa, alján az árnyalat, egyszerű fekete négyszögletes kupak, és a megszokott avonos ecset...Szóval tényleg semmi extra eddig...a megszokott 12 ml lakkot kapjuk, ami szerintem elég sok, de mivel gyakran nyúlok ezért a lakkért, lehet nem lesz gond ez se...
A színe nagyon különleges...nagyon sötét olajzöldes-fekete "alapban" rengeteg zöld csillám...Na persze nem csillám csillámokra kell gondolni, ezek ilyen finom szemcséjű valamik, amik csodálatos fényt adnak a lakknak, tehát nem a durva, levakarhatatlan csillámról van szó...
A lakk gyönyörűen terül, de tényleg, eszméletlenül könnyű felvinni, és a fedése EGY (!!!) rétegben is csodálatos, hosszabb körmön az egyenletes fedés érdekében azért érdemes kettőt is használni, hogy ne üssön át a körömvégeken se...A száradási ideje nagyon kevés, a lakkszárítóm nélkül is maximum öt perc a lakkozás (persze azért még kímélni kell utána egy kicsit, meg a párnanyomatokat begyűjti, de a kisebb szöszöket már gond nélkül le lehet róla szedni, anélkül, hogy sérülne a lakk). A "finise" gyönyörű fényes, gél hatású, szóval szerintem nagyon hű a nevéhez...:)
A tartóssága...hát erről nem tudom mennyire tudok reális képet adni, ugyanis először négy nap után szedtem le, mert meguntam, hogy egyszínű a körmöm napok óta, másodszorra pedig három nap után betört a körmöm (nem kéne lespórolnom a körömápolót), amikor legutoljára rajtam volt, öt napig bírta, de mivel a körmöm is gyorsan nő, nem tetszett, hogy már le van nőve, ezért leszedtem...Lényegében egy négy-öt napot kopás nélkül rajtam simán kibírt...

És a képek (előre is elnézést a fényviszonyok miatt, de csak este értem rá fényképezni, mivel készültem ugye az érettségire...):


Szerintem abszolút megéri ez a lakk, és két árnyalatot ki is néztem beszerzésre, de lehet, még többet is veszek majd, minden esetre szerintem csillagos ötöst megérdemel...:)

Ti szeretitek az avon lakkokat? :)

4 megjegyzés:

  1. Wááá, de gyönyörű, pont most tervezem megrendelni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na...:D
      Akkor kivételesen jól időzítettem...:D

      Törlés
  2. Annyira szép, le fogok rá csapni valamikor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, szerintem nem fog neked se csalódást okozni! :)
      Annyira szeretem, most is ez van rajtam a legjobb minőségű körömlakkjaim egyike szerintem, ritka jól sikerült (ügyes volt az Avon). :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)