2014. május 29., csütörtök

Muse

Sziasztok! :)
Ma csak két képet hoztam az egyik leggyakrabban használt palettámról, ugyanis nem gyártják már elvileg, de ha mégis visszakerülne a katalógusba valamikor, akkor legyenek itt is színminták róla...Nagyon "egyszer élünk" vásárlás volt, nem hittem, hogy ki tudom használni a színeit, és mégis szerves része lett a minden napi sminkemnek...Ha zselés tust teszek alapnak, akkor csodálatosan tartósak, intenzívek, nélküle viszont pár órán belül "eltűnnek" a szememről...
Nos mivel a színek ezen a képen ne egészen látszanak, elmondom róluk elöljáróban, hogy mind arany csillámos (avonosan...tehát tele van csillámokkal), az első egy ilyen barnás-nude (szemhéjon főleg a csillogása látszik csak), a második egy kellemes halvány levendula (őt érdemes satírozóként használni, ugyanis önmagában kicsit monoklis), egy csodaszép zöld (mindig máshogy jön ki a felvitt mennyiség, így nem tudom meghatározni, hogy pontosan milyen árnyalat), az utolsó pedig egy lilás-kék (ami szintén nagyon szép élőben, és még nem is "elviselhetetlen" kék)...
Na és a minták:

A felső részük alappal készült, az alsó nélküle...
Egyébként maga a doboz is imádni való, kékes-lilás, nagyon szép, és nem gyűjti az ujjlenyomatokat se (arról nem hoztam külön képet, de anno a zsákmányok között már látható volt)...


Nektek meg van ez a szemhéjpúder? :)
Szeretitek az avon négyes szemhéjpúdereit? :)

2 megjegyzés:

  1. Az első két szín nagyon tetszetős :) Még nem próbáltam Avon négyes szemhéjpúdert, de annyi sminkem van, hogy én már magamnak nem veszek, általában kapni szoktam, aminek nagyon örülök mindig, mert sminket kapni jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én abban azt nem szeretem, mert lehet pont nem találják el az ember ízlését...
      De amúgy én is nagyon szoktam örülni nekik, meg a körömlakkoknak...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)