2014. május 31., szombat

Boldest Black

Sziasztok!
Elég hosszú napom volt tegnap, ennyire éjszakázás még nem fárasztott le...Persze ez nem feltétlen az éjszakázás hibája volt, mostanában nem vagyok megelégedve néhány régebben elkövetett rossz döntésemmel, és most kezdem érezni a negatív hatásait...Éppen ezért úgy döntöttem, hogy ma egy fekete szemceruza tesztet hozok nektek...Egyrészt, mert imádom a feketét, másrészt mert most eléggé hangulat kifejező is ez a szín...Természetesen azért igyekszem nem depresszióba kergetni a kedves olvasókat...:)
Az avon brights szemkontúrceruzájának a címben említett árnyalatáról lesz szó...Júniusban fantasztikus akció keretében lehet szemkontúrceruzákat venni (én természetesen ki is használom majd ezt az akciót, bár voltak gondjaim a választással). Elvileg élénk, ragyogó tekintetet kölcsönöznek, bár nem értem, hogy egy erős fekete szemkontúr erre hogy lehet képes, de nem is érdekel különösebben...
A szokásos csavaros kiszerelésben kapjuk, a textúrája is a szokásos: szépen siklik, kényelmes használni, és nagyon jól fed...
A "sima" fekete szemkontúrceruzámmal (szintén avonos) szemben csak annyi különbséget tapasztaltam, hogy ez jóval pigmentáltabb, illetve valamivel puhább - szerintem ez nagyon megkönnyíti a használatát...
Szemhéjalappal nagyon tartós végeredményt kapunk, nélküle meg se mertem próbálni, lévén, hogy elég gyorsan zsírosodik a szemhéjam...És itt a bizonyíték, hogy nem tudok szívet rajzolni megpróbálok pozitivitást (nyelvújító vagyok xD) vinni ebbe a bejegyzésbe is...:)
Egyébként nekem a kedvenc szemkontúrceruzáim az avontól vannak, bár a "sima" és a "chrome" kiadásúaknak szerintem gyengébb minősége van, azok kevésbé váltak be...

Ti szeretitek az avon szemkontúrjait? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)