2014. június 12., csütörtök

Avon zsákmány

Sziasztok!
Ma egy kupacnyi avonos rendelést hoztam nektek megmutatni...Igazából nem vettem sok mindent, főleg bemutató termékeket illetve mintákat, de azért nagyon örülök ezeknek is, és legalább kicsit vidámabban állok az érettségire való készüléshez...(na jó ez rossz vicc volt, de a lényeg, hogy nagyon örülök nekik...)
  1. senses~awakening -> Új csomagolást kapnak a tusfürdőik, így "bemutató" termékként lehetett hozzájutni jó párhoz...én ezt választottam, ugyanis amikor bejött ez az illat, akkor is bemutatóként megvettem, és nagyon szeretem, nagyon frissítő tusfürdő, nyárra tökéletes lesz (ugye a múltkor recharge-dzsal, és csak remélni tudom, hogy a friss illatú baleáim se hagynak cserben, nagyon nem szeretnék édeset használni a nyárra). Szóval ő tulajdonképpen újra vásárlás, bár nagyon sok különbséget nem tudok az előzővel, max az összetételét...meg picit hígabb...egyébként szerintem fogok még venni tőlük ilyesmi tusfürdőt, imádom őket...
  2. sminkfixáló spré -> Vele a múltkor szemeztem, akciósan meg is tudtam volna venni, de nem éreztem szükségességét, viszont annyi jó dolgot olvastam róla, hogy gondoltam beszerzek egyet már én i, kíváncsiságból...egyelőre nem próbáltam ki, viszont 125 ml elég nagy mennyiségnek tűnik (abból kiindulva, hogy a testpermetek is csak 100 ml űrtartalommal rendelkeznek), remélem be fog válni, ugyanis túl drága volt, és túl nagy pazarlás lenne megválni tőle...
  3. solutions matte BB krém~light -> A színezett hidratálómnak és a CC krémemnek keresem méltó utódját (mivel az avon BB nem vált be), és mivel ez mattító púdert tartalmaz még az én kombinált bőrömet is vállalhatóvá teheti nyárra...legalábbis remélem, hogy tényleg nem lesz fényes hatása az arcomnak tőle, és beválik...
  4. color trend sail szájfény~cruising red -> Piros szájfény olcsón, kell ennél több? Egyébként a ct másik szájfényével kapcsolatban vannak kétségeim, de nagyon remélem, hogy ez jobban be fog válni majd...
  5. color style ajakrúzs~rose light -> Nagyon kellemes rózsaszínű rúzs, iszonyatosan cuki mini csomagolásban...Sokáig gondolkodtam, hogy milyen árnyalatot válasszak, végül ez tűnt a legkihasználhatóbbnak...egyetlen bajom vele, hogy valószínűleg hamarabb lesz elhagyva, mint elhasználva, és kár érte...bár a csomagolása és az illata miatt inkább játékrúzsnak néz ki, mintsem igazi sminkterméknek...
  6. true color mono szemhéjpúder~blackest black -> A gyenge fényviszonyok miatt sajnos a színét nem tudtam visszaadni, így inkább bezárva fotóztam le...A csomagolása kicsit fura számomra, de azért aranyos...Első ránézésre matt fekete, közelebbről megnézve fényes fekete szemhéjpúder, mivel még nem próbáltam, nem tudok róla nyilatkozni...Természetesen a megszokott avonos mini aplikátor nem maradhat ki innen se...Én személy szerint szeretem ezeket az aplikátorokat, ugyanis egész kellemesen használhatóak - végszükség esetén...
  7. glimmerstick diamonds~emerald glow -> Már egy ideje tombol a zöld-mániám, és mostanság éppen zöld szemceruzára vágyok, hogy ne a szemhéjpúderrel kelljen reggelente szenvednem...Bár kinéztem pár másikat is, ez most akciós volt, így gondoltam kipróbálom, mit is tud...Az avon szemkontúrjait nagyon szeretem, a diamonds kollekciót is, és utánanéztem, nagyon szép zöld (képeken keresztül, még nem próbáltam).
  8. glimmerstick waterproof~smoky grey -> Nos...ez elvileg egy új vonal az avonnál, vízálló szemkontúrceruzák...Mivel ez volt a legsötétebb, emellett döntöttem...Így volt érvényes az akció, szóval muszáj volt másikat választanom, és ez ígéretesnek tűnt...Már nagyon várom, hogy kipróbálhassam, nagyon kíváncsi vagyok rá...
  9. alapozó minták -> Mostanában elég sokat alapozok (magamhoz képest), bár egy gyenge fedésű alapozó elbír a bőrhibáim nagy részével, nélküle egyenetlen, foltos színem lenne...nem tudom miért...Három mintát rendeltem, az ideal flawless (ivory), az extralasting (ivory) és a luxe (porcelain) egy-egy darabját...Igazából a luxe-hoz nem sok reményt fűzök, inkább az árnyalat miatt gondoltam, hogy kipróbálom; az ideal flawless termékekkel (BB kivételével) meg vagyok elégedve; az extra lasting-ra se lehet panaszom...Mondjuk biztos nem fogom megvenni egyiket se teljes kiszerelésben, mert most épp a habállagút szeretném majd pótolni, meg amúgy is van elég alapozóm (és színezett hidratálóm)...
rose light - a színe se teszi lehetővé, hogy komolyan vegyem...


Na őket vettem mostanában, ti miket vettetek? :)
Nyáron hogy sminkelitek az arcotokat? Milyen termékekkel fixáljátok a sminketeket? :)


2 megjegyzés:

  1. A sminkfixáló spray-re kíváncsi leszek, mert én is szemeztem vele, csak nem mertem rá beruházni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon izgatottan várom, hogy kipróbálhassam, de először csak itthon fogom szerintem...ha lemállik az jobb, ha nem emberek között történik...

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)