2014. március 6., csütörtök

Gardrób mustra

Sziasztok!
Bár tegnap a halálomon voltam, a mai napom nagyon jól sikerült, és egy nem túl gondolkodás igényes kihívást is kaptam...Tipegő Zombi meghívott engem is a címben említett dologra...:)
Hogy ne nagyon maradjatok olvasnivaló nélkül gyorsan megcsináltam ezt a bejegyzést...(és egy teszt és smink is bekerült a vázlatok közé, de még mindig semmi érdemlegest nem tudok írni róluk :()

Szabályok:
1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában.
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira.
4. E-mailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.
 Na szóval...


Róluk sajnos nem nagyon tudtam képet csinálni...de a legrégebbiek: Shelly's 10 soros bakancs (6 éve hű társam), Danika névre hallgat, és nagyon szeretem, és gyönyörű - csak a talpa néz ki pocsékul meg szét van rúgva az orra...Még új korában a fele:
Aztán egy sál, ami teljesen elszakadt, és bár rejtegettem, van egy olyan érzésem, hogy ő már a kukában landolt, ugyanis nem leltem meg (egyébként egy csipkés sál, ami teljesen szét volt már szakadva, de nagyon szerettem - 4 éve hű társam/4 évig volt hű társam).
És pulcsik: kopott Nike pulcsi (fekete, szürke nyomatta, amit szintén nem leltem - 6-7 éve van meg, de most nem tudom hol O.o), valamint Turul pulóver (kb 5 éves):
Fő a nőiesség...egyébként csinos, szűkített fazon, és nagyon jó meleg, és eme két kép ellenére el ne kezdjen valaki hungaristázni...Bakancs mániám beteges, de a blogot nem akarom politikai töltetűvé tenni, még ennyire se - igazából nagyon gondolkodtam is rajta, hogy ki tegyem-e őket, de a bakancs a szemem fénye, a pulcsi meg tényleg szörnyen kényelmes, nem kell belemagyarázni dolgokat...:)
A legújabb szerzeményem konkrétan decemberi, azóta sminkcuccokat vásároltam csak, és gondolom a rúzs öltöztet ide nem megfelelő hozzáállás, ezért legyen mondjuk ez a sál:
Fekete, meleg körsál, nagyon szeretem...:)
Nem szeretem a kék színt, összesen négy kék ruhaneműm van (a matrózblúzom - gallérja - , a szoknya hozzá, egy farmer short és egy farmerszoknya...), a kedvencem - és leggyakrabban hordott - ezek közül egyértelműen a farmershort, szóval ide őt tenném:

Tekintsünk el a kinyúlt macinaci, ezer éves pólótól...A kedvencem ezeken kívül egy extra nagy utánam srácok egyen póló, nyáron hálóingként is hordható, és mindig elkap a röhögőgörcs, ha ránézek, és kellemes emlékek fognak el...:)
A képpel ellentétben egy sötétbordó, fekete nyomatos pólóról van szó...(és most ez megy a fejemben: "utánam srácok, vár egy új nap, újabb barátok, újabb varázslat, valóra váltjuk az álmainkat, megmutatjuk a világnak"...aa Generál félét nem nagyon szeretem, de szerencsére a Zorall gondoskodott arról, hogy még én is hajlandó legyek feleleveníteni a dolgokat...xD)
Nincs pasim, de hogy ne passzoljam a kérdést, megmutatom azt, amit az emberek legjobban szeretnek rajtam képeken:
Fekete tüll fodros szoknya, amit anya megtoldott, és még így is minden kilátszik hátul (azt hittem a szoknya kicsi, de mivel elől normálisan áll, valszeg a seggem nagy...xD), éppen ezért csak képekhez használom a drágát, de fűzővel nagyon jól mutat...Egyébként még a fekete shortomat szokták rajtam szeretni, de arról nincs képem, mert szintén nem lelem...:/
Ez megegyezik az utoljára szerzett körsállal...

Magamtól csak olyan dolgokat veszek, amiket szeretek, de amit kötelezően aggatnak rám, azokat utálom:
A formaruhám...tökéletes idepasszol...fehér, és kék ocsmányság...bár a szoknya külön van, nem tudtam dönteni, melyiket utálom jobban, így a leggyűlöltebb öltözetet tettem ide (és jövőhéten ebben kell menni a márciusi ifjakra emlékezni).

Nos...egy csomó dolgot nem leltem meg, ami durva...de valószínűleg nyárra megtalálom őket, szóval kicsit kép híjasan, de ez az én szekrényem (egy része), kedvenc cuccoknál a fűzők is ruhák között úgyse tudtam volna választani, szóval örülök, hogy ennyi kérdéssel "megúsztam"...
Tipegő Zombi majdnem mindenkit meghívott a játékra, akikre én is kíváncsi lettem volna, így én csak egy embert szeretnék pluszban látni: Azrail. :)
(És ha Eilith lesz szíves kitölteni annak ellenére, hogy ez nem az ő stílusa, akkor azt is megnézném, hogy ő hogy oldja meg.)

Na kellemes pihenést mindenkinek, én most elindulok verset tanulni (kérdés az, hogy eljutok-e az irodalomkönyvemig vagy sem...:))


10 megjegyzés:

  1. A bakancs, ha vigyáz rá az ember, akkor örök életű is lehet (majdnem). :)
    Nem szeretem a matrózos cuccokat. Mondjuk, én azért, mert kék és nem áll jól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én vigyáztam, a mai napig nem tudom, hogy horzsoltam le annyira az orrát...
      A matróz cuccokkal nekem is a nem áll jól a gond elsősorban, aztán az, hogy kék, és végül az, hogy egyen ünneplő, és azokat nem szeretem...xD

      Törlés
  2. Köszönöm, kaptam e-mailt is, hogy vegyek részt a játékban, de Te jelöltél is, úgyhogy nagyon köszönöm. Tudom el voltam tűnve, és leszek is egy darabig még, de remélem jövőhéten már tudom hozni ezt a posztot,de mindenképp megcsinálom nagyon tetszik ^_^ az utánam srácok -os pólód nagyon tetszik: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint az én e-mailem a végén nem ment el...nem tudom mi lehet vele...szerintem összefogtak ellenem a modern technikai dolgok...:/ xD
      Örülök, hogy tetszik, kíváncsi leszek a tieidre. :)

      Törlés
  3. Engem is meghívtak erre a játékra, már agyalok is a kitöltésén :) A bakancs azt hiszem nálam is jelen lesz, még a régi korokból :P

    VálaszTörlés
  4. Szia, ez az utánam srácok póló nem eladó véletlenül? Nagy szükségünk lenne egy ilyen darabra. Kérnék választ mindenképpen, köszi szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv. Sajnos ez lehetetlen - már nem funkcionál jó ideje pólóként, ez a bejegyzés több, mint két éve került ki.

      Törlés
    2. Szó szerint nincs mit. :/

      Egyébként próbáljatok meg nyomatni egyet, biztos vállalják valahol. :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)