2014. május 27., kedd

Mini zsákmány

Sziasztok!
Mivel eléggé leszívta az agyamat az iskola (és a szabadság szele is megcsapott) most csak egy zsákmányos mini-bejegyzést hoztam, illetve némi személyest...
Kezdem a zsákmányokkal, mostanában csak nagyon fontos dolgokat vettem, szóval nem lesz hosszú lista...
Viszont itt volt a gyereknap, és a sok csoki és gumicukor mellett elég gyerek voltam ahhoz, hogy kaphassak "igazi" (maradandó) ajándékot, így hozzám vándorolt Stephen King Carrie című könyve...Összesen három film készült belőle, az első kettőt végignéztem, de már a második is annyira jelentéktelen volt, és annyival kevésbé ijesztő, mint elődje, hogy úgy döntöttem a harmadiknak (amit egyébként mindenhol leszavaztak) neki se ülök...viszont a könyv iránt felkeltette az érdeklődésemet, annak ellenére, hogy maga a történet úgy igazán nem fogott meg, mikor először találkoztam vele...Csak annyira hangulatos volt mégis, hogy úgy gondoltam "Hey-ho, let's go" (avagy vágjunk bele, erre még visszatérek majd az "Álatemető"-nél)...
Szerintem eleve a borítója is szörnyen hangulatos, nekem nagyon tetszik...:)
És itt a kupac "hasznos" dolog:
nivea vízálló szemfesték lemosó
adidas action 3 dezodor
ebelin vattakorong

No és most következzenek a személyesebb dolgok, meg a végén még egy szerzemény...
Először is...Hétvégén nagyon rég látott ismerősökkel futottam össze és nagyon örültem neki és nem is tudtam eddig, hogy ennyire hiányzott az a bolond...De komolyan tök durva, fejben már szerintem mindenki hozzáadott - na ezért ne barátkozz pasikkal...Egyébként rájöttem arra, hogy minél ritkábban látok valakit, annál jobban örülök a viszont látásnak...
Pár hete péntekenként (néha szombatonként is) ki tudok szabadulni estére/éjszakára, így mindig kapok után pótló karszalagot egy bizonyos kocsmában, hogy ott voltam...Akárhogy nézzük, ez nem vet rám jó fényt: vagy azért, mert minden hétvégén bejutok, vagy azért, mert azt hiszik, hogy nem fürdök, és a karszalag nem tud még lerohadni se rólam...(Papírból van, de egyébként egy hetet simán fent marad három hajmosás és rendszeres zuhanyzás mellett is...és általában mindig úgy rászorítják a csuklómra, hogy alá se tudok nyúlni ollóval...
Tegnap vezettem is (yay), szegény oktatóm szerintem tiszta lelki-beteg lett, ugyanis olyan hibákat követtem el, hogy még nekem is fájt...de mindenki életben maradt, a kocsi pedig egyben, szóval lényegében minden rendben...
Az érettségi tételeket ígérgeti már mióta a tanár, de még nem kaptuk meg, így ezzel sajnos nem tudok haladni...még...van egy netes link gyűjteményem, de az nem sokat ér...Viszont a történelem jegyemre ráálltam...ennek ellenére szerintem - mondjuk ki nyíltan - nagyon szar fél évet (és évet) tudhatok a hátam mögött...
Haladtam a tesztekkel is, rengeteg dolgot teszteltem, és amihez nem feltétlen kellett a termékeket magamon viselnem (tehát a körömlakkok kivételével) nagy részüket be is fotóztam pótlólag, szóval most van egy rakat képem a szöveges jegyzeteim mellé, és csak arra várnak, hogy poszt formájában megosszam őket a nagyközönséggel...:)
Kísérleti alanyként bevállaltam egy conch piercinget - a piercer figyelmeztetett, hogy még soha nem csinált ilyen ékszert...Feszültséggel vegyes izgalommal vártam a szúrást, mikor beléptem a szalonba, akkor nézte meg, hogy milyen ékszert is kéne használni...hát öh izé...Rákészültem lelkileg a fájdalomra (nem kaptam érzéstelenítőt - sose kapok érzéstelenítőt), szúrtak és...semmi...nem éreztem semmit...ennyi volt? rosszabbra számítottam...és ekkor szólalt meg a piercinges, hogy ő is rosszabbra számított...Még aznap alábbhagyott a fájdalom, és azóta se tért vissza, csak a hajmosásoktól félek nagyon (túl hosszú az ékszer szára, útban van, félek hogy belekapok), és óvatosan kell mozgatni a fejemet...Remélem ennél nagyobb bajom nem lesz vele, ugyanis már most nagyon imádom az én kicsikémet...(frissen szúrva - kicsit vérzik, kicsit fénylik az alkoholtól, és kicsit ki van körbe száradva miatta az egész fülem, de az enyém)



Hogy telt a hetetek eddig? :)

2 megjegyzés:

  1. Hű, te aztán merész vagy, hogy ilyen piercingeket bevállalsz. Nekem nagyon nem a világom, de neked jól áll és illik is hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, miután a piercer kicsit elbizonytalanított már gondolkodtam rajta, hogy inkább menekülök, de erősebb volt a kíváncsiságom, és az ékszer iránti "vágyam"...túlságosan szerettem volna ahhoz, hogy az utolsó pillanatban elfussak...:D
      De féltem tőle, hogy kicsit zsúfolt lesz már, de szerintem jó lett...és nagyon szeretem...csak a hajmosástól félek mindig...

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)