2014. március 25., kedd

Élek

Sziasztok! :D
Egy kisebb adag információval bombáználak ma titeket, remélem nem bánjátok, ha már meg se erőltetem magam, hogy magyarázkodjak...úgyse segít senkin, viszont sok energiát felemészt az is...
Megint kezdek eltűnni, tudom, de hatalmas erővel tör rám a tavaszi fáradtság, de fogalmam nincs mitől...Most nézegettem a vázlatokat és képeket, hogy valamit már össze kéne hoznom...deee...igazából egyikhez se nagyon volt kedvem, és emiatt már elcsúsztattam múltkor is terméktesztet, úgy gondoltam igazán megtehetem most is...Szóval egyelőre várom, hogy rám találjon az ihlet...Hihetetlen egyébként, ahhoz is kell, hogy egy ilyen blogot vigyen az ember...Mind kommentelésben, mind bejegyzés írásban el vagyok maradva, de csendes megfigyelőként ott vagyok, mint egy gonosz szomszéd néni...Nem szólok semmit, de mindent látok, mindent hallok, mindent tudok (csak én nem pletykálok, mert minek?!)...
Egyébként a szülinapomon túl vagyunk már, a szerzeményeket majd mutatom, csak megint bűnöztem, és néhány dologra még szükségem is van, szóval azokat majd egyben fogom elhozni - és ez a borús idő amúgy se tesz jót a képek minőségének, tavasz van, normális fények, légyszí gyertek...Na mindegy...a lényeg az, hogy hamarosan megérkezik egy újabb szerzeményes poszt is, valamint a termékek tesztjeivel is jövök, valamint a téli kedvenceimmel (így március végén) is tartozok még (nem jó a keresés funkció, és anélkül nehéz a használt termékek tesztjeit visszakeresni)...
Ezenkívül előre láthatóan a holnapi napom is elég sűrű lesz...a legfontosabb talán a múlt heti nyelvtan verseny szóbeli fordulója, amire bemegyek, viszont mivel messzebb is lesz dolgom (a sulin túl...), valószínűleg el tudok menni beszerezni az éppen létfontosságú hiánycikkeket (jelenesetben főleg egy fekete szemceruzára értendő).
Ha már érintettem a szerzeményeket és az elkövetkezendő vásárlást, meg kell említenem azt is, hogy a kis reklámfogás fém dobozka hasznát megleltem...Rúzsmintákat fogok benne tartani, és így nem sérülnek a kicsikéim, és a doboz is hasznosítva lesz...(róla beszélek).
Mára ennyi vagyok, de azért szorgosan gyűjtöm a feldolgozandó témákat, és írom a listát (milyen rég emlegettem már a listamániámat), hogy mik legyenek még itt a blogon a következő időszakban...

És egy kis előzetes: a fél szombaton abból állt (meg az egész vasárnapom és egyébként a hétfőm fele is), hogy örültem a szülinapi ajándékaimnak...Kicsit konkretizálok, bár nem akarom lelőni a poént...A két kedvenc (vagy rámnézve legveszedelmesebb) zsákmányolási célpontomból kaptam egy-egy mesés darabot, amik még színben passzolnak is egymáshoz...ezt egyébként később vettem észre, de nagy poén volt, mert anya gyakran állít össze másoknak úgy csomagokat, hogy azok színben harmonizáljanak, és az én új KÖNYVem borítója és a SMINKPALETTÁm színei is nagyon hasonlítanak, és illenek egymáshoz...Egyébként annak ellenére, hogy tudom mindkettőről, hogy mit kell tőlük várnom, szörnyen izgatott vagyok miattuk, úgy örülök nekik...*-*
Szóval hamarosan felfedem őket is, meg még egy kis szülinapi személyest is belefűzök majd a posztba - természetesen ügyelve arra, hogy senkinek a személyiség jogait ne sértsem továbbra se...:D

Na ennyit erről, további szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Utólag is boldogat neked :)
    Egyébként ez a blogos aktivitásos probléma nálam is gyakran előfordul, azért ehhez is kell idő, meg energia, és ez gyakran nincs meg nálam sem. Sokszor jobban esik punnyadni, mint írni egy bejegyzést, meg várni, amíg a képek feltöltődnek, stb :P Szóval megértelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És elárulok egy kulisszatitkot: ma még akartam is normális bejegyzést csinálni, de hazaértem...és MÁSFÉL ÓRÁT vártam arra, hogy betöltsön a blogger...szóval a kedvem az...xD
      Köszi amúgy. :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)