2013. december 1., vasárnap

Passion

Sziasztok! :)
Így vasárnap egy csodálatos termékkel zárnám ezt a hetet, ami nem más, mint az avon rose kisses szájfényének a passion árnyalata...
Nos ezt eredetileg azért vettem meg, mert nagyon tetszett a csomagolása, szóval arról sok mindent most nem is mondanék...Viszont azt muszáj megemlítenem, hogy annak ellenére, hogy elég gagyi hatású kézbe véve, nagyon jól zár (az enyém konkrétan akad is picit...).
Az illata semleges (vagyis nem zavaró, kellemes, de nem nagyon lehet érezni....Bár lehet ezt az orrdugulásomnak köszönhetem csak...
Az állaga krémes, selymesen simul el az ajkakon, nem olyan kemény, amilyennek első ránézésre (pl itt a képen) tűnik. Kicsit sűrű, és eleinte ragacsos (felvitel közben), de aztán nagyon kényelmes viselet, szinte nem is érezzük, hogy fent van...Az én kirepedt ajkaimon is egyenletesen terült el, és nagyon tartósnak bizonyult, valamint nyomot se hagyott a poháron, amiből ittam...SŐT olyan szépen rendbe hozta az ajkaimat pár óra alatt, amíg fent volt, hogy az ajakápolóim elbújhatnak mögötte...A színe pedig...gyönyörű...Nagyon szép fényes, nem csillog annyira (amennyire az avonos termékek szoktak), nincsenek benne zavaró csillámok. Amíg az egész ajkamon volt fel se tűnt, hogy ott van, de leszedtem a felét egy zsepivel, és jelentem csodálatos (és természetes hatású) színt adott neki...Egyetlen hátránya, hogy ujjal kell benyúlni, ez nem higiénikus szerintem, sőt utána az ujjunk is ragacsos szájfényes lesz, szóval nem túl praktikus...
Az alatta lévő halvány rózsaszínes folt egyébként a Deep Red rúzs maradványa zuhanyzás után...Bár ide nem szépen kentem fel, ajkakon tényleg jól mutat ez a szín, szerintem...Én nagyon szeretem, annak ellenére, hogy nem vagyok nagyon szájfényes...(bár most konkrétan pont keresem a tökéletes piros szájfényt, a tökéletes piros rúzsom mellé...amit még szintén nem leltem meg xD)
A 2013/17-es kampányban egyébként 999 forintért juthatunk hozzá (a másik két árnyalathoz is)...

Ti szeretitek a szájfényeket, vagy inkább ajakápoló/rúzs pártiak vagytok? 
Szép vasárnapot, és kellemes pihenést kívánok! :)

4 megjegyzés:

  1. Megakadt ezen a szemem, mikor böngésztem az avon katalógust, de nekem kicsit gagyinak tűnt, így nem rendeltem meg, bár egyre több blogon látom, hogy milyen jó. No nem baj, van elég szájfényem bőven. Egyébként ha zavar, hogy ujjal kell belenyúlni használj hozzá rúzsecsetet, én is azzal szoktam az ilyen kencéket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is gagyinak néztem elsőre, de mivel vásároltam onnan mást is, akciós volt, és magamat ismerve úgyis megbánom, ha nem veszem most meg...Szóval próba-szerencse alapon vettem meg...
      Amúgy normális rúzsecsetem nincs...Ami van, az meg olyan rossz minőségű, hogy csak "valamire jó lesz" alapon nem dobtam még ki...:/

      Törlés
  2. A külseje nagyon tetszik. A színe is a kezeden :) az a baj hiába venném meg, biztos rám rohadna :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se vagyok annyira szájfényes, de szépen lassan el fog fogyni ...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)