2013. augusztus 7., szerda

Nagyfiúk

Sziasztok! :D
Nos kicsit vissza fele haladunk, de megnéztem az első részét is annak a filmnek, mely nagyon mély nyomokat hagyott bennem...mint az Adam Sandler filmek nagy része...Szóval a mai film alanyunk a Nagyfiúk! Igazából nem szeretnék sok karakter pazarolni rá, mert Rob Schneider ellenére (aki a második részből kimaradt) messze alulmúlja azt...
Nem hittem, hogy pont egy ilyen vígjátékban lelem meg azt, hogy a folytatás jobb, mint az első rész...
Bár az első rész szörnyen aranyos volt, volt benne néhány jó poén, és még több kevésbé jó, valahogy a második messze jobb lett...
A második filmet kétszer megnéztem egymás után, az elsőre azt mondtam, hogy köszönöm, elég volt egyszer, lehet még sok is...
A sztori röviden: 5 általános iskolai barát találkozik a halott edzőjük temetésén, összeülnek újra, rájönnek, hogy sokkal jobb így, a gazdag hollywoodi család vissza akar költözni a kis városba ahonnan indultak stb...
Kép: google
Mivel volt rosszabb, mint a második rész?
Nem voltak benne olyan elemek, amik önmagukban röhejesek (Rob fejét leszámítva, de mindegy xD...második részben betépett pasi, hiperaktív egyetemisták, régi "szerelem" stb is előkerül)...

Kinek ajánlom? Azoknak, akik még nem látták a második részt...úgy még vicces is lett volna talán, de így csak néztem, és sajnos akarva-akaratlanul is összehasonlítgattam a másodikkal, ami sokkal jobb lett...
Minden esetre egynek elment, ugyanis Adam Sandlerrel nem lehet mellélőni nálam! :D

2 megjegyzés:

  1. Jó az új profil képed :) én kikapcsoltam nem bírtam végig nézni...mondjuk a második jobban érdekel. Szerintem azt megnézem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi...igazából régi kép (még van hajam)...Az elsőnél én is erősen gondolkodtam néha, hogy kinyomom...xD
      Viszont vannak benne olyan poénok, amikre épül a második részben is néhány poén...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)