2014. június 21., szombat

Chlorpromazine*

*az első elmebaj elleni gyógyszer, 1952-ben fedezték fel Párizsban ~ Wikipedia

Na emberek, sziasztok!
Az elmúlt hetem nagyon keményen az érettségire való készüléssel telt, és nagyon gyakran éreztem azt, hogy nekem már elegem van...nyáron...tanulni...ki szállta meg a testemet, amikor kitaláltam, hogy én előrehozottat szeretnék tenni?! Ki volt az a hülye, aki erre rávett engem?! Szóóval igyekeztem minden apróságot megragadni az elmúlt hetemben, kényszeresen, még annál is jobban figyeltem a részletekre, mint általában, és minden apróságot igyekeztem megragadni, hogy azért a készülésre szánt időm is pozitívan teljen...
Tulajdonképpen ebben a posztban összeszedem az elmúlt hetem történéseit, és azokat a dolgokat, amik segítettek továbblendülni, mikor elakadtam...lesz itt személyes is, smink is, minden...:)

"Hej hó! Lendüljünk bele!" (Stephen King - Állattemető; Ramones - Blitzkrieg Bop)
Bár első sorban ezt a tanulásra értettem, bizonyos problémák felmerültek előző hét végén, volt egy kis zavar az erőben, és nem nagyon tudtam vele mit kezdeni...Nem tudtam, hogy álljak a dolgokhoz, viszont úgy tűnt leltem egy megoldást...Nem feltétlen jó megoldás, de a semminél több, és ezzel a számmal fogadtam meg, hogy neki állok annak is!!!
Emlékeztek, mit írtam annak idején a Sometimes they come back posztomban? Hogy ne kelljen végigolvasnotok az egészet, illesztem a konklúziót:
 "A világ legártatlanabb lelkű kutyusa, és olyan félelem, amilyet a való életben se éreztem még soha...Szinte fojtogatott...szó szerint...És nem attól féltem, hogy gonosz lett, és rám támad, az lett volna a normális, hisz a történetben is úgy volt, és amúgy is álmodtam már nagyobb hülyeséget...Viszont attól rettegtem, hogy hogy fogok reagálni arra, ha az egyik legjobb barátom támad rám - mert az volt ő, egy nagyon jó barát (talán emberek jellemét húztam rá, és az álom másra figyelmeztet?). A végén kinyitottam az ajtót, mert a torkomat szorongató félelemnél erősebb volt a kíváncsiságom, és a vágy, hogy láthassam, hogy megsimogathassam, hogy beszélhessek az én kis bolondomhoz. Legnagyobb meglepetésemre a gonoszság legapróbb jelét se láttam rajta. Ugyanolyan barátságos, meleg volt a tekintete, mint mindig, és én nagyon szerettem volna elhinni, hogy nem változott semmi...de a félelem nem múlt el, és bár a belé vetett bizalmam miatt nyitottam neki ajtót, nem tudtam benne megbízni.
Talán ez túl közel áll már a valósághoz, és a jelenlegi érzelmeimhez, és ez is lehetett a kiváltó ok: mostanában tényleg úgy érzem; néhány embernél azért nyitottam ajtót, mert nagyon szeretnék bennük megbízni, és mégsem tudok. Talán túl sok az összefüggés az álmom és a valóság között.
Talán túl sok a talán ebben a bejegyzésben, és talán nem kéne ezekkel a dolgokkal foglalkoznom...hagynom kéne, hogy maguktól megoldódjanak, elmúljanak. Talán nem is tudok mit tenni velük amúgy se..."
És amit egy nagyon jó barátomnak írtam valamelyik nap:
A cenzúrának köszönhetően több dolog lemaradt a képről...többek között a válasz, és a bízok utáni következő sorom, ami azt takarta, hogy "azt hiszem...". Igen, ugyanarról az emberről van szó, és igen megint előjött, és igen most erre találtam megoldást...Szóval "hey ho, let's go"...:)

Nos nem tudom, mennyire tudom időrendbe tenni a dolgokat, mert az az igazság, hogy már nagyon fáradt is vagyok mindenhogy...de azért megpróbálom...:)
Kezdem a sok finomsággal, az egészségtelen depi-űző, tanulás segítő dolgokkal:
Az évben én se kapom meg a legegészségesebben élők díját...de csokiból sose elég:
sehogy se tudtam elforgatni -.-

...és győri édes zabfalatokból se...
...és én még ehhez se fűznék semmit...


Szóóval...miután ilyen egészségesen éltem a hetemet, kellett egy kis kikapcsolódás is azért, ami nem káros ennyire...nos...olvasgattam egy kicsit...
Egyébként mostanában folyton szegény Pombit nyúzom, konkrétan nem tudok nélküle aludni se már, így természetesen vele olvastam a könyvet is...Ez már lehet beteges egyébként...?

Szerda

Igen, tudom kicsit össze-vissza címkézem a dolgokat, de kb ennyire bírom rendezni csak a gondolataimat, és a szerdámra BIZTOSAN emlékszem, ugyanis kölcsönadtam barátnőmnek egy szettet, aztán kimentem sétálni picit egy jó barátommal...Erről nem csináltunk közös képet, pedig volt eszünkben, de már annyian hozzáadtak, és ide az engedélye kéne amúgy is hogy kitehessem, szóval ez elmaradt...
Szegényt egyébként tisztára sajnáltam, mert kb befogtam Macskának, tiszta ideg voltam a fent említett okokból, meg amúgy is fáradt voltam már, úgyhogy ÉN, aki utálja, ha az ember csak a közelébe megy, aki irtózik az ölelésektől (legalábbis nem mindegy ki öleli meg), aki húzódik el az emberi érintéstől; agyonölelgettem szegénykémet...Viccesen és félreérthetően hangzik tudom, de olyan jólesett ölelgetni, tisztára megnyugtató volt tényleg...
...de biztosra mentem, és ittam egy kis nyugi teát is, amit már hetek óta hanyagolok...Egyébként direkt a szerdai Hommy-t fényképeztem le, körmeimen pedig az Envy nevű csoda található, amiről hamarosan hozok tesztet is majd...

És persze azért voltak a beauty témakörben is események a héten...
...pl megtaláltam a tökéletes matt bőr titkát...
...és bezöldültem az avon supershock brights emerald szempillaspiráljával...
...és az avon csodát művelt a kezeimmel...

...meg készítettem egy mindennapi sminket is, csak éppenséggel zöldben...ezt csak azért fotóztam le, mert jó néhány olyan terméket használtam hozzá, amikről a közeljövőben lesz szó itt a blogon...A használt termékek listáját leírom természetesen, de nem kell nagy durranásra számítani sminkügyileg...se jó minőségű képekre, megint szenved a fényképezőm...:/


Ja igen...megcsinálta a kozmetikus szépen a szemöldökömet, én meg picit megkönnyeztem a sminkemet...Vagyis...valamire érzékeny vagyok, és folyamatosan könnyezik a szemem, így kicsit eldörzsöltem, de egyébként élőben nem volt ilyen feltűnő ez, csak a képeken látszik...(meg a szememen, hogy kicsit eres és piros...mondtam, hogy fáradt vagyok mostanában folyton...)
Használt termékek:
~ARC (bár nem minden látható)
avon ideal flawless CC krém (ivory)
astor korrektor (003)
essence all about matte kőpúder
~SZEMÖLDÖK
s-he stylezone szemöldök ceruza (fekete)
~AJAK (bár nem látszik)
avon absolute színmegújító ajakrúzs (tender mauve)
~SZEM
avon supershock szemhéjpúder alap (light beige)
avon glimmerstick diamonds szemkontúrceruza (emerald glow)
avon supershock brights szempillaspirál (emerald)
essence long lasting szemceruza (black fever)

És a végére hagytam a pénteki hajfestést...barátnőm (N) festette a hajamat, eddig mindig anya csinálta, de igazából jobban bíztam barátnőm biztos kezében (ez volt az egyik oka, hogy most ő festett). Nem csalódtam, bár végig röhögte a hajfestést, nagyon jó munkát végzett...kicsit se lett olyan a homlokom, és nagy szépen befogta a hajamat a festék, bár mikor először tükörbe néztem, kicsit megijedtem, ugyanis ez tárult elém:
Kb úgy nézett ki, mintha egy filmben betonon szétvert fejű statisztát játszanék, csak véletlenül a művért felcserélték a céklalével...És mikor lemostam a hajamat, akkor a kád úgy nézett ki, mintha valaki öngyilkos lett volna benne (ugye meg vannak az amerikai filmek, ahol depressziós főhősünk beül a kádba, és felvágja az erét?), csakhogy a segédek itt is hibáztak, és művér helyett ide is a céklalé jött...na meg a habok...miután a nagy részét lemostam, ez a látvány fogadott...egyébként tökre úgy néz ki, mintha málnaszörp lenne, vagy valami ilyesmi...
....de a végeredmény nem lett olyan morbid, mint az asszociációim (szerencsére):
Imádom, ahogy a képeim elforgatják magukat, és akármeddig forgatom őket normál állapotban, a blogger megint átforgatja...egyébként igen hosszú már a hajam, és vizes, ezért tűnik ennyire kevésnek...tény, hogy nincs sok hajam, de azért ennél több van még nekem is...
Ha picit kipihentem magam, megpróbálom legyőzni a bloggert és visszaforgatni a képeket, addig jó lesz ez így is...

Holnap családi barátok, holnapután rokonok jönnek hozzánk, és jövőhéten hétfőtől csütörtökig intézkedek, szóval nem tudom mikor fogok tudni legközelebb jelentkezni.
Addig is minden jót mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Oda se neki. Energiaital és kávé folyik az ereimben. Amúgy, én egy plüss kacsát nyomorgatok sokat, és néha ő tévézik, ameddig én olvasok. Szóval, szerintem nem beteges. :D
    Szép a hajszíned! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugtató, csak az a baj, hogy a szervezetem már jelez, hogy elég lesz a jóból (főleg a cukorból - kijöttek az államon azok az undok kis pattanások...illetve csak kiütések, de nem is akarok oda pattanást).

      Akkor mindenkinek van kis plüss barátja, kortól függetlenül...ez is megnyugtató...végülis valahol minden emberben van még egy kisgyerek...:)

      Amúgy köszi! :)

      Törlés
  2. Sajna én is szeretem az energia italt, főleg a Monstert, de mivel tényleg méreg, ritkán iszom. Inkább tejes kávét iszogatok néha, bár az sem túl egészséges. Az a kakaóvajas kézkrém isteni illatú, de sajna az én száraz kezemmel nem tudott mit kezdeni :( Pont mostanában terveztem írni azokról a termékekről, amiket használok, hogy mi vált be és mi nem. A kakaóvajas arckrém viszont szuper! :) A hajad meg wow! Baromi jól áll neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen...méreg, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy túléltem volna a hetet nélküle...a kávénak az ízét sajnos nem szeretem, nincs benne elég koffein se, viszont lassan tisztítókúrára fogom magamat - avagy egy darabig kímélem a szervezetemet az ilyen energiabombáktól...

      A kézkrém nekem bevált, és vicces módon jobban, mint a ziaja kakaóvajasa...meg az illata is jobban tetszik, de tényleg csodaszer...olyan szépen rendbe tette a kezemet...mondjuk az enyém az nem annyira nagyon száraz általában...

      Kíváncsian várom majd a posztodat, lassan aktívabb olvasó és író is lehetek én is, csak menjen le az érettségi...:D

      Köszi amúgy, azt is fazonra kéne már vágni, mert csak az érettségi miatt ilyen egyenetlen...majd összevágatom a fodrásszal...(vagy levágatom - attól függ, hogy mennyire lendül vele, imád vágni...sajnos xD)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)